LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inspiration Point Valkenswaard

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
ingrid61

Inspiration Point Valkenswaard

Ongelezen bericht door ingrid61 »

In juni 2011 voor 11 personen een dinner/theatershow besproken bij Inspiration Point te Valkenswaard. Indien we voor 1 juli betaalden dan konden we nog voor 50 euro per persoon terecht. Na 1 juli zou dit 55 euro worden ivm de verhoging van het BTW tarief. Dus 11x 50 euro overgemaakt voor de show van zondag 4 september 2011. Een aantal weken geleden werden we door het bedrijf benaderd dat er te weinig aanmeldingen waren voor die dag en of we eventueel op een ander dag konden komen. Helaas was dit voor enkele mensen binnen ons gezelschap niet mogelijk. Dit heb ik doorgegeven en het betaalde bedrag zou terugbetaald worden.
Op vrijdag 26 augustus nog maar eens gebeld waar mijn geld bleef. Excuses, iets fout gegaan, wordt met spoed teruggeboekt. Woensdag 31 augustus gebeld, geen reactie. Op vrijdag 2 september gebeld met kennis die bekend is met de directie van Inspiration Point en die ook met ons mee zou gaan. Zij heeft contact gekregen en directie vond het heel vervelend dat het nog steeds niet teruggestort was, zou er meteen achteraangaan. Dit was 's middags rond 14.00 uur. Zelf heb ik rond 17.00 uur nogmaals gebeld want er stond nog steeds geen geld op de rekening. Vanochtend weer gekeken maar helaas nog steeds geen terugboeking. Bedrijf heeft nu antwoordapparaat aanstaan.Heb een mail gestuurd met de mededeling dat ik er melding van ging maken bij opgelicht.nl.
Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben?
Ik vind dit een zeer slecht zaak! Zij zeggen af en ik krijg mijn .geld niet

hobby1

Re: Inspiration Point Valkenswaard

Ongelezen bericht door hobby1 »

Bedrijf heeft nu antwoordapparaat aanstaan.
Misschien omdat het weekend is.

ingrid61

Ongelezen bericht door ingrid61 »

Het heeft de hele dag geduurd en aardig wat telefoontjes maar ze zijn over de brug gekomen en zijn het geld contant thuis af komen geven. Mijn probleem is gelukkig opgelost.

hobby1

Ongelezen bericht door hobby1 »

ingrid61 schreef:Het heeft de hele dag geduurd en aardig wat telefoontjes maar ze zijn over de brug gekomen en zijn het geld contant thuis af komen geven. Mijn probleem is gelukkig opgelost.
Gelukkig opgelost.
Was het toch een vergissing/nalatigheid?

Gesloten