LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Traffic Control

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
nielsmarchal

Klacht Traffic Control

Ongelezen bericht door nielsmarchal »

Ik kreeg een voucher kado via vakantieveilingen van mijn vrouw om een ritje te maken in een lamborghini.
Totaal 5x geprobeerd een afspraak te maken, 4x werd deze door traffic control een paar dagen van te voren geannuleerd. 1x zelf moeten annuleren wegens een ziektegeval.
De laatste afspraak telefonisch gedaan en een fout in de datum gemaakt.
Na de laatste mail "uw inschrijving hebben wij moeten annuleren" was ik er wel klaar mee.
Vakantieveilingen het verhaal uitgelegd en hulde aan Monica van de klantenservice daar! die heeft het direct opgelost en geregeld.
Ik had er eigenlijk al geen zin meer in. 5x ben je een half uur bezig om een afspraak te regelen en je werk vrij te regelen en oppas te regelen voor de kinderen. Dit ook aangegeven bij het hoofd klantenservice van traffic control, zij was met geen mogelijkheid te bewegen. Aangegeven dat ik er geen zin meer in had en dat ik graag terugbetaling van de camera kosten wilde. Antwoord: dat doen wij niet, ik bied u een nieuwe datum aan. Daarop heb ik geantwoord dat ik er geen zin meer in heb en er vanaf zie. Waarop ik het antwoord krijg dat wij er niet uitkomen en dat ze dat gaat doorgeven aan de vakantieveilingen. Uiteindelijk dus vanuit het hoofd klantenservice dus geen excuus of sorry voor de overlast of wat dan ook. Als klap op de vuurpijl het volgende, ik gaf aan hier werk van te maken omdat ik het hiermee niet eens was. Ik vroeg het hoofd klantenservice haar naam, zij wenste die niet kenbaar te maken! Ik gaf aan dat ik die toch graag wilde weten om verder schriftelijk te kunnen communiceren. Ze gaf aan dat het voldoende was als ik 'hoofd klantenservice' gebruikte.
Inmiddels was ik zelf er helemaal klaar mee en gaf aan dat ik haar asociaal vond en heb vervolgens de hoorn er maar opgegooid.
Direct vakantieveilingen zelf gebeld en die hebben dit top geregeld.
Daarna nogmaals traffic control zelf gebeld daar ik toch ook die 29,95 terug wilde van de camerakosten. Iemand van de administratie gesproken en dat ging ook gelijk goed.
Ik beveel dit bedrijf dan ook absoluut niet aan!

TrafficControl
Contacteer:

Re: Klacht Traffic Control

Ongelezen bericht door TrafficControl »

Geachte meneer,
Uiteraard vinden wij het zeer vervelend dat het op deze manier verlopen is met uw inschrijving.

Wij hebben vernomen dat de klantenservice uw terug betaalverzoek heeft doorgestuurd naar de administratie.

Nogmaals excuses.

Met vriendelijke groet,
Team webcare
Traffic Control

Gesloten