LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lounge set via Groupon

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Mel123
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2010 07:58

Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Mel123 »

Ik weet niet meer waar ik me aan vast moet houden..
Ik heb vandeweek de loungeset besteld via Groupon bij Axxi77.
Nu stond er bij de Grouponactie dat de levertijd 7 weken is (letterlijk)!
Nu krijg ik van Axxi77 als antwoord dat de levering vanaf 7 weken gaat geschieden.

Letterlijk uit hun mail: "Houdt u rekening met de levertijd, zoals deze ook vermeld stond op Groupon, vanaf 7 weken na de actie!"

Dit kan dus ook helemaal aan het eind van de zomer/begin winter zijn of begin volgend jaar...
Lekker is dat, voel me goed genaaid zeg!!! Ik hoop dat Groupon het bedrijf zich aan hun woord kan laten houden anders was dit voor mij niet alleen de 1e keer dat ik middels Groupon iets bestel maar ook direct de laatste!!! :?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik snap die site van Axxi77 niet. Is het een webwinkel of wat. Ik kan nergens adres gegevens vinden.

Mel123
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jun 2010 07:58

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Mel123 »

Ik begrijp er ook niks van. Heb het idee dat het bedrijf van Groupon zélf is???
Volgens mij kun je er niet rechtstreeks op bestellen?
Ze reageren in ieder geval niet op mails en een telefoonnummer is niet beschikbaar.
Ik hoop echt dat dit goed gaat aflopen... :!:

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

@mel123: Axxi77 is niet een onderdeel van Groupon, het is een externe partner net zoals een restaurant dat bijvoorbeeld zou zijn. Het is inderdaad een webwinkel, via [email protected] kan je overige bestellingen plaatsen.
Het adres om een pakket op te halen is:

Albionstraat 99
5047 SP
Tilburg, Noord-Brabant

De levertijd hoort ongeveer 7 weken te zijn, dus het kan 6 maar ook 8 zijn.

Mocht je problemen krijgen of verdere vragen hebben dan kan je een email sturen naar [email protected]

Axxi77
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2011 10:48

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Axxi77 »

Beste Mel,
Wij hebben een levertijd van 7 weken! Uiteraard willen wij al onze 600 klanten zsm uitleveren, maar wij kunnen u niet de harde garantie geven dat de levering ook daadwerkelijk binnen die week geschiedt, gezien het grote aantal adressen en afspraken dat wij hiervoor moeten maken, dus inderdaad, het is vanaf 7 weken.
Groupon heeft ook gereageerd op het forum, echter met een verkeerd email-adres van ons! Voor alle informatie en vragen kunt u ons mailen op: [email protected]

Mvg, Axxi77

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door sephora30 »

Vreemd want een webwinkel hoort volgens de wet binnen 30 dagen te leveren. Geldt dat niet voor tuinmeubelen dan :?:

Axxi77
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jun 2011 10:48

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Axxi77 »

Wij zijn geen webwinkel; er zijn geen online betalingsmogelijkheden en wij informeren onze klanten netjes over de te verwachten levertijd.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door sephora30 »

Groupon.......het is een webwinkel

Axxi............wij zijn geen webwinkel

Ik denk dat Groupon zich eens beter moet verdiepen in de bedrijven waar zij zaken mee doen :roll:

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Met het laatste bericht dat Axxi77 een webwinkel is hebben we inderdaad een fout gemaakt, hiervoor onze excuses!

stevensjoke
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jun 2011 19:08

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door stevensjoke »

Beste mensen,
Ook ik heb een aankoop gedaan via groupon voor een louncheset van axxi77.
Wilde de set graag halen, wilde niet 7 weken wachten ( na de zomer dus!!), nergens een adres of telefoonnummer bekend, na mail verkeer met groupon heb ik uiteindelijk een adres gekregen en ik moest maar contact opnemen, zonder telefoonnummer en nergens waar deze te achterhalen is!!Totaal onbekend dus!!!
na groupon hiervan op de hoogte gebracht te hebben kreeg ik een mail adres, wederom geen enkele reactie van axxi77!!!!
Na het retour vragen van mijn aankoop bedrag van beide partijen geen enkele reactie, hoe bedoel je in de kou laten staan!
Groupon pakt de commissie en accepteerd geen enkele aansprakelijkheid en axxi77 blijkt de grote som geld in eigen zak te houden door niet te leveren.
Wie o wie heeft nog meer vervelende ervaringen met axxi77 en groupon??
Joke

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Joke, zou je je mail adres in een bericht kunnen sturen, ik zoek je mail er dan bij. Wij hebben op het moment een achterstand in de mail waar we zo snel mogelijk doorheen proberen te komen maar daardoor duurt het wel langer voor je antwoord krijgt...

stevensjoke
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jun 2011 19:08

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door stevensjoke »

Na aanleiding van mijn geplaatste reactie (mis?) koop..heb ik een reactie gekregen..
Wederom heb ik nogmaals een mail gestuurd naar [email protected]
en nu maar weer afwachten...
Wederom heb ik groupon ook op de hoogte gesteld van... Tja, welke ontwikkelingen eigenlijk?
Beide partijen hebben de zaak blijkbaar niet onder controle en blijken niet hun beloftes te kunnen nakomen.
Joke

stevensjoke
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jun 2011 19:08

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door stevensjoke »

Na mijn eerste geplaatste email had ik gelijk reactie van groupon en let wel ... ook van axxi77.... Ik zou mijn geld terugkrijgen ( belooft axxi77) en tot mijn grote verbazing krijg ik later van groupon een email "zodra wij iets weten over levering / ophalen hoort u het ook"?....
Blijkbaar niet alleen dubieus als bedrijf zijnde maar ook in beloftes naar de klant toe..!!
Wie o wie heeft ook deze beloften gehad van ( beide) partijen??
Graag uw reactie.
Joke

a_lin
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2011 22:42

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door a_lin »

Hallo,

Heb via Groupon bij Axxi77 de "Luxe Teak Hangmat" besteld. De highlights:
* Witte canvas hangmat met luxe teakhouten standaard
* Afmetingen: 320 x 120 x 120 cm, liggedeelte 200 x 120 cm
* Ideaal om alleen of met iemand die je liefhebt van de zon te genieten

Klinkt niet gek, en het ziet er mooi uit op de foto. Dus besteld. Na weken ..... niets... druk, druk, druk. Wordt geleverd vanaf week 24 t/m 27.
Krijg vandaag een mail van groupon [email protected]:
"Er staat in de deal dat de hangmat wordt geleverd met een teakhouten onderstel. De hangmat wordt echter geleverd met een teakkleur onderstel en dus niet met een teakhouten onderstel."


Dat verandert de "luxe teakhouten standaard" in een "metalen(?) teakkleur standaard". Een wezenlijk verschil mijns inziens.
Dus ik heb direct een mailtje gestuurd naar Axxi77 met het verzoek dat ik graag mijn geld terug wil (inclusief het achteraf overgemaakte bedrag voor de verzendkosten).
Ben benieuwd hoe ze reageren. Mijn eerste indruk van Groupon/Axxi is tot op heden *niet* positief.

Succes met jullie zaak.

Groeten,

A. Lin

stevensjoke
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jun 2011 19:08

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door stevensjoke »

Ook ik heb niets meer gehoord nadat ik beide partijen heb ingelicht over de "mis"comminicatie met, naar en naar de klant toe..
Heb van beide partijen hierop niets meer gehoord!!
Hoe bedoel je klantvriendelijk..

en ook hier... wordt vervolgd!!
joke

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

@stevensjoke: Er is gereageerd op je laatste mail.

@a_lin: Het product wat word geleverd is niet waar mee is geadverteerd, zoals al vermeld het teak houten onderstel wat van kunststof is, in zo'n geval boeken wij inderdaad het geld terug voor de deal zo je dit aangeeft. Je zal dus ook een positieve reactie van ons ontvangen. Het enige wat moet worden gedaan is dat de bestelling bij Axxi77 ook word geannuleerd. Gezien je dit al hebt gedaan moet het in orde komen.

marijkesnel321
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jun 2011 19:33

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door marijkesnel321 »

Wij hebben een teakhouten onderstel + hangmat besteld. Vier weken (!) na de bestelling krijgen we bericht waaruit blijkt dat het geen teakhout is, maar iets met een vernisje van teakkleur. Vervolgens wordt aangegeven dat we de deal niet meer kunnen annuleren maar gewoon de levering moeten afwachten en dan weer terugsturen. Niet alleen hebben we dan de 15 euro verzendkosten voor de levering NAAR ONS TOE als verlies, maar hiermee wordt de klant opgezadeld met NOG eens geldverlies (verzendkosten) voor het retourneren EN tijdverlies!

Wat een slechte service!! Ik hoor ook van veel andere mensen dat de service slecht is. In het begin leek het aardig, maar inmiddels heeft Groupon zich leren kennen als een amateuristische club die niet netjes handelt.
Ik ben er klaar mee!!!

a_lin
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2011 22:42

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door a_lin »

@groupon

Ik heb al 4 dagen niets meer gehoord van Axxi. Naar aanleiding hiervan heb ik ze nogmaals een mail gestuurd met de mededeling dat ik ze in gebreke stel.

Laat ik nogmaals heel duidelijk zijn:
Ik wil of het originele product (met teakhouten onderstel) of mijn 164 Euro terug.

De informatieverstrekking tot dusver blijkt niet erg betrouwbaar. Laten we dat classificeren als een incident. Hopelijk escaleert deze zaak niet in een diepe teleurstelling, want daar is niemand bij gebaat.

Met vriendelijke groet,

A. Lin

JAVD
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 jun 2011 08:49

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door JAVD »

Gisteren heb ik een mail ontvangen of ik de leveringskosten wil gaan betalen.

Hieronder mijn mail naar Axxi77 op 29-06-2011:

Beste heer/mevrouw,

27 mei was de groupon actie.

Vanaf die deal was de levertijd 7 weken. Dat is 15 juli week 28 uiterlijk.

In een mail van jullie geven jullie week 29 aan als levertijd en nu met jullie laatste mail geven jullie week 30 tot uiterlijk week 33 aan. Dat is tegen eind zomer periode, wat heeft men dan nog aan zijn lounge set.

Ik eis dat jullie je afspraken nakomen en leveren op de door jullie afgesproken data. Wij zijn akkoord gegaan met 7 weken en niet voor een eventuele uitloop van 5 weken.

In afwachting op jullie antwoord.


-------

Aangezien Groupon dit topic mee leest vind ik dat zij als aanbieder ook actie moeten ondernemen. Groupon vergeet in dit hele verhaal dat wij een deal aangegaan zijn met Groupon en niet met Axxi77. Groupon zelf is de deal aangegaan met Axxi77.

stevensjoke
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jun 2011 19:08

Re: Lounge set via Groupon

Ongelezen bericht door stevensjoke »

Goedemorgen,

Ook ik heb deze mail gehad terwijl mij gezegd is dat mijn bestelling is geannuleerd en dat mijn aankoop bedrag retour wordt gestord... Antwoord Axxi77... Ik stond nog in het klantenbestand en met de " gemeende excuses"....?? Waarop mijn antwoord was "ik mag aannemen dat mijn aankoop bedrag op mijn rekening is gestord... Ben ik nu ook mijn geld kwijt?
En weer geen enkele reactie meer!!!
Beide partijen blijken wederom weer in gebreken.
Ik ben van mening dat ik met beide partijen geduldig genoeg ben geweest, en laat deze kwestie door een jurist nakijken!
Wordt vervolgd.
Joke

Gesloten