LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MG Events (concert Semino Rossi)

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Carlabas

MG Events (concert Semino Rossi)

Ongelezen bericht door Carlabas »

Gisteren naar het concert van Semino Rossi geweest. Bij aankomst in de hal lazen wij voor het eerst dat de kaarten die gekocht waren via MG Events omgeruild moesten worden.
We hadden geen flauw idee waarom, maar we hoorden al snel dat MG events failliet was en dat Eventim de kaarten ging omruilen. Ik had 4 kaarten gekocht voor rij 7 (€ 242,00) Echter we kregen kaarten voor rij 38. Dat was helemaal achteraan. De kaarten bleken dubbel geboekt te zijn. Ik heb om uitleg gevraagd bij eventim en volgens hun hebben ze geen adresbestand van MG Events ontvangen zodat ze niet konden zien wat er al geboekt was. Een beetje vreemd verhaal lijkt mij. Het concert hebben we op grote afstand kunnen zien, je had wel een verrekijker nodig. Jammer want het concert van Semino was geweldig.

vr.gr. Carla

Loek31

Re: MG Events (concert Semino Rossi)

Ongelezen bericht door Loek31 »

Wij wisten wel van de problemen bij MG Events en hebben ook de kaarten om moeten ruilen.
De indeling van de zaal was anders dan bij Marianne en wij zaten ook veel verder naar achteren. Met de beelden op het scherm konden we hem toch zien.
Verder ben ik blij dat Eventim ons in de gelegenheid gesteld heeft om te kunnen gaan want anders waren we het geld kwijt.
Wij hebben een heerlijke avond gehad en de show was geweldig.
Eventim, nogmaals bedankt!
Anneke en Loek

Gesloten