LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miss Saigon 4 keer voor niks

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
sasvde
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 sep 2008 14:40

Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door sasvde »

Hoe erg. Ik ben met een paaar mensen 4!! keer naar Miss Saigon geweest omdat 3 keer de hoofdrol speler er niet was. Nu vrijdag voor de 4e! keer dus. WEER niet.. De 3e keer stond op het cast bord dat de cast die wij wilden er was.. DUS koop je een kaartje om in de zaal er achter te komen dat dat bord er dus ook maar voor joker staat. De complete eerste cast was er bijna niet. Schande en als je dus werkt met een Cast bord behoorlijke misleiding ook. ( had de juiste informatie er op gestaan hadden we ZEKER geen kaartje gekocht aan de kassa.
Dit grapje kost ons bakken met geld en veel ongenoegen. Zeker als het personeel van het Beatrix theater er ook weinig zin in heeft om je klacht aan te horen . " ja dat komt nu een maal voor dat de hoofdrollen een vrije dag hebben."
Ik ben zeeer teleurgesteld en heb geen geld om NOG een keer een kaartje te kopen waar ik dus weer de kans heb geen eerste Cast te zien.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door berndv »

Hier is nog een topic over, dan over de musical wicked, je koopt een kaartje voor de musical, niet voor de cast. Hoe treurig ook.

sasvde
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 sep 2008 14:40

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door sasvde »

we kochten met zijn 10 en!! een kaartje omdat we het castbord eerst hadden gelezen. Als dat daar hangt moeten ze dat waar maken. Anders geen bord ophangen. En ik koop ZEKER niet zomaar een kaartje, ik wil kwaliteit als ik een musical zie. En dat is niet altijd zo en was zeker in dit geval niet.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door berndv »

Het aantal mensen waarmee u bent doet niet echt ter zake, ik neem aan dat er meer mensen in de zaal zaten dan de 10 waarmee u kwam. Dat de kwaliteit minder was is natuurlijk wel reden tot klagen, en dat meldde u niet bij de openingspost. Wat ik me dan wel afvraag, u bent al 4x geweest zonder de "echte" cast gezien te hebben, waarom zou de echte cast wel die kwaliteit brengen? U weet het niet, want die heeft u nog geen een keer gezien?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Heeft u de klacht al neergelegd bij stage holding?
Hier klagen heeft geen nut? Zou het daar doen..

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Schijnbaar is 1 of 2 alternate acceptabel. Aangezien jij maar over 1 hoofdrolspeler hebt die toevallig niet was. Denk niet dat klagen dan veel zin heeft, want de andere hoofdrolspelers waren er wel gewoon. Bovendien hebben ze in Miss Saigon niet prominent met de hoofdrolspelers geadverteerd aangezien de grootste rollen door vrij onbekenden worden gespeeld.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door Linoge »

sasvde schreef: Ik ben zeeer teleurgesteld en heb geen geld om NOG een keer een kaartje te kopen waar ik dus weer de kans heb geen eerste Cast te zien.
Zie het van de positieve kant. Geen geld, dus je kan niet nog een keer teleurgesteld worden.

michaelz1981
Berichten: 224
Lid geworden op: 24 jun 2006 21:47

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door michaelz1981 »

Haha, of wacht nog een weekje en dan hoef je ook helemaal geen geld meer uit te geven voor Saigon. Ze stoppen over een week :mrgreen:

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Vier keer naar dezelfde musical? Persoonlijk heb ik het verhaal al wel na één keer begrepen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja,maar goed je zal maar fan zijn :wink:

Beatrixtheater boeit het ze idd niet of jij nu een klacht hebt of niet,die hebben er niets mee van doen...

Oh ja nog even,koop je je tickets op het laatste moment dan?bij de kassa?
Normaal moet je ze bestellen?
Wat ik uit jou verhaal begrijp is....we gingen theater.....dan ga je kijken of er nog kaarten zijn...
Normaal is dit niet de gang van zaken...er zijn dus nog kaarten,10 zelfs,wat best nog veel is.
Dan heb je waarschijnlijk niet de volle mep betaald?

Of je had de kaarten van tevoren al besteld,maar zo lees ik je verhaal niet..

Bijna de hele eerste cast was er niet,heel vaak is dat,de hoofdrolspelers zijn al weer naar andere musical..
Loopt op zijn eind ,heel vaak doen de alters of andere de laatste mnd.

Woody1965
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jan 2012 10:28

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door Woody1965 »

rozemarijntje schreef:Heeft u de klacht al neergelegd bij stage holding?
Hier klagen heeft geen nut? Zou het daar doen..

Hier klagen heeft geen nut ? Aparte reactie..... dan kun je dus dit forum wel opheffen als je niet mag klagen.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door kokka »

Niet echt heel slim om na drie keer nog niet door te hebben dat het castboard niets zegt over de bezetting van die dag.

Volgende keer mischien eerst navragen bij het theater. Als ze je dan verkeerd voorlichten heb je mischien wel kans dat je klacht in behandeling wordt genomen.
Best dapper om met 10! Man zonder kaartje naar het theater te gaan in de hoop dat er nog kaarten zijn, valt me nog mee dat TS niet meteen ook klaagt dat het hele gezelschap niet naast elkaar kon zitten :D

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@woody

Nou hier kan ts niks bereiken?misschien mailen naar stage holding???? :mrgreen:

Woody1965
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jan 2012 10:28

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door Woody1965 »

4x voor niks is ook redelijk overdreven....mee eens.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Woody1965 schreef:
rozemarijntje schreef:Heeft u de klacht al neergelegd bij stage holding?
Hier klagen heeft geen nut? Zou het daar doen..

Hier klagen heeft geen nut ? Aparte reactie..... dan kun je dus dit forum wel opheffen als je niet mag klagen.
Je mag best klagen.
Maar de kalcht bij die persoon neerleggen die hem kan afhandelen en/of oplossen is wel slimmer.
We kunnen hier wel meevoelen met TS en tips geven, maar wij kunnen de zaak niet oplossen voor hem/haar.

Patricia89
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jun 2011 17:49

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door Patricia89 »

Helaas zijn de cast leden ook maar mensen en kan het wel eens zijn dat ze ziek worden of een vrije dag hebben. Je kan nooit er 100% vanuit gaan dat je de orginele cast leden heb.
Enige wat ik je kan aanraden is als je naar een musical gaat is kijken op evt website's van de acteurs om te zien of ze er zijn of niet.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Topic is oud

Patricia89
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jun 2011 17:49

Re: Miss Saigon 4 keer voor niks

Ongelezen bericht door Patricia89 »

rozemarijntje schreef:Topic is oud
Dat zag ik, maar het is een tip voor een volgende musical :-)

Gesloten