Begrijp ik goed dat TROSRADAR het toverwoord is waarmee Groupon wel reageert op mail? Alle andere mail wordt namelijk nooit op gereageerd (zoals hier regelmatig in het forum terug te lezen is)MyCityDeal_NL schreef:Graag je gegevens sturen naar [email protected] onder vermelding TROSRADAR. Wij gaan dit uitzoeken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MyCityDeal.nl
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 06 dec 2010 12:02
Re: MyCityDeal.nl
Re: MyCityDeal.nl
Tot op heden alleen nog maar goede ervaringen met groupon gehad, kaartjes voor nieuwe luxor crazy shopping, restaurant New Fook etc. alles prima geregeld hoor.
Re: MyCityDeal.nl
Ook ik alleen goede ervaringen.
Re: MyCityDeal.nl
Eigenlijk nooit problemen gehad met mycitydeal (tegenwoordig Goupon genaamd) Tot aan nu.
18 april heeft mijn dochter aan een deal meegedaan, 2 personen High Tea of High koffie in Utrecht, bij Doppio Espresso. Deze deal koste 24 euro voor 2 personen. Leuk kado voor moederdag! Ze heeft betaald met PayPal, de paypal rekening is gekoppeld aan mij creditcard. Dat geld is al afgeschreven. Dat gebeurde gelijk.
Tot op heden nog geen voucher hiervoor ontvangen. Op mail wordt door Groupon niet gereageerd, de telefoon gaat 2x over en (nadat het nummer in de display veranderd) hoor je niets meer.
Dit is een van de slechtste Klantenservices ooit. Op hun site staat "wat het probleem ook is, wij lossen het op" Nou dat gaat een beetje moeilijk he als men helemaal niet telefonisch bereikbaar is en de mail niet beantwoord!
18 april heeft mijn dochter aan een deal meegedaan, 2 personen High Tea of High koffie in Utrecht, bij Doppio Espresso. Deze deal koste 24 euro voor 2 personen. Leuk kado voor moederdag! Ze heeft betaald met PayPal, de paypal rekening is gekoppeld aan mij creditcard. Dat geld is al afgeschreven. Dat gebeurde gelijk.
Tot op heden nog geen voucher hiervoor ontvangen. Op mail wordt door Groupon niet gereageerd, de telefoon gaat 2x over en (nadat het nummer in de display veranderd) hoor je niets meer.
Dit is een van de slechtste Klantenservices ooit. Op hun site staat "wat het probleem ook is, wij lossen het op" Nou dat gaat een beetje moeilijk he als men helemaal niet telefonisch bereikbaar is en de mail niet beantwoord!
-
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26
Re: MyCityDeal.nl
@fijtje: Er zijn wat problemen met PayPal betaling omdat deze door PayPal worden uitgesteld, hierdoor sluit de deal zonder dat het geld er voor binnen is. Er word dan ook geen voucher toegekend. Als je het email adres waarmee de bestelling is gedaan naar mij stuurt zal ik het voor je gaan uitzoeken.
Re: MyCityDeal.nl
Ook hier behoorlijk pissig.
Ik koop een deal: Een thema taart voor 25 personen...nu voor 19 euro ipv 41 euro.
Ik koop, betaal met Paypal...de dag erna 19 euro afgeschreven van mijn rekening. Maar geen bestelling/Voucher in mijn account. Ik heb al 2 x gemaild...bij de laatste mail verzocht om een spoedige reactie. Maar helaas...ik krijg GEEN reactie. Ik heb deze taart binnen een maand nodig dus ik mag hopen dat ze nog reageren.
Dit was voor het eerst dat ik iets kocht bij Groupon, heb er bijna spijt van(heb ergens nog beetje hoop)
Ik koop een deal: Een thema taart voor 25 personen...nu voor 19 euro ipv 41 euro.
Ik koop, betaal met Paypal...de dag erna 19 euro afgeschreven van mijn rekening. Maar geen bestelling/Voucher in mijn account. Ik heb al 2 x gemaild...bij de laatste mail verzocht om een spoedige reactie. Maar helaas...ik krijg GEEN reactie. Ik heb deze taart binnen een maand nodig dus ik mag hopen dat ze nog reageren.
Dit was voor het eerst dat ik iets kocht bij Groupon, heb er bijna spijt van(heb ergens nog beetje hoop)
-
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26
Re: MyCityDeal.nl
@dees26: Kan je in een prive bericht je email sturen waarmee je de aankoop hebt gedaan? Ik kan het dan voor je nazien en oplossen.
Re: MyCityDeal.nl
En weer een week verder maar nog steeds geen enkele reactie! Ook het geld heb ik nog steeds niet terug gezien. Als je nou weet dat het door de vertraging met Paypal komt, dan kan het toch niet zo moeilijk zijn om deze betaling op te zoeken en terug te boeken??Groupon.nl schreef:@fijtje: Er zijn wat problemen met PayPal betaling omdat deze door PayPal worden uitgesteld, hierdoor sluit de deal zonder dat het geld er voor binnen is. Er word dan ook geen voucher toegekend. Als je het email adres waarmee de bestelling is gedaan naar mij stuurt zal ik het voor je gaan uitzoeken.
Re: MyCityDeal.nl
@Fitje, Open een geschil bij paypal! Ik heb een mail gehad van Wesley (klantenservice) waarin hij in eerste instantie vertelde dat ik binnen 5 dagen mijn geld terug zou krijgen. Nadat dit na 6 werkdagen niet gebeurd was mailde ik weer. En toen kreeg ik van deze zelfde WESLEY de reactie dat ik geen geld terug zou krijgen omdat ze mijn geld niet hadden. Gek hoor eerst zeggen van wel en nu ineens van niet. Ik moest het maar met paypal uitzoeken. Zo zijn zijn woorden geweest. Ik heb een geschil geopend bij Paypal, maar ook daar reageren ze niet op. Ik heb het geschil nu doorgezet naar een Claim. Ik wil gvd gewoon mijn geld terug.
Ik heb het betaalbewijs en de afschrijvng van mijn giro in stukken opgeslagen voor Paypal.
Voor mij nooi geen groupon meer en ik zal iedereen die ik ken vertellen wat een slecht bedrijf dit is!
Ik heb het betaalbewijs en de afschrijvng van mijn giro in stukken opgeslagen voor Paypal.
Voor mij nooi geen groupon meer en ik zal iedereen die ik ken vertellen wat een slecht bedrijf dit is!
Re: MyCityDeal.nl
Ow en nog iets voor Groupon. Als je dit toch weet, dat met paypal de betalingen later binnen komen, dan haal je deze betaaloptie toch weg??Lijkt mij! Zo voorkom je nog meer problemen!
-
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26
Re: MyCityDeal.nl
@Dees26 Je kunt bij Paypal altijd het geld terug laten vorderen. Omdat er in ons systeem geen betalingen zijn doorgevoerd, kunnen wij dat betreft geen andere oplossing bieden. We gaan ervan uit dat Paypal dit zal behandelen. Je kunt ze eventueel ook telefonisch bereiken op 0900 265 89 5.
Paypal heeft deze specifieke betaling niet goed doorgevoerd, maar doorgaans zijn er geen problemen met Paypal betalingen. Dit is dan ook de reden dat we deze betaaloptie niet zullen verwijderen.
Paypal heeft deze specifieke betaling niet goed doorgevoerd, maar doorgaans zijn er geen problemen met Paypal betalingen. Dit is dan ook de reden dat we deze betaaloptie niet zullen verwijderen.
Re: MyCityDeal.nl
Goedendag,
1 1/2 week terug, via Groupon, een bourgondisch dineetje besteld bij de Harlekein (voorheen Hardans) in Den Haag.
"De aktie liep tot 12 juni.
Helaas nog steeds geen voucher ontvangen!!!! Maar wel uiteraard betaald middels mijn Visa-card.
Via de te telefoon (020-4350369 is geen contact te krijgen en krijg je een muziekje te horen).
Via de mail ([email protected]) wordt gewoon niet gereageerd.
Iemand een idee hoe dit verder op te pikken?
Alvast bedankt,
Ruud
1 1/2 week terug, via Groupon, een bourgondisch dineetje besteld bij de Harlekein (voorheen Hardans) in Den Haag.
"De aktie liep tot 12 juni.
Helaas nog steeds geen voucher ontvangen!!!! Maar wel uiteraard betaald middels mijn Visa-card.
Via de te telefoon (020-4350369 is geen contact te krijgen en krijg je een muziekje te horen).
Via de mail ([email protected]) wordt gewoon niet gereageerd.
Iemand een idee hoe dit verder op te pikken?
Alvast bedankt,
Ruud
Re: MyCityDeal.nl
Goedendag,
Ik heb m'n voucher binnen dankzij een tip via dit forum.
Middels de site van Groupon heb ik deze uitgedraaid.
Groupon heeft alles dus prima gedaan,
Bedankt,
Ruud
Ik heb m'n voucher binnen dankzij een tip via dit forum.
Middels de site van Groupon heb ik deze uitgedraaid.
Groupon heeft alles dus prima gedaan,
Bedankt,
Ruud
Re: MyCityDeal.nl
Hartstikke fijn dat je de voucher nu wel hebt!
Feit blijft wel dat men bij Groupon telefonisch niet te bereiken is en via email geen antwoord geeft. Erg storend.
Als je niets verkeerds doet zou je toch gewoon je klanten te woord kunnen staan, dan wel te mailen lijkt mij!
Fijtje
Feit blijft wel dat men bij Groupon telefonisch niet te bereiken is en via email geen antwoord geeft. Erg storend.
Als je niets verkeerds doet zou je toch gewoon je klanten te woord kunnen staan, dan wel te mailen lijkt mij!
Fijtje
Re: MyCityDeal.nl
@Groupn blijkbaar is er toch iets niet goed met jullie Paypal betalingen! Dat blijkt wel want anders hadden jullie dit gezeik niet gehad met zoveel mensen over paypal en groupon. Ergens gaat er dus toch wel iets fout. Dat paypal het later v erwerkt en de actie dan bij jullie niet meer geldt, dan ligt dat probleem dus echt bij jullie.
Op het paypal geschil is er door groupon niet gereageerd. Ik heb dus mijn gelijk gekregen en ik krijg mijn geld terug.
Nooit meer groupon voor mij, en ik zal iedereen laten weten waarom. Stelletje amateurs daar!
Op het paypal geschil is er door groupon niet gereageerd. Ik heb dus mijn gelijk gekregen en ik krijg mijn geld terug.
Nooit meer groupon voor mij, en ik zal iedereen laten weten waarom. Stelletje amateurs daar!
-
- Berichten: 80
- Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26
Re: MyCityDeal.nl
@dees26: Zoals eerder al vermeld gaat het alleen fout bij de uitgestelde betalingen, je hebt je geld in ieder geval weer terug, daar ging het uiteindelijk om.
Re: MyCityDeal.nl
Dat snap ik, maar blijkbaar gaat het hier vaker fout. Mischien een tip voor jullie om hier iets mee te doen om dit soorts kwesties in het vervolg te voorkomen. Het doet de naam zeker geen goed. Ik heb zelf een goedlopende webwinkel, en als ik al zou merken dat er iets mis zou gaan omdat er iets niet goed afgesteld staat, zou ik hier zeker wat mee doen!
Zoiets vergt elke dag verbetering, geen verslonsing omdat je denkt dat het niet opweegt tegen de betalingen die wel goed gaan. Een klant is een klant en goede service moet bovenaan staan. Maar dat komt in jullie rijtje niet voor.
Ik ben benieuwd hoe het de rest van de "gedupeerden" zal vergaan.
Succes iniedergeval allemaal!
Zoiets vergt elke dag verbetering, geen verslonsing omdat je denkt dat het niet opweegt tegen de betalingen die wel goed gaan. Een klant is een klant en goede service moet bovenaan staan. Maar dat komt in jullie rijtje niet voor.
Ik ben benieuwd hoe het de rest van de "gedupeerden" zal vergaan.
Succes iniedergeval allemaal!
Re: MyCityDeal.nl
Nog storender is het als je Paypall aan je CreditCard hebt gekoppeld. Dan gaat nameljk het smoesje van uitgestelde betaling, zoals Groupon beweerd, niet op. bij mij is het via Paypall namelijk dezelfde dag van de CreditCard afgeschreven. Toch kreeg ik mijn voucher niet en ook via Groupon mijn geld niet!! Kortom Dees heeft gelijk. ALs het niet via Paypall kan moet je die mogelijkheid van je site halen als je het niet kunt aanpassen.
Fijtje
Fijtje
Re: MyCityDeal.nl
Fijtje, daar moet ik ook aan toevoegen, dat het bij mij ook diezelfde dag is afgeschreven!
Heb jij inmiddels al vooruitgang hierin? Wellicht kun je ook een geschil en claim via de paypal site aanvragen.
Heb jij inmiddels al vooruitgang hierin? Wellicht kun je ook een geschil en claim via de paypal site aanvragen.
Re: MyCityDeal.nl
Bedankt voor de tip.
Nee helaas via Paypal lukte het niet.
Ik heb het nu retour gekregen via mijn Credit Card. Dat is dan weer mijn geluk, CreditCard doet nooit moeilijk. Als zou blijken dat het niet terecht was dan moet ik het terug betalen, maar omdat ik alles meegestuurd had (ook de tig mailtjes waarop je NOOIT antwoord krijgt) sta ik schijnbaar wel sterk.
Blijft trouwens erg raar dat je via zoiets als Radar-forum wel antwoord van Groupon krijgt. Dan kunnen ze toch ook je email beantwoorden?
Ik maak er nog wel gebruik van Groupon, maar dan niet meer via Paypal. Dat moeten ze echt van de site halen!
Ik blijf nog even het goede ervan inzien en hoop dat dit een eenmalig incident was...
Nee helaas via Paypal lukte het niet.
Ik heb het nu retour gekregen via mijn Credit Card. Dat is dan weer mijn geluk, CreditCard doet nooit moeilijk. Als zou blijken dat het niet terecht was dan moet ik het terug betalen, maar omdat ik alles meegestuurd had (ook de tig mailtjes waarop je NOOIT antwoord krijgt) sta ik schijnbaar wel sterk.
Blijft trouwens erg raar dat je via zoiets als Radar-forum wel antwoord van Groupon krijgt. Dan kunnen ze toch ook je email beantwoorden?
Ik maak er nog wel gebruik van Groupon, maar dan niet meer via Paypal. Dat moeten ze echt van de site halen!
Ik blijf nog even het goede ervan inzien en hoop dat dit een eenmalig incident was...