LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online verdienen.

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
tetje

online verdienen.

Ongelezen bericht door tetje »

:D hallo beste mensen.
ff dit onderwerp,hoop dat er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
er zijn op internet tal van sites waar je een zakcentje kan bijverdienen door emails te lezen.
oa. www.moneymiljonair.nl
www.surfrace.nl
www.zinngeld.nl
en zo zijn er nog wel een stuk of 50.

zijn deze wel te vertrouwen? betalen zei echt uit?

ik hoor graag u ervaringen en weetjes op mijn email adres [email protected]

bijvoorbaat dank.

Gast

Re: online verdienen.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik doe zelf mee met Euroclix, en heb daar al eens 70 en een keer 10 euro uit laten betalen. Het gaat niet snel, maar het is wel een leuk zakcentje.

jacko

Ongelezen bericht door jacko »

ik doe ook aan een heleboel mee van die betaal emails.
euroclix betaald vlot uit alleen het sparen duurt vrij lang.
grijpjevoordeel betaald dus niet uit wacht al van af 2 januarie 2005 op een uitbetaling.
verdiennusnel heeft wel uitbetaald.

ik denk dat we met ons alleen op sites als radar en weet ik veel wat voor sites van dit soort die sites die niet uitbetalen moeten melden.

mvg jacko

cynny

Ongelezen bericht door cynny »

ja sommige wel sommige niet

wel:
verdiennusnel
opinionbar
paidmailonline
bloomerce
zakgeldonline
geldrace
moneymiljonair
awesomeemails4u
soredtherose
adpaid
polarptr

Niet:
haulingcash
misty and sams

Plucko

Ongelezen bericht door Plucko »

Ja er zijn een aantal die je wel kunt vertrouwen en heel veel die je niet kunt vertrouwen. Zinngeld heeft connecties met Lecturama, dus daar moet je niet mee in zee gaan.

Moneymiljonair en Surfrace zijn wel betrouwbaar.

Ik verdien al jaren geld op deze manier en het werkt echt, je moet je alleen bij de juiste bedrijven aanmelden.

Andere aanraders zijn:
Hauling Cash (heel goed)
Misty & Sams Cash (echte aanrader!)
So Red The Rose
Gain Mail

Scam - Bedrijven die niet te vertrouwen zijn. Je moet nooit met bedrijven in zee gaan die dingen aanbieden die te mooi zijn om waar te zijn. Wat dacht je van 1 dollar per mailtje, of 5 dollar per mailtje, of zelfs 25 cent per mailtje. Die zijn niet te vertrouwen.

twarco

Ongelezen bericht door twarco »

grijpjevoordeel betaalt mij ook niet uit

wacht ook al vanaf januari 2005 op 13 euro

Schippertje

Ongelezen bericht door Schippertje »

Ik doe mee bij Intomart betalen ook keurig netjes met vvv of bol.com bonnen.

8)

Jurjen

Ongelezen bericht door Jurjen »

Ik heb ook eens een tijdje, om het eens uit te proberen, wat op mailtjes zitten klikken. Je krijgt er maar een paar per dag, dus dat is wel vol te houden.

Nu heb ik bij zo'n programma een saldo opgebouwd en laat ik het uitbetalen. Dat loopt wat stroef (ik noem de naam van het programma bewust niet, want ik ga hier niet iemand afkraken!). Laat ik gewoon zeggen: ZE BETALEN NIET!

Omdat ik het wat zonde van mijn tijd vind om achter een paar centen aan lopen te leuren heb ik 'de zaak' inmiddels uitbesteed aan http://www.spaarincasso.nl. Ik heb enkele positieve recenties gelezen over spaarincasso op het internet en ga er vanuit dat zij het verder voor mij afhandelen.

mlmangel
Contacteer:

Ongelezen bericht door mlmangel »

Onderstaande passages trokken mijn aandacht:
Aanmelden van nieuwe leden
Probeer nieuwe leden te werven voor MoneyMiljonair en ontvang 100.000 parels ( €1.25 ) per aangemeld lid. Zodra jij lid bent geworden, kun je onder inloggen een link vinden die hiervoor moet worden gebruikt. Zodra jij iemand via deze link naar onze website stuurt en deze persoon meldt zich aan, ontvang jij hiervoor 100.000 parels. Onder inloggen zal worden weergegeven of een lid is goed-/afgekeurd.

Tja, doet me wat denken aan pyramides en multi level marketing, waarover je via het overzicht forums meer over kan lezen. Wat denken jullie ervan?
Producten proberen met een mooie korting
Je zult onder inloggen leuke aanbiedingen gepresenteerd krijgen, waarmee je vele honderden Euro's per jaar bespaart. Je ontvangt meestal een mooie korting en daarnaast ook nog eens extra parels in je account! Voor adverteerders is dit een goede mogelijkheid om het juiste product bij hun doelgroep te krijgen en onze leden besparen veel geld.
Ben benieuwd hoeveel ze verdienen aan de verkoop van deze producten...

Afin, het ziet er wel interessant uit, maar ik zou toch even de kat uit de boom kijken. Maar goed, als je zin hebt om heel de dag emails te lezen en puzzeltjes op te lossen is dit een leuke bijverdienste, niets meer...

Lees de voorwaarden, en bepaal dan pas of je wel wenst mee te doen. Vnl. onderstaande viel op.
MoneyMiljonair neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele incorrecte informatie op deze website.
Alle gegevens die aan je worden gevraagd moeten worden ingevuld.
En wat gebeurd er eigenlijk met je persoonlijke gegevens die je moet opgeven als je je inschrijft? Juist, die worden verkocht.

Bailey

Ongelezen bericht door Bailey »

Ik lees al die mailtjes niet hoor! 1 Keer in de 2 of 3 dagen ga ik er even voor zitten, klik alle links aan en als ik klaar ben kunnen alle schermen weer uit. Ben misschien een kwartiertje bezig, heb weer een paar centjes (rijk wordt je er niet van) verdiend en heb nagenoeg geen enkel mailtje gelezen.

Jurjen

Tja, doet me wat denken aan pyramides en multi level marketing, waarover je via het overzicht forums meer over kan lezen. Wat denken jullie ervan?
Ik weet dat ook tv-gidsen, uitzendbureau's en vakbonden je cadeautjes of geld weggeven als je iemand anders 'lid maakt'. Dat hoeft helemaal geen eng pyramidespel te zijn.
Met het werven van klanten, affiliates, referrals, leden of het krijgen van een vergoeding voor verkopen hoeft helemaal niks mis te zijn.
Je kunt er echt geld mee verdienen!!!

Soms blijkt dat mensen hun beloftes niet (kunnen) nakomen. Tja, dan hebben ze een probleem! Want wij kunnen als consumenten organisaties zwart maken op forums en blogs, wij kunnen incassobureau's inhuren om het geld te komen ophalen EN wij kunnen ook bellen en mailen.
Mochten de gegevens van de site-eigenaar niet terug te vinden zijn op de site zelf dan kun je die (nog*1) bij de SIDN opvragen.

*1 fundamentalistische privacybeschermers willen daar een einde aan maken, zodat oplichters vrij spel krijgen.

PS. eerder informeerde ik u over Spaarincasso. De eigenaar van een niet nader te noemen site vond mijn actie (= het inzetten van Spaarincasso) wel blijk geven van wantrouwen, maar heeft meteen BINNEN 24 UUR betaald!

redcurry

Ongelezen bericht door redcurry »

Een paar dagen geleden heb ik een bericht achter gelaten op het forum van Internetoplichting.nl dat ook ik bedrogen ben door Eurofabriek. Er zijn een flink aantal mensen, waaronder ik, die het dupe zijn geworden van deze scam.
Ik heb er even over nagedacht en ben vastberaden het volgende te doen:

1. Ik heb screenshots gemaakt wat er gebeurd als ik inlog en een uitbetaling probeer te doen. Immers mijn saldo is boven het minimum van 12,50 euro.
2. Ik wil een lijst opstellen met zoveel mogelijk leden en hun e-mailadressen.
3. Ik blijf lid van Eurofabriek en ontvang de mailings. Ik filter deze bedrijven, spoor hun e-mail adressen op.
4. Ik stel een anti-Eurofabriek mail op en stuur deze naar alle leden en bedrijven.

Deze mail gaat 30 november de deur uit om zo veel mogelijk bedrijven en leden te pakken te krijgen.
Stuur een mail met alleen in de header: Opgelicht door Eurofabriek / Grijpjevoordeel naar [email protected]

Ik hoop van een ieder die zich bedrogen voelt een mail te krijgen. Je mag ook een omschrijving meesturen (geen screenshots svp, het is maar een gratis account ;-) )

Groeten van Arjan.

Jurjen

http://www.Spaarincasso.nl kan het geld ook voor je innen bij Eurofabriek. Mijn ervaring is dat mensen snel betalen als je ze op een correcte wijze wat onder druk zet. Ik heb Spaarincasso één keer gebruikt en dat heeft geresulteerd in DIRECTE BETALING.

sjaaksjaak

Ongelezen bericht door sjaaksjaak »

Ik lig nu in de klins met eurofabriek, die dus ook niks uitbetalen, en ik heb er een doeltreffend middel op gevonden, kijk, eurofabriek krijgt goed betaald van de adverteerders, en die adverteerders zulen heus wel weten met wie ze zaken doen! maar het zal ze waarschijnlijk worst zijn of eurofabriek de mensen wel of niet uitbetaald, zolang er weer nieuwe mensen intrappen, en de verdiensten niet omlaag gaan is er geen haan die er naar kraait, en daar zit m nou de kneep, want ik ga eurofabriek nu nog een keer waarschuwen, en mochten ze dan niet betalen, dan ga ik hun adverteerders "aanpakken" en dat kan heel vervelend worden voor die adverteerders die ik trouwens wel op de hoogte breng, zodat ze dus wel wetewn waarom ze honderden valse bestellingen gaan binnen krijgen, via ip adressen die niet te traceren zijn, de telefoon plat ligt, door een automatisch belprogramma, en de directie uit bed word gebeld, verder kunnen ze emailbombardementen verwacten etc etc, handig dat ik wat skype/hackvrienden in het buitenland heb zitten... niet goedschiks, dan maar kwaadschiks, want juridisch sta je ook niet sterk in dit land.

met vriendelijke groet,
Sjaak.

danny21

Ongelezen bericht door danny21 »

via moneymiljonair, euroclix, zinngeld word altijd goed uitbetaald wanneer je een limiet voor uitbetalen bereikt hebt.

Ik doe dit al een tijdje en heb er al regelmatig wat geld mee verdient.

gr danny

Gesloten