Okay, nog een "Grappig" verhaal over HeathCity Tilburg,
Ik heb daar een halfjaar contract gehad, wou opzeggen / schriftlijk maar MOEST naar de vestiging komen, formulier ingevuld, men deed wazig of het wel kon, enz. maar ik zou nog een schriftelijke bevestiging krijgen...
Die kwam dus niet, gebeld, weer vaag verhaal administratie was vrij enz., enz., Ik dus de incasso zelf maar stop gezet... 4 maanden later krijg ik opeens een brief van GGN (3e Herinnering) Bleek dat ze mijn adres fout had over getiept (hoe moeilijk kan het zijn) dwz. zonder huisnummer + postcode, dat komt dus nooit aan. Ik naar HealthCity Tiburg, Administratie was er nu wel, ze ging keihard beweren dat het mijn fout was en moest betalen / ze wou me niet meer zien / spreken, en ook nog beweren (liegen) dat ze 3 keer gebeld had. En dat ze de brieven wel naar het juiste adres had gestuurd (terwijl ik heb tegenovergestelde bewijs in mijn handen had).
Het ik om 65 euro + 70 voor GGN,. = 135,-, Ik had gelukkig alle brieven nog en kwam er met GGN wel uit (die worden ook gek van HealthCity Tilburg, en het leugenachtige / botte personeel daar).
Anyways
DOE GEEN AUTOMATISCHE INKASSO BIJ HEALTHCITY,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen HealthCity Tilburg
Re: Opzeggen HealthCity Tilburg
Heel herkenbaar. Ik was al ruim 6 jaar lid bij Health City Tilburg. Aangezien de service steeds slechter werd, besloten om mijn abonnement op te zeggen. Gebeld hoe dit werkte. Moest inderdaad langskomen om formulier in te vullen. Ik zou nog een bevestiging ontvangen.
Na anderhalve maand had ik deze nog niet binnen. Dus maar gebeld of ik deze alsnog kon ontvangen. Hadden geen opzegging van mij in hun administratie. Of ik even langs wilde komen met het briefje. Dus ik weer naar Health City. Expliciet gevraagd of het dan wel op tijd geregeld zou zijn in systeem en dat mijn automatische incasso stopgezet moest worden. Dan moest ik voor zekerheid nog maar even terugbellen de volgende dat naar Angelique van de administratie.
Volgende dag teruggebeld, kreeg ik te horen dat mijn opzegging niet geadministreerd was of ik nog een keer langs wilde komen met het briefje. Boos geworden dat ik dit toch echt niet normaal vond en dat ik wilde dat het nu geregeld zou zijn. Kreeg toen een bevestiging per post.
Op 18 april kreeg ik een aanmaning dat ik niet had betaald en of ik even langs wilde komen om alsnog binnen 14 dgn te betalen (was overigens gedateerd op 10 april). Ze hadden mijn automatische incasso dus wel stopgezet. Weer gebeld, was niemand van administratie beschikbaar. Dus ik zou worden teruggebeld. Natuurlijk niks gehoord. Nog een keer gebeld en weer niet teruggebeld.
Kreeg de volgende maand weer een laatste herinnering dat mijn schuld was opgelopen en dat een incassobureau zou worden ingeschakeld. Heb toen weer gebeld en naar de bedrijfsleider gevraagd. Alex was er even niet, maar zou mij terugbellen! Wederom niks gehoord, nog een keer gebeld en dringend verzocht of hij mij terug wilde bellen. Aangezien hij ook niet de moeite neemt om terug te bellen, is het niet heel verwonderlijk dat het personeel hetzelfde doet. Heb niemand meer gesproken, maar wel weer een bevestiging gekregen dat ik mijn abonnement had opgezegd. Deze had ik al, maar ja. Nu geen aanmaningen meer ontvangen.
Kortom heb 7x moeten bellen en ben 2x daar naar toe gegaan om het geregeld te krijgen. En nooit een enkel excuus ontvangen!
Gezien de hoge prijs, de matige service en het gezeur achteraf zou ik nooit meer lid worden van Health City. Zijn veel betere en ook nog goedkopere alternatieven beschikbaar in Tilburg.
Na anderhalve maand had ik deze nog niet binnen. Dus maar gebeld of ik deze alsnog kon ontvangen. Hadden geen opzegging van mij in hun administratie. Of ik even langs wilde komen met het briefje. Dus ik weer naar Health City. Expliciet gevraagd of het dan wel op tijd geregeld zou zijn in systeem en dat mijn automatische incasso stopgezet moest worden. Dan moest ik voor zekerheid nog maar even terugbellen de volgende dat naar Angelique van de administratie.
Volgende dag teruggebeld, kreeg ik te horen dat mijn opzegging niet geadministreerd was of ik nog een keer langs wilde komen met het briefje. Boos geworden dat ik dit toch echt niet normaal vond en dat ik wilde dat het nu geregeld zou zijn. Kreeg toen een bevestiging per post.
Op 18 april kreeg ik een aanmaning dat ik niet had betaald en of ik even langs wilde komen om alsnog binnen 14 dgn te betalen (was overigens gedateerd op 10 april). Ze hadden mijn automatische incasso dus wel stopgezet. Weer gebeld, was niemand van administratie beschikbaar. Dus ik zou worden teruggebeld. Natuurlijk niks gehoord. Nog een keer gebeld en weer niet teruggebeld.
Kreeg de volgende maand weer een laatste herinnering dat mijn schuld was opgelopen en dat een incassobureau zou worden ingeschakeld. Heb toen weer gebeld en naar de bedrijfsleider gevraagd. Alex was er even niet, maar zou mij terugbellen! Wederom niks gehoord, nog een keer gebeld en dringend verzocht of hij mij terug wilde bellen. Aangezien hij ook niet de moeite neemt om terug te bellen, is het niet heel verwonderlijk dat het personeel hetzelfde doet. Heb niemand meer gesproken, maar wel weer een bevestiging gekregen dat ik mijn abonnement had opgezegd. Deze had ik al, maar ja. Nu geen aanmaningen meer ontvangen.
Kortom heb 7x moeten bellen en ben 2x daar naar toe gegaan om het geregeld te krijgen. En nooit een enkel excuus ontvangen!
Gezien de hoge prijs, de matige service en het gezeur achteraf zou ik nooit meer lid worden van Health City. Zijn veel betere en ook nog goedkopere alternatieven beschikbaar in Tilburg.