LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pathe Rotterdam / James Bond

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
andrévr

Pathe Rotterdam / James Bond

Ongelezen bericht door andrévr »

Het was even wachten maar eindelijk was het dan zover de nieuwste Bond film is in de bioscoop te zien.
Maar om met een groep van 11 personen er naar toe gaan lukte niet in Delft. Dan met z'n alle een avondje uit naar Rotterdam. Eerst lekker eten bij het theater en dan naar de bioscoop aan de overkant.
Kaarten waren gereserveerd dus dat was makkelijk. Naar binnen en wachten tot de film begint. En ja hoor de nieuwste films komen de eerste 20 minuten voorbij en ja dan begint Skyfall. En zoals iedere Bond film val je gelijk in de film met spektakel.
Maar dat was van korte duur ongeveer 5 minuten en toen stopte de film? En dan komen er medewerkers van de bioscoop binnen en roepen door de hele bioscoop dat iedereen zijn kaartje moet controleren of het wel klopt met de stoel waar je op zit. Er bleken namelijk net mensen binnen te zijn gekomen die niet op hun stoel konden zitten. Ht ging om ongeveer 3 mensen.
Maar je ze zaten en toen begon de film weer verder te draaien alleen zonder geluid. Toen werd hij verder gespoeld en kwam het geluid er ook weer bij.
Lekker is dat een nieuwe film die je niet geheel kan zien. Terwijl er op de site van Pathe staat dat je niet meer naar binnen kan als de film draait. Helaas houd de bioscoop zich niet aan z'n eigen regels.

Dus dan maar een klacht ingevuld op hun site dat ik graag voor alle 11 personen een nieuw kaartje wil.
Maar helaas geen antwoord. Misschien als je ter plaatse in de bioscoop de film ophoud dat je wel gehoord word. Maar daar heb ik geen zin meer in. De volgende keer ga ik wel naar Zoetermeer ( geen Pathe in de regio).

olaf79

Re: Pathe Rotterdam / James Bond

Ongelezen bericht door olaf79 »

U had beter ter plekke kunnen klagen bij de filiaalleider. Nu is er helaas niet meer zoveel te doen.

sonja1977

Ongelezen bericht door sonja1977 »

Zelfde gehad bij een kinderfilm (Rapunzel) in Pathé Rotterdam (Schouwburgplein).
Nadat er eerst al diverse keren rumoer was omdat mensen hun plek niet konden vinden, werd ook de film gestopt, lichten aan en werd alles uitgezocht. Overigens erg asociaal want mensen deden het gewoon bewust (bleek uit hun reacties); daar gaan ze al in de mist want vind dat die er dan gewoon uitgezet mogen worden. Daarna ging de film verder zonder geluid. En die bleef zonder geluid... Weer rumoer en geschreeuw in de zaal, dus ben er maar uit gegaan om daar iemand op te attenderen. Film werd gestopt en ging weer verder met geluid. Weer mensen gaan klagen (terecht) en film terug gespoeld tot ver voor moment waar het mis ging. Kortom: leuk gezellig met een kind naar de bioscoop. Klagen heeft daar geen zin; je mag hooguit je geld terug en een andere keer terug komen, maar dan is je uitje wel al verziekt.
Voor een volwassene is dat niet leuk, maar zeker voor een kind dat zich op een uitje verheugt.

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus »

sonja1977 schreef: Klagen heeft daar geen zin; je mag hooguit je geld terug en een andere keer terug komen, maar dan is je uitje wel al verziekt.
Wat verwacht je dan nog meer? Dat je er nog geld op toekrijgt ook?

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ik heb het jaren terug ook gehad bij james film! in zoetermeer.
toen ging het licht en er werd omgeroepen of iedereen even goed op zijn kaartje wilde kijken.. :evil:
puntje bij paaltje iedereen moest 1 stoel op schuiven en de gene die binnen kwamen zaten nog het slechtste... :mrgreen:

was geen pathe,weet niet hoe hij heet in zoetermeer

sonja1977

Jefdus schreef:
sonja1977 schreef: Klagen heeft daar geen zin; je mag hooguit je geld terug en een andere keer terug komen, maar dan is je uitje wel al verziekt.
Wat verwacht je dan nog meer? Dat je er nog geld op toekrijgt ook?
Ik verwachtte niks, daarom heb ik er destijds ook niks mee gedaan. In dit geval was het een logeerpartijtje, dus andere keer terug was geen optie en het kind heeft uiteindelijk een leuke dag gehad.
Ik vond het niet prettig en dat was ook meer omdat de sfeer grimmig werd doordat mensen ruzie kregen, gingen schelden etc. Gaat mij er meer om dat een bedrijf als Pathé dit soort dingen ook anders kan oplossen al is het maar door een consumptiebon als gebaar. Je gaat dan als klant/gast toch wat positiever weg en zo goedkoop is een bioscoopje pakken ook niet meer :wink:.
Moet er wel bijzeggen dat ik al een keer eerder een vervelende ervaring in diezelfde bioscoop gehad heb. Dus voor mij geen derde keer meer daar:)

andrévr

Als groot bedrijf had ik wel verwacht dat ze zouden reageren op een reactie op hun eigen site. Maar helaas te veel verwacht.
Ter plaatse klagen heeft geen nut of je moet een uur de tijd hebben om op iemand te wachten want op vrijdag avond staan er overal lange rijen zelfs bij de bar (degene die open was want er was er ook 1 dicht).
Maar ik begrijp dat andere ook geen leuke ervaring hebben bij Pathe Schouwburgplein. Dan was dit de eerste en laatste keer.

sonja1977

Ah was dus ook Pathé Schouwburgplein :wink: . Klopt wat je zegt! Overigens zit er nog een andere Pathé in Rotterdam: De Kuip. Daar heb ik nog geen enkele vervelende ervaring gehad én zitten de stoelen ook lekkerder :D .

andrévr

Goede afloop.
Beetje late reactie van mijn kant maar ik heb toch een reactie ontvangen van Pathé Rotterdam Schouwburgplein. Ipv een reactie te geven zijn ze eerst gaan zoeken wat er aan de hand was die avond en ze kwamen toen met een reactie.
Het klopt dat er een onderbreking was en dit had anders opgelost moeten worden door de film opnieuw op te starten. Omdat dit niet gebeurt is heb ik gratis kaartjes gehad om nog een keer te gaan kijken.
Vriendelijk bedankt Pathé.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

andrévr schreef:Goede afloop.
Beetje late reactie van mijn kant maar ik heb toch een reactie ontvangen van Pathé Rotterdam Schouwburgplein. Ipv een reactie te geven zijn ze eerst gaan zoeken wat er aan de hand was die avond en ze kwamen toen met een reactie.
Het klopt dat er een onderbreking was en dit had anders opgelost moeten worden door de film opnieuw op te starten. Omdat dit niet gebeurt is heb ik gratis kaartjes gehad om nog een keer te gaan kijken.
Vriendelijk bedankt Pathé.
In ieder geval beter dan die obligate "Wat vervelend voor je..." teksten van webcare teams....

Gesloten