Na een hele gezellige dag "fluisteren" in Giethoorn, wilden wij dit afsluiten in Restaurant de Punter.
Helaas was het eten onder de maat. (Eten half bevroren en bijzonder vet). Wij hebben dit snel kenbaar gemaakt aan de bediening waarop vervolgens een zeer trage en bijzonder negatieve reactie kwam van de eigenaar. Het was niet mogelijk volgens hem dat het eten niet goed was! Wij konden het bevroren eten meekrijgen en alles betalen! Dat hebben we dus niet gedaan. We hebben de helft betaald, wat al zeer onredelijk was en waar we veel spijt van hebben. De eigenaar is zeer arrogant en zou zelf zijn eten moet proberen dan praat hij wel anders! Wij eten vaak buiten de deur, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Erg triest en GEEN AANRADER!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring restaurant De Punter Giethoorn
Re: Slechte ervaring restaurant De Punter Giethoorn
Wij komen daar al jaren met heel veel plezier en hebben nog nooit een negatieve reactie meegemaakt. Prima eten als dit het zelfde restaurant is, begrijp ik er niets van.
http://www.de-punter.nl/
http://www.de-punter.nl/
Re: Slechte ervaring restaurant De Punter Giethoorn
Na een dagje "fluisteren" in Giethoorn zijn we niet te spreken over de Barbeque die na afloop bij De Punter is gehouden. Bij aankomst bleek dat men niet op onze komst om 17.00 uur had gerekend (terwijl dit meerdere keren per e-mail was aangegeven), maar dat men ons pas om 18.00 uur had verwacht, de BBQ was dan ook nog niet gebruiksklaar.
Deze werd in allerijl klaargemaakt, maar dit kostte ca. 20 minuten.
In onze reserving was aangegeven dat er 5x vegetarische bbq zou moeten zijn en 18x vlees.
De kwaliteit van het vlees was onder de maat en de soorten vlees die stonden aangegeven waren niet allemaal beschikbaar (2 soorten niet; slechts 6 hamburgers voor 18 personen, geen schaslick en ook te weinig sate).
Er werd aangegeven dat we het moesten melden als iets op was; dan zou het bijgevuld worden. Toen we dit melden, werd aangegeven dat de hamburgers op waren. Eerst moest alles op zijn, voordat er werd aangevuld. Er is 4x gevraagd om de borden aan te vullen. Eén keer hebben mensen drinken gehad en sommigen zelfs helemaal niet.
De BBQ werkte niet juist, waardoor er steeds zwart vlees was, de bediening (te weinig personeel) en gastvrijheid waren ver onder de maat.
Kortom, wij hebben geen goede afsluiting van een mooi familieweekend bij dit restaurant gehad.
Toen ik het bespreekbaar wilde maken, om tot verbetering te komen, lukte dit niet. De eigenaar sprak al onze bezwaren tegen, hij was steeds al uiterst onvriendelijk.
Ik ben vanuit mijn werk ervaren met het organiseren van evenementen, zo'n houding heb ik nog nooit meegemaakt.
Toen ik zei dat we op deze manier niet tot een oplossing konden komen en dat ik had gehoopt dat hij zou luisteren naar onze bezwaren, zei ik dat ik op deze manier niet nog eens terug zou komen. Hij zei vervolgens dat hij mij nooit meer wilde zien!
De klant is hier niet koning! Helaas!
Voedsel is smakelijk wanneer het met liefde en aandacht wordt bereid en geserveerd en de entourage gastvrij is. In dit opzicht heeft de eigenaar/gastheer nog heel veel te leren.
Wat ik nog het meest erg vind, dat dit een kado voor onze vader was. Hij was erg emotioneel over hoe wij werden behandeld. Hij is bijna 80 en zo ga je (eigenaar/gastheer van De Punter) niet met een familie en mensen om.
Deze werd in allerijl klaargemaakt, maar dit kostte ca. 20 minuten.
In onze reserving was aangegeven dat er 5x vegetarische bbq zou moeten zijn en 18x vlees.
De kwaliteit van het vlees was onder de maat en de soorten vlees die stonden aangegeven waren niet allemaal beschikbaar (2 soorten niet; slechts 6 hamburgers voor 18 personen, geen schaslick en ook te weinig sate).
Er werd aangegeven dat we het moesten melden als iets op was; dan zou het bijgevuld worden. Toen we dit melden, werd aangegeven dat de hamburgers op waren. Eerst moest alles op zijn, voordat er werd aangevuld. Er is 4x gevraagd om de borden aan te vullen. Eén keer hebben mensen drinken gehad en sommigen zelfs helemaal niet.
De BBQ werkte niet juist, waardoor er steeds zwart vlees was, de bediening (te weinig personeel) en gastvrijheid waren ver onder de maat.
Kortom, wij hebben geen goede afsluiting van een mooi familieweekend bij dit restaurant gehad.
Toen ik het bespreekbaar wilde maken, om tot verbetering te komen, lukte dit niet. De eigenaar sprak al onze bezwaren tegen, hij was steeds al uiterst onvriendelijk.
Ik ben vanuit mijn werk ervaren met het organiseren van evenementen, zo'n houding heb ik nog nooit meegemaakt.
Toen ik zei dat we op deze manier niet tot een oplossing konden komen en dat ik had gehoopt dat hij zou luisteren naar onze bezwaren, zei ik dat ik op deze manier niet nog eens terug zou komen. Hij zei vervolgens dat hij mij nooit meer wilde zien!
De klant is hier niet koning! Helaas!
Voedsel is smakelijk wanneer het met liefde en aandacht wordt bereid en geserveerd en de entourage gastvrij is. In dit opzicht heeft de eigenaar/gastheer nog heel veel te leren.
Wat ik nog het meest erg vind, dat dit een kado voor onze vader was. Hij was erg emotioneel over hoe wij werden behandeld. Hij is bijna 80 en zo ga je (eigenaar/gastheer van De Punter) niet met een familie en mensen om.