LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service mega piraten festijn

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
cb9
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2009 14:50

slechte service mega piraten festijn

Ongelezen bericht door cb9 »

Ik wou weten wat het kost en hoe de manier van betalen ging voor het mega piraten festijn in marum voor in oktober 2009 .
Hardstikke leuk hebben we het vorig jaar gehad.
Dus ik mega piraten festijn .nl en druk op bestellen . vul mijn gegevens in . de keus van kaarten . druk op volgende , zie wat het kost maar snapte er niet uit hoe je betalen moest . dus ik druk nog een keer op volgende om te weten hoe de manier van betalen ging. tot mijn verbazig staat er bedankt voor u bestelling Te laat of niet betalen ontslaat u niet van uw betalings verplichting, deze bestelling is dan ook bindend.Zodra de betaling bij ons binnen is ontvangt u per post de door u bestelde kaarten (door de enorme aanvraag kan dit enige weken duren, echter ontvangt u altijd op tijd uw kaarten!)
ik denk bij me eigen **** dit was niet de bedoeling. dus ik een email sturen en het daarin uitgelegt dat als je je opvolgende drukt je niet verwacht dat je besteld. en dat bij andere site's waar je besteld je netjes te zien krijgt dat het je laatste " stap" is . of er staat voltooid
Krijg ik een email terug en die meneer zegt : Dat hoe ik het vertel echt NIET waar is . en dat ik gewoon een bestelling heb gedaan. nou ik ben echt niet van plan te betalen .
OOk is de manier van bestellen vreemd want iemand anders kan gewoon onder jou naam en adres gegevens kaarten bestellen.
Ik vind het ontzettend jammer dat hetz o moet gaan . want vorig jaar heb ik het wel heel erg leuk gehad en was alleen benieuwd wat het kost om podium zit plaatsen te hebben . en hoe de manier van betalen ging.

C. Broekhof

joerip29
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2010 19:05

Re: slechte service mega piraten festijn

Ongelezen bericht door joerip29 »

Nou ik heb op 19 april kaarten besteld en deze nog steeds niet ontvangen. Op 24 april het gevraagde bedrag betaald. Dit is ook van mijn rekening afgeschreven. Omdat het vanwege drukte wel een paar weken kan duren heb ik in juni maar eens geïnformeerd naar de stand van zaken. De kaarten zouden al op 29 april zijn verstuurd. Nou nooit wat gezien. Nu heb ik weer een mailtje gestuurd en hoop dat hier toch wat goeds uitkom anders is dit een gigantisch duur lesje geweest. :twisted:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: slechte service mega piraten festijn

Ongelezen bericht door dhc »

De vraag is in februari 2009 gesteld. Uw reactie is derhalve niet meer relevant cq. interessant.
Tevens is TS sinds dezelfde datum niet meer actief op dit forum.

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: slechte service mega piraten festijn

Ongelezen bericht door mje »

@joerip29,

U heeft u prima gehouden aan de forumregels door eerst te kijken of er al een topic is, dat het onderwerp behandelt. En uw klacht dateert van 19 april 2010 is dus wel degelijk relevant.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: slechte service mega piraten festijn

Ongelezen bericht door dhc »

Niet want TS is na het posten van zijn topic niet meer verschenen op dit forum. Een reactie op een door TS gestelde vraag is derhalve niet interessant/relevant.
Hij wordt nl. niet door TS gelezen.....

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: slechte service mega piraten festijn

Ongelezen bericht door mje »

Het lijkt me heerlijk als je alleen maar rechtuit kunt kijken :lol:

joerip29
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2010 19:05

Re: slechte service mega piraten festijn

Ongelezen bericht door joerip29 »

Nou of het relevant is of niet. Ik wil graag mededelen dat uiteindelijk alles toch nog goed gekomen is. We zijn overeengekomen dat de barcode van de oude kaarten gedeactiveerd wordt en dat ik nu toch nog nieuwe kaarten ga ontvangen. Uiteindelijk toch nog een prima service. :D
Dus topic kan afgesloten worden met positief nieuws.

Gesloten