LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Studio 100

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
connyroos

Slechte service Studio 100

Ongelezen bericht door connyroos »

Ik heb op 27 juni 2009 kaarten besteld en betaald voor het Zomerfestival 2010 op 26 juni 2010.
Deze kaarten heb ik gekocht via de Nationale Theater Kassa.
Er werd mij verteld dat er dit jaar geen droomstoelen aanwezig zijn omdat het nu in Amsterdam wordt gehouden i.p.v Rotterdam , er zou alleen rang 1,2,3,4 zijn.
Ik heb kaarten gekocht voor de eerste rang en dan ook op de eerste rij.
Toevallig zit ik afgelopen maandag op de site van NTK te kijken en er stond een plattegrond op van de locatie in Amsterdam.
Tot mijn verbazing zag ik dat er toch droomstoelen zijn.
Ik heb een mail naar Studio 100 gestuurd en in juni 2009 was volgens Studio 100 nog niet bekend of er wel droomstoelen in zouden kunnen op deze nieuwe lokatie.
Aangezien dit toch wel kan hebben ze nu ook droomstoelen.
Ik vind dit valse voorlichting want ik heb eerste rij kaarten gekocht en nu plaatsen zij in een keer toch een aantal rijen met stoelen er voor.
Ik kan als er nog plaats is mijn kaarten omruilen voor droomstoelen alleen zit ik dan niet meer op de eerste rij.
Ik ben benieuwd of Studio 100 dit zo maar mag doen?
Studio 100 verkoopt kaarten terwijl zij niet eens de indeling van de zaal weten.

berndv

Re: Slechte service Studio 100

Ongelezen bericht door berndv »

Zij verkopen kaarten waarvan zij zeker weten dat ze die kunnen plaatsen. Als ze je wel droomstoelen hadden verkocht en er later achter zouden komen dat deze toch niet hadden gekund op deze locatie had je een topic geopend met de titel "studio 100 verkoopt niet bestaande plaatsen". Ze bieden je aan om de kaarten om te ruilen, dus zijn ze welwillend om de zaak op te lossen.

En je hebt geen 1e rij kaarten gekocht, maar 1e rang. Jou kaart is dan toevallig wel van de 1e rij van de 1e rang, en daar zit je nog steeds.

connyroos

Ongelezen bericht door connyroos »

Ik heb wel degelijk kaarten voor de 1ste rij gekocht.
Ik heb de eerste dag van de verkoop gebeld en dan kan je in overleg met NTK bespreken op welke rij er nog plaats is en welke rij je wilt hebben.
Dus dat is niet toevallig, deze heb ik bewust gekocht.
Ik mag mijn kaarten omwisselen maar wel voor een voorstelling op een ander tijdstip.
En met kleine kinderen is 17:00 uur geen gunstig tijdstip, dan is 13:30 uur beter.
Ik heb een mail met een bevestiging dat ik op de eerste rij zit en nu zit ik in eens op de 11 de rij, dat scheelt gelukkig ook niet zo veel.

Mk

Ongelezen bericht door Mk »

Blijkbaar hebben ze dus nog minstens 11 rijen voor jouw oorspronkelijke eerste rij geplaatst.... Heb je nog 'mazzel '

Gesloten