LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slotjes
Re: Slotjes
Gast 18:56u wat bedoel je daar nu weer mee? Zijn je argumenten weer op en begint het ge-emmer nu weer met een andere forumgebruiker?Geplaatst op 20 Oct 2004 18:56 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Het ruikt hier naar LOUIS2....
Dit is dus wat ik in mijn "pleidooi" bedoel met o.a. forumvervuiling.
En al is/was het Louis2. Hij/zij heeft het weer prima verwoord.
Mvgr. AK, de enige echte!l Ik log niet meer in, want dat heeft toch weinig zin.
Mvgr. AK, de enige echte!l Ik log niet meer in, want dat heeft toch weinig zin.
Ja dus.Het was dus Louis2. Je herkent de drie uit duizenden.....ohoh wat goed. AK, nel-foppe en Louis2 zijn zeer herkenbaar! Stelletje KL.OOTZAKKEN!!
Deze reactie gaf ik al op 18 oct. jl.:
Ik trek me terug uit deze "discussie" waar grofheid, beledigingen en dergelijke weer de boventoon beginnen te voeren...maar gelukkig bevestigt de reactie van gast 20:41 hetgeen ik al in mijn eerste reactie heb aangehaald. Wat mij betreft mag hier weer een slotje opkomen!!
En dan mag je ook nog eens MIJ de schuld geven gast 20:41 uur. Want iemand moet toch de P*I*SPAAL zijn, nietwaar gast?
Voor de andere forumgebruikers: sterkte!!
En met onderstaande reactie wordt dit maar eens temeer bevestigd:Geplaatst op 18 Oct 2004 17:10 door Spuugzat
Dat komt omdat er overal van die topicverziekers zijn die het blijkbaar een sport vinden om bepaalde forumgebruikers te kwetsen en te beledigen. Dan is de toon gezet voor het verdere verloop van dat onderwerp en laten de afge*zeken gebruikers zich wel eens uit de tent lokken waardoor uiteindelijk die gebruikers die uitgescholden, beledigd en gekwets worden de schuld krijgen van die verziekers als Radar besluit er een slotje op te doen
Lekker taalgebruik!! O, O, wat zijn we weer on-topic aan het reageren hè gast 20:41 uur??? En natuurlijk wijst het vingertje weer richting anderen..... Wat maakt het uit WIE er nu reageert!! Laat mensen in hun waarde! Blijkbaar is respect bij jou ver te zoeken of je nooit bijgebracht....Geplaatst op 20 Oct 2004 20:41 door Gast
Ja dus.Het was dus Louis2. Je herkent de drie uit duizenden.....ohoh wat goed. AK, nel-foppe en Louis2 zijn zeer herkenbaar! Stelletje KL.OOTZAKKEN!!
Ik trek me terug uit deze "discussie" waar grofheid, beledigingen en dergelijke weer de boventoon beginnen te voeren...maar gelukkig bevestigt de reactie van gast 20:41 hetgeen ik al in mijn eerste reactie heb aangehaald. Wat mij betreft mag hier weer een slotje opkomen!!
En dan mag je ook nog eens MIJ de schuld geven gast 20:41 uur. Want iemand moet toch de P*I*SPAAL zijn, nietwaar gast?
Voor de andere forumgebruikers: sterkte!!
Beste spuugzat.
Ik geloof dat er inderdaad genoeg gezegd is . Die gast heeft een betonplaat voor zijn harsens. Onverbetelijk en als hij er niet meer kan uitkomen verder gaat met grof geschut. En wat voor een taal eruit komt
Hij of zij heeft een complete fobie en slaat onmiddelijk op tilt. Eerst slijmen en dan op tilt slaan. Komt mij bekend voor. Maar er kan inderdaad een slot op gezet worden. Doe het maar tros radar anders ontloft die gast nog.Je wordt daar inderdaad kots misselijk van. Verders kan k alleen maar zeggen wat een ballentent het is geworden !!!!!!!!!!!
Ik geloof dat er inderdaad genoeg gezegd is . Die gast heeft een betonplaat voor zijn harsens. Onverbetelijk en als hij er niet meer kan uitkomen verder gaat met grof geschut. En wat voor een taal eruit komt
Hij of zij heeft een complete fobie en slaat onmiddelijk op tilt. Eerst slijmen en dan op tilt slaan. Komt mij bekend voor. Maar er kan inderdaad een slot op gezet worden. Doe het maar tros radar anders ontloft die gast nog.Je wordt daar inderdaad kots misselijk van. Verders kan k alleen maar zeggen wat een ballentent het is geworden !!!!!!!!!!!
Dat bedoel ik dus.Ik geloof dat er inderdaad genoeg gezegd is . Die gast heeft een betonplaat voor zijn harsens. Onverbetelijk en als hij er niet meer kan uitkomen verder gaat met grof geschut. En wat voor een taal eruit komt
De reactie om 20:41 was niet van mij.
Overdag heb ik gereageerd, maar 's avonds heb ik niet eens mijn pc aan gehad.
Er zijn meerdere personen die geen gebruikersnaam gebruiken.
Dus worden er nu weer mensen vals beschuldigd.
Ik heb iedere keer reustig gereageerd in deze topic en hoef niet te slijmen of te schelden.
Waarom zou ik op tilt moeten slaan wanneer er gewoon een discussie gestart is?
Dus voortaan iets minder gefrustreerd reageren en niet meteen met valse beschuldigingen komen.
Gast van 8:37
U reactie op gisterenavond zegt al genoeg.Waarom reageer u erop als u er niets mee te doen heeft gehad?? Als u er niets mee te maken heeft gehad ,had u er niet op hoeven te reageren. Waarom denkt u dat er zoveel met gast uitkomen ??? Niet voor niets. Maar u voelt zich aan gesproken en reageer daar op. Zegt al genoeg. Maar laat in iedergeval de mensen in hun waarde,en ieder heeft zijn of haar eigen mening.En maar goed ook.!!!!!Daar moet je gewoon mee leven,net als iedereen dat moet.Maar plat vloerse taal en benadering naar personen toe is niet te tollereren.Er is veel gezegd geworden en misschien dat er wat van opgepikt kan worden.Maar geef iedereen de mogenlijkheid om reacties te plaatsen zonder meteen totaal de andere te vernietigen. dan kan je het forum goed laten verlopen en hou eindelijk eens op om de ontschuld uit te gaan hangen. Laat het forum goed lopen en niet steeds dezelfde mensen de schuld in de schoenen te schuiven als er een slotje komt. Maar bekijk even of jezelf er niet aanleiding van bent geworden. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U reactie op gisterenavond zegt al genoeg.Waarom reageer u erop als u er niets mee te doen heeft gehad?? Als u er niets mee te maken heeft gehad ,had u er niet op hoeven te reageren. Waarom denkt u dat er zoveel met gast uitkomen ??? Niet voor niets. Maar u voelt zich aan gesproken en reageer daar op. Zegt al genoeg. Maar laat in iedergeval de mensen in hun waarde,en ieder heeft zijn of haar eigen mening.En maar goed ook.!!!!!Daar moet je gewoon mee leven,net als iedereen dat moet.Maar plat vloerse taal en benadering naar personen toe is niet te tollereren.Er is veel gezegd geworden en misschien dat er wat van opgepikt kan worden.Maar geef iedereen de mogenlijkheid om reacties te plaatsen zonder meteen totaal de andere te vernietigen. dan kan je het forum goed laten verlopen en hou eindelijk eens op om de ontschuld uit te gaan hangen. Laat het forum goed lopen en niet steeds dezelfde mensen de schuld in de schoenen te schuiven als er een slotje komt. Maar bekijk even of jezelf er niet aanleiding van bent geworden. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ben je dus slachtoffer van je eigen naamgebruik als 'gast-gast'.Dat bedoel ik dus.
De reactie om 20:41 was niet van mij.
Overdag heb ik gereageerd, maar 's avonds heb ik niet eens mijn pc aan gehad.
Er zijn meerdere personen die geen gebruikersnaam gebruiken.
Als 'gast-gast' kun je altijd jezelf vrijpleiten en zeggen: 'dat ben ik niet geweest, dat was een andere gast'....
Ja, dat kun je dan makkelijk zeggen. Maar diegenen die het er na gemaakt hebben, hebben hun zin.
Ik meen hier toch wel Nel, Louis en ik dacht zelfs Bekkum hier en daar te herkennen. Ook mijn schrijfstijl zal denk ik voor de meeste onder ons ook wel te herkennen zijn. Wat ik hiermee eigenlijk ook probeer te zeggen, dat de meeste van ons hier nu als gast,gasten reageren en men inderdaad elkaar de schuld kan geven. Maar die ruwe taal komt in ieder geval niet van mij, noch Nel, noch Louis. Zeker weten!
Nu, wat er verder vandaag geschreven wordt, ik ga zo werken dus ik ben er vanavond pas weer. Dan weten jullie dat alvast. Alsof dat belangrijk is!
Forumse allen Vr. gr. AK.
Ik meen hier toch wel Nel, Louis en ik dacht zelfs Bekkum hier en daar te herkennen. Ook mijn schrijfstijl zal denk ik voor de meeste onder ons ook wel te herkennen zijn. Wat ik hiermee eigenlijk ook probeer te zeggen, dat de meeste van ons hier nu als gast,gasten reageren en men inderdaad elkaar de schuld kan geven. Maar die ruwe taal komt in ieder geval niet van mij, noch Nel, noch Louis. Zeker weten!
Nu, wat er verder vandaag geschreven wordt, ik ga zo werken dus ik ben er vanavond pas weer. Dan weten jullie dat alvast. Alsof dat belangrijk is!
Ha nel-foppe! Ben je d'r weer?Gast van 8:37
Maar die ruwe taal komt in ieder geval niet van mij, noch Nel, noch Louis. Zeker weten!
Nou, nou, AK. Jij gebruikt geen ruwe taal?? Ik kan me toch wel wat reacties van jou herinneren! Je schreeft dat je iemand in z'n gezicht zou gaan spugen en nog meer van dit soort taal. Ga dus niet hypocriet doen, hier! En ook nel-fopee heeft in het verleden regelmatig grove taal geuit. Vlak voordat ze anoniem ging!
Oh ja, nel, als je dit leest: hoe is het met je katten? Is die kat die je hebt doodgemaakt nu begraven of heb je 't gecremeerd? En zo ja, wat kost nu zoiets?
Bianca21,
Lees de reacties van onder andere vandaag 10:29 en 10:33 uur (1e reactie) en je snapt gelijk waarom er overal slotjes staan of komen.
Als de argumenten op zijn gaat men met modder gooien, mensen beledigen, kwetsen en aanvallen op taal- of typefouten.
RADAR: dit loopt uit de hand!!!
S L O T J E !!!!!!!!!!!!!
Lees de reacties van onder andere vandaag 10:29 en 10:33 uur (1e reactie) en je snapt gelijk waarom er overal slotjes staan of komen.
Als de argumenten op zijn gaat men met modder gooien, mensen beledigen, kwetsen en aanvallen op taal- of typefouten.
RADAR: dit loopt uit de hand!!!
S L O T J E !!!!!!!!!!!!!
MEE.EENS .Dit is persoonlijke en expres iemand kapot kwetsen via pakken op huisdieren van persoon dus gaarne SLUITEN. !!!!!!!!!!!!
Kom op zeg, dat soort dingen doen jullie zelf ook regelmatig.
Ik heb dat soort reacties ook van de personen gezien die nu beweren dat dat soort dingen niet mogen.
Iemand in het gezicht spugen mag wel, of iemand in elkaar rammen....
Zijn o.a. uitspraken van onze goede vrienden en meest sociale figuren op het forum.
Genaamd AK en Nel.
Wanneer er dan iets terug wordt gezegd dan is het opeens persoonlijk.
Wanneer zij het zeggen niet.
Kom ff terug op aarde zou ik zeggen.....
Ik heb dat soort reacties ook van de personen gezien die nu beweren dat dat soort dingen niet mogen.
Iemand in het gezicht spugen mag wel, of iemand in elkaar rammen....
Zijn o.a. uitspraken van onze goede vrienden en meest sociale figuren op het forum.
Genaamd AK en Nel.
Wanneer er dan iets terug wordt gezegd dan is het opeens persoonlijk.
Wanneer zij het zeggen niet.
Kom ff terug op aarde zou ik zeggen.....
HElemaal mee eens, gast van 11.31! Dit is al maanden een strijd tussen die 3 (AK, nelfoppe en Louis2) en altijd hebben anderen het gedaan. Zij zijn altijd goed bezig...jaja....
En nu zijn ze maar in de anonimiteit gegaan. Zeer hypcriet!
En nu zijn ze maar in de anonimiteit gegaan. Zeer hypcriet!
Niet alleen last van neusverkoudheid, maar blijkbaar ook koorts.
In jezelf aan het praten gast 11:31 en 11:39 uur????
Lees de topic nog eens van het begin af aan en ontdek dat je steeds aan het bevestigen bent waarom er mede door jouw toedoen slotjes komen. Over hypocriet gesproken...
In jezelf aan het praten gast 11:31 en 11:39 uur????
Lees de topic nog eens van het begin af aan en ontdek dat je steeds aan het bevestigen bent waarom er mede door jouw toedoen slotjes komen. Over hypocriet gesproken...