LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slotjes
Re: Slotjes
Nel-foppe speelt een spelletje om serieuze forumbezoekers uit te tent te lokken!
Vervolgens hobbelen ak en louis2 hier achter aan!Nel-foppe speelt een spelletje om serieuze forumbezoekers uit te tent te lokken!
Bedoel je soms deze reactie hans, sb, boer, konijn, satel...?Iemand in het gezicht spugen mag wel, of iemand in elkaar rammen....
Zijn o.a. uitspraken van onze goede vrienden en meest sociale figuren op het forum.
of zo'n reactie:Geplaatst op 25 Sep 2004 door Hans1968
Zeg, idioot …! Vuile stinkerd, flikker op want ik weet je te vinden …en ik deins niet terug voor......nou ja, daar kom je wel achter!!
Pl-eur jij ook eens op. Ga lekker je katten water geven ofzo!
je hebt een enorm dikke plaat voor je harses!! JIJ bent de ergste hier op het hele forum. Ze moeten je/jullie opsluiten!
Of deze bijvoorbeeld:Geplaatst op 16 Oct 2004 12:09 door Gast [topic Touroperators/vliegmaatschappijen/Door Transavia in de boot genomen]
Quote:
Waar maak jij je eigen toch druk over? Blijf liever on-topic, onruststoker!
Onruststoker?? Ik probeer alleen van die 3 af te komen....
Flik.ker lekker op als je het niet bevalt!
Lijkt me meer dan duidelijk wie hier grof is. Veeg maar lekker het stoepje van je eigen voordeur schoon en veeg het vuil voor de deur van een ander.Geplaatst op 25 Sep 2004 18:49 door Gast
Nou, ik hoopte je hier noit meer tegen te komen Bekkum. Ik zag je namelijk hier niet meer. Ik dacht dat je een enkeltje naar een onbewoond eiland had genomen...maar helaas. Eikeltje Bekkum is er nog steeds. Pl-eur ajb op hier en hou het forum Bekkum-vrij!!
Je moet eens ophouden met die strijd om bepaalde figuren van het forum weg te willen pesten. Luk je toch niet. Steek liever je energie in maatschappelijke ontwikkeling, heb je misschien meer aan.
Volgens mij ben je gewoon jaloers op die mensen. Je noemt ze zo vaak....Geplaatst op 21 Oct 2004 12:00 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Nel-foppe speelt een spelletje om serieuze forumbezoekers uit te tent te lokken!
Vervolgens hobbelen ak en louis2 hier achter aan!
De vervuiling hier begint al met de reactie op 19 oct 2004 15;49 uur.
Ben benieuwd hoeveel pagina's er gehaald worden voordat er een slotje volgt...
Ben benieuwd hoeveel pagina's er gehaald worden voordat er een slotje volgt...
Hoezo maatschappelijke ontwikkeling?! "Luk je toch niet".Luk je toch niet. Steek liever je energie in maatschappelijke ontwikkeling,
Cursus Nederlandse taal misschien?!
En weer onterechte beschuldigingen.Geplaatst op 21 Oct 2004 12:09 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Iemand in het gezicht spugen mag wel, of iemand in elkaar rammen....
Zijn o.a. uitspraken van onze goede vrienden en meest sociale figuren op het forum.
Bedoel je soms deze reactie hans, sb, boer, konijn, satel...?
Quote:
Geplaatst op 25 Sep 2004 door Hans1968
Zeg, idioot …! Vuile stinkerd, flikker op want ik weet je te vinden …en ik deins niet terug voor......nou ja, daar kom je wel achter!!
Pl-eur jij ook eens op. Ga lekker je katten water geven ofzo!
je hebt een enorm dikke plaat voor je harses!! JIJ bent de ergste hier op het hele forum. Ze moeten je/jullie opsluiten!
of zo'n reactie:
Quote:
Geplaatst op 16 Oct 2004 12:09 door Gast [topic Touroperators/vliegmaatschappijen/Door Transavia in de boot genomen]
Quote:
Waar maak jij je eigen toch druk over? Blijf liever on-topic, onruststoker!
Onruststoker?? Ik probeer alleen van die 3 af te komen....
Flik.ker lekker op als je het niet bevalt!
Of deze bijvoorbeeld:
Quote:
Geplaatst op 25 Sep 2004 18:49 door Gast
Nou, ik hoopte je hier noit meer tegen te komen Bekkum. Ik zag je namelijk hier niet meer. Ik dacht dat je een enkeltje naar een onbewoond eiland had genomen...maar helaas. Eikeltje Bekkum is er nog steeds. Pl-eur ajb op hier en hou het forum Bekkum-vrij!!
Lijkt me meer dan duidelijk wie hier grof is. Veeg maar lekker het stoepje van je eigen voordeur schoon en veeg het vuil voor de deur van een ander.
Je moet eens ophouden met die strijd om bepaalde figuren van het forum weg te willen pesten. Luk je toch niet. Steek liever je energie in maatschappelijke ontwikkeling, heb je misschien meer aan.
Er staat geen 1 keer een uitspraak van mij bij.
Dus wie is er nu zijn eigen straatje aan het schoon vegen?
Ik heb het gelukkig niet nodig om een ander uit te schelden wanneer het ff te lastig wordt.
Dat laat ik liever aan andere over, waaronder dus onze "in het gezicht spuger-AK" en onze "ik zoek je op en ram je in elkaar-Nel"
Precies: als de argumenten op zijn gaat men niet alleen met modder gooien en anderen beledigen of kwetsen, maar valt men ook over taal- en typefouten.
Punt is dat je in ieder geval begrijpt wat bedoeld wordt en dat is het voornaamste.
Punt is dat je in ieder geval begrijpt wat bedoeld wordt en dat is het voornaamste.
Zie eerdere reactie over gebruik van de naam gast-gast en de consequentie(s) daarvan.....En weer onterechte beschuldigingen.
Er staat geen 1 keer een uitspraak van mij bij.
Jammer, maar leuk geprobeerd.
hahahaha, het leukste is nog dat AK, Nel en Louis zelf ook de meeste berichten plaatsen onder gast - gast.
Zou me eerlijk gezegd niks verbazen wanneer de helft van de scheldreacties van hen zelf zijn
Dan kunnen ze tenminste weer met een beschuldigende vinger gaan wijzen, omdat andere dat zogenaamd neergezet zouden hebben.....
Zou me eerlijk gezegd niks verbazen wanneer de helft van de scheldreacties van hen zelf zijn
Dan kunnen ze tenminste weer met een beschuldigende vinger gaan wijzen, omdat andere dat zogenaamd neergezet zouden hebben.....
Gast 12:23
Pas op dat je niet in je eigen leugens verstrikt raakt. Je liegt er compleet op los !!!!!!!!!!!!Zo raak je in je eigen web verstrikt. Ga zo door!
Want jou stoepje is smeriger dan andere.
Sluiten maar tros radar,want er komt niets zinnigs meer uit van die gast-gast
Pas op dat je niet in je eigen leugens verstrikt raakt. Je liegt er compleet op los !!!!!!!!!!!!Zo raak je in je eigen web verstrikt. Ga zo door!
Want jou stoepje is smeriger dan andere.
Sluiten maar tros radar,want er komt niets zinnigs meer uit van die gast-gast
aiaiai, weer twee reacties achter elkaar van AK.....
Lastig hè om te verzinnen als wie je nu weet moet reageren.
Als voor of tegenstander van je chatgroepje.....
Als voor of tegenstander van je chatgroepje.....
En? zou je eigen onderstaande reactie nu ook van toepassing zijn op bovenstaande???Geplaatst op 21 Oct 2004 12:33 door Gast
Hahahahaha, wat een ........Geplaatst op 21 Oct 2004 12:18 door Gast
Hoezo maatschappelijke ontwikkeling?! "Luk je toch niet".
Cursus Nederlandse taal misschien?!
AK is weer lekker tegen zichzelf aan het kletsen....
Bij gebrek aan haar chatvriendjes
Is dit wat je noemt inhoudelijk (on-topic) reageren of houden we het maar op zelf meedoen aan chatten?Geplaatst op 21 Oct 2004 12:49 door Gast
AK is weer lekker tegen zichzelf aan het kletsen....
Wat jij wilt, het is blijkbaar een van je slechte dagen.....
Hahahaha, ik lach me rot hier!! Wat is hier aan de hand?? Iedere reactie is te zot voor woorden. Onbegrijpelijk dat dit nog een "open" topic is. Maar ik vind het toch wel een vorm van entertainment. Ik heb in tijden niet zo gelachen
nummer 9 en 10 van AK.
Ik verveel me echt kapot.
Wil iemand anders a.u.b. ook een keer reageren in deze topic.
Word er een beetje moe van om steeds op mezelf te moeten reageren.
Ik verveel me echt kapot.
Wil iemand anders a.u.b. ook een keer reageren in deze topic.
Word er een beetje moe van om steeds op mezelf te moeten reageren.
Heb ik weer zelf iets neer moeten zetten, omdat niemand anders het doet.
Mensen reageer nu op mij!!!
AK
Mensen reageer nu op mij!!!
AK