Hallo sporters, Gisteren nog maar eens langs geweest bij Basic fit en trefte weer een persoon die er voor de eerste dag zat. Deze mevrouw heeft mij er van weten te overtuigen dat ze ook daadwerkelijk maar heel korte tijd hier werkt.
Ik kan je vast melden dat er ook zeker geen contact wordt opgenomen met deze organisatie.
Wat ik dus gisteren heb gedaan vind ik zelf op zich nog wel een klein beetje de pijn verzachten en wil ik dan ook even aanraden aan de mensen die hetzelfde probleem ondervinden:
Je mag je abonnement over laten nemen door iemand anders (vrienden of familie) Ik heb dus gisteren op een advertentie-site "een nieuwe vriendschap" gelegd en die heeft mijn abonnement overgenomen en kan dus nog gaan sporten tot de tijd dat het abonnement loopt. Aangezien er nergens iets in de regels staat hierover, vond ik dit nog wel een goede oplossing.
Echter blijf ik het een laffe organisatie vinden dat er niet eens professioneel wordt omgegaan met klachten zoals de mijne en vele andere hier. Twee hele antwoorden waar ik werkelijkwaar 0,0 aan gehad heb is het bij gebleven. Ik raad iedereen aan die zijn abonnement op gaat zeggen het volgende te doen op advies van mijn rechtsbijstand: wanneer je erg dicht in de buurt bent van de opzeg datum laat je brief ALTIJD aangetekend versturen!! die kost je 8 euro, maar in het geval van mij sta je wel sterk mocht er een rechtzaak komen, omdat je dan gewoon bewijs hebt + een naam van de persoon die de brief ontvangen heeft. Deze datum wordt dan zeer belangrijk. Ik ben te laat begonnen met het versturen van aangetekende post en daarom sta ik niet sterk mocht het tot een rechtzaak komen. Hun kunnen met de smoes hij heeft lang bij de post gelegen wegkomen in het geval van een opzeg-brief versturen met de "gewone" post. Uiteraard grote onzin, maar zo blijkt het te werken.
Ik hoop dat iemand er iets aan heeft..
gegroet
arietbroek schreef:Zoals verwacht nog steeds niets vernomen van Basic Fit mbt opzegging lidmaatschap. Voor een bedrijf dat zich zo "sportief" profileert valt het mij tegen dat men totaal niet thuisgeeft op het moment je besluit om je lidmaatschap te beeindigen. Heeft iemand enig idee wie of wat verantwoordelijk is voor de sportscholen omdat dit nergens te herleiden is en ik graag in contact met deze "club" probeer te komen.