LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Teasers in plaats van trailers
Teasers in plaats van trailers
Ik ben een fervent bioscoopganger, maar ik erger mij altijd rot aan de trailers die ze laten zien. Ik heb het idee dat de trailers steeds langer worden. Bovendien laten ze vaak het hele verhaal al zien. Dit verpest voor mij het kijken naar de film. Omdat er ook steeds vaker het einde wordt weggegeven.
Ik vind het wel leuk als ze een teaser uitzenden, zodat je geprikkeld wordt en nieuwsgierig wordt, maar ik baal als ze het hele verhaal weggeven.
Ik vind het wel leuk als ze een teaser uitzenden, zodat je geprikkeld wordt en nieuwsgierig wordt, maar ik baal als ze het hele verhaal weggeven.
Re: Teasers in plaats van trailers
Misschien een idee......
Voortaan iets later de zaal in gaan.....
Heb je de trailers niet gezien en kan je dus lekker genieten van de hoofdfilm.
Voortaan iets later de zaal in gaan.....
Heb je de trailers niet gezien en kan je dus lekker genieten van de hoofdfilm.
Heel goed idee, ware het niet, dat er ook zat films draaien, waarbij de plaatsen niet vast staan. Ook bij de Pathe-bioscopen. En dan MOET je wel op tijd zijn, anders heb je slechte plaatsen.
Bovendien vind ik het ook onfatsoenlijk om te laat te komen, want dan moet je allemaal mensen storen, om op je plaats te komen.
Bovendien vind ik het ook onfatsoenlijk om te laat te komen, want dan moet je allemaal mensen storen, om op je plaats te komen.
Debiele reacties van die gasten. Kunnen alleen maar anderen afkraken. Kevvin ik vind dat je gelijk hebt. Het is te zot voor woorden af en toe. Zeker films waarin complotten en dergelijke zitten en dan gaan ze die compleet verraden in de trailer. Dan heb je er ook niets meer aan, want dan is de spanning compleet weg. Trailers suck!
Ik vind de trailers altijd heel leuk, en sommige trailers zijn ook heel goed bv die van Shrek 2, heb m al gezien en de trailer verraad niet teveel en is super grappig
Misschien een ander idee.....
Minder op dit forum vertoeven....
Een heleboel mensen vertellen je hier ook wat de afloop is of denken te weten hoe de situatie van een ander is.
Wat is verschil?
Precies! Voor de bios moet je een kaartje kopen.
Minder op dit forum vertoeven....
Een heleboel mensen vertellen je hier ook wat de afloop is of denken te weten hoe de situatie van een ander is.
Wat is verschil?
Precies! Voor de bios moet je een kaartje kopen.
Gewoon bij E-Mule de hele film downloaden en de onder titels eventueel er bij zetten.
Dat je met een Trailer of wat anders de hele film heeft gezien is weer na praterij van een paar journalistenHet is voor mij juist een reden om deze film te gaan downloaden
Dat je met een Trailer of wat anders de hele film heeft gezien is weer na praterij van een paar journalistenHet is voor mij juist een reden om deze film te gaan downloaden
Heh, heh, ik weet nog goed dat ik iedere keer snel mijn hoofd afwendde zodra er een trailer werd getoond in de bioscoop (of op televisie) van een van de "Lord Of The Ring" films, ik wilde absoluut niets zien van te voren!
ik heb sinds kort ook e-mule "ontdekt" maar de gemiddelde film die ik nou aan het downloaden ben, duurt nog een dag of 67 voordat hij binnen is. Duurt dus echt een eeuwigheid, de laatste drie dagen aan laten staan, en van 1.4% naar 2.7 % gegaan. dan kan ik hem net zo goed gaan huren inmiddels. Kun je dat niet versnellen ??
Wil je het huren versnellen? Harder naar de videotheek en naar huis rijden bijvoorbeeld?
Notebook zal wel een verbinding hebben waarbij hij zelf moet meeslingeren....
Je hebt waarschijnlijk een lage ID .
Emule kan je versnellen door je XP Firewal uit te zetten.
Wel de echt firewall (zonelab , Norton Enz) aan laten staan .
De juiste server kiezen en alles op tijd verversen .
Wat je nog meer kan doen zie je hier of
hier
En helaas de nieuwste films kan je niet in de videotheek vinden .
Emule kan je versnellen door je XP Firewal uit te zetten.
Wel de echt firewall (zonelab , Norton Enz) aan laten staan .
De juiste server kiezen en alles op tijd verversen .
Wat je nog meer kan doen zie je hier of
hier
En helaas de nieuwste films kan je niet in de videotheek vinden .
haha, meeslingeren....dat is vermoeiend internetten...Nee ik heb chello plus en een nieuwe laptop hp pavilion zv5000, op kazaa ging het altijd als een dolle, maar bedankt voor de tip voor het uitzetten van de firewall....nu dat nog even vinden HOE het uit te zetten
Alleen de XP Firewall :
Start>Verbinding maken >rechts klik op eigenschappen (van je breedband)> tabblad geavanceerd >daar het vinkje weghalen bij Firewall voor Internet Verbindingen .
Opnieuw verbinding maken.(geeft ook een waarschuwing hiervoor)
Door te klikken op het netwerkicoon in je systeemvak (systemtray) kom je hier ook .
Voor ander tips moet je zoals gezegd bij http://www.dutchemulefaq.tk/ kijken.
Het is de eerste keer wel even werk om alles een beetje snel te krijgen maar het is het wel waard .
Start>Verbinding maken >rechts klik op eigenschappen (van je breedband)> tabblad geavanceerd >daar het vinkje weghalen bij Firewall voor Internet Verbindingen .
Opnieuw verbinding maken.(geeft ook een waarschuwing hiervoor)
Door te klikken op het netwerkicoon in je systeemvak (systemtray) kom je hier ook .
Voor ander tips moet je zoals gezegd bij http://www.dutchemulefaq.tk/ kijken.
Het is de eerste keer wel even werk om alles een beetje snel te krijgen maar het is het wel waard .
Je vroegt zelf hoe het moest .
Maar je hebt gelijk .Er zijn daarnaast voor zulk soort vragen veel betere forums .
Maar je hebt gelijk .Er zijn daarnaast voor zulk soort vragen veel betere forums .