LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ticketloket kaarten Toppers
Ticketloket kaarten Toppers
Ticketloket is volgens mij niet betrouwbaar. Heb in december kaarten besteld en nog niets ontvangen. Uiterlijk 7 dagen van te voren. Ook op internet lees ik nu berichten van "lotgenoten" die besteld hebben bij Ticketloket. Is mij nog nooit gebeurd. Wat kan ik hier aan doen.
Je kunt ze niet bellen, alleen mailen, en krijg steeds van die standaardmailtjes terug!!! Waarom heb ik dit weer. Weg leuke avond TOPPERS 2012!!!!
Wat KAN ik nog doen?
Je kunt ze niet bellen, alleen mailen, en krijg steeds van die standaardmailtjes terug!!! Waarom heb ik dit weer. Weg leuke avond TOPPERS 2012!!!!
Wat KAN ik nog doen?
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Al jaren wordt men gewaarschuwd voor deze bedrijfjes. Toch blijft men er kaarten kopen tegen een vaak hogere prijs dan dat het kaartje werkelijk kost!?
De kans is zelf groot dat wanneer je aan de ingang staat je kaartje geblokkerd is (vanwege doorverkoop) en je niet naar binnen kunt. Geld weg en geen concert.
Koop altijd via Live Nation of via de site van de artiest je kaarten. Dan zit je goed.
gr.
De kans is zelf groot dat wanneer je aan de ingang staat je kaartje geblokkerd is (vanwege doorverkoop) en je niet naar binnen kunt. Geld weg en geen concert.
Koop altijd via Live Nation of via de site van de artiest je kaarten. Dan zit je goed.
gr.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 mei 2012 22:10
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Ook wij hebben kaartjes besteld voor de Toppers (voor vrijdag 18 mei) via ticketloket.nl. In totaal 8 kaarten samen voor 780,00 euro. Tot op heden niets ontvangen en het is niet mogelijk om (behalve per mail) met het bedrijf in contact te komen. Net wat gegoogeld en er zijn heel veel klachten over het niet ontvangen van bestelde kaarten voor de Toppers via ticketloket.nl.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 14 mei 2012 23:22
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Ook wij zijn de dupe van ticketloket! we hebben diverse mails gestuurd en elke keer was het binnen 7 dagen moet u ze hebben. Tot vandaag toen zeiden ze vanavond om 22.00 uur heeft u ze binnen. nou echt niet. weer mail gehad voor woensdag moeten dr kaarten binnen zijn. Wij hebben inmiddels aangifte gedaan. Het betreft 345,50 + een hotelovernachting. Morgen maar weer verder bellen mailen enz enz. echt schandalig.
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Zucht, leren mensen nou nooit?
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Voor de zoveelste keer geef ik nog maar even mijn geweldige tip:
-koop de kaartjes via de officiele site van de band
Het leven kan zo simpel zijn.
Enne....................op = op = pech.
-koop de kaartjes via de officiele site van de band
Het leven kan zo simpel zijn.
Enne....................op = op = pech.
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Gelukkig niet, want anders zou dit forum zo leeg zijnGJvdZ schreef:Zucht, leren mensen nou nooit?
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Dat is ook waar. Als je alleen de echte problemen laat staan en alle problemen weglaat die met gezond verstand simpel kan voorkomen, dan is 1 pagina voldoende.Dirkie schreef:Gelukkig niet, want anders zou dit forum zo leeg zijnGJvdZ schreef:Zucht, leren mensen nou nooit?
Re: Ticketloket kaarten Toppers
In December 2011 2 tickets besteld bij Ticketloket voor de Toppers 18 Mei 2012 voor bijna 200 euro nooit gekregen. Weg geld, weet iemand hoe verder te handelen om je geld terug te krijgen.
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Keesde
Het lijkt me handig om dit bericht niet alleen op het RadarForum te plaatsen. Hieronder volgen een aantal mogelijke adressen, waaruit je zelf kunt kiezen waar je dit probleem verder nog wilt/kunt posten of melden:
*Forums:
http://forum.www.opgelicht.nl
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://www.klacht.nl/
http://www.meldpunt.tv/?waxtrapp=fpnbfDsHnHUVaBFVA
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Het lijkt me handig om dit bericht niet alleen op het RadarForum te plaatsen. Hieronder volgen een aantal mogelijke adressen, waaruit je zelf kunt kiezen waar je dit probleem verder nog wilt/kunt posten of melden:
*Forums:
http://forum.www.opgelicht.nl
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://www.klacht.nl/
http://www.meldpunt.tv/?waxtrapp=fpnbfDsHnHUVaBFVA
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Je bent ook wel heel erg laat met aan de bel trekken.....
Wat heb je al allemaal ondernomen om je kaartjes te Krijgen?
Wat heb je al allemaal ondernomen om je kaartjes te Krijgen?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 jun 2012 14:09
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Let op , deze ticketloket is zeker NIET betrouwbaar.
Tickets worden meer niet dan wel opgestuurd.
deze mensen zijn volgens mij erg druk bezig met zwart geld wit wassen.
Nooit bestellen!!
http://www.telegraaf.nl/overgeld/consum ... aan__.html
Tickets worden meer niet dan wel opgestuurd.
deze mensen zijn volgens mij erg druk bezig met zwart geld wit wassen.
Nooit bestellen!!
http://www.telegraaf.nl/overgeld/consum ... aan__.html
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 04 jun 2012 16:50
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Ook wij zijn benadeeld door ticketloket!
4 kaarten besteld voor de Toppers in januari 2012.
14 mei een e-mail ontvangen met het bericht dat de kaarten niet geleverd kunnen worden en het geld zou worden teruggestort binnen 2 tot 4 werkdagen (€395,-)
Ticketloket is alleen via mail bereikbaar, op elk bericht
word een standaard mail terug gestuurd.
Kan Radar hier wat aan doen, want er zijn helaas al genoeg gedupeerden.
[niet-onderbouwde aantijging verwijderd door de Moderator]
4 kaarten besteld voor de Toppers in januari 2012.
14 mei een e-mail ontvangen met het bericht dat de kaarten niet geleverd kunnen worden en het geld zou worden teruggestort binnen 2 tot 4 werkdagen (€395,-)
Ticketloket is alleen via mail bereikbaar, op elk bericht
word een standaard mail terug gestuurd.
Kan Radar hier wat aan doen, want er zijn helaas al genoeg gedupeerden.
[niet-onderbouwde aantijging verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 05 jun 2012 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Een bedrijf heeft wettelijk 30 dagen de tijd om het geld terug te storten.
Dus dat betekent tot 14 juni zijn ze nog niet in overtreding ook al geven ze 2 tot 4 dagen aan. Dus je bent wel een beetje snel. De meeste bedrijven houden namelijk ook echt die 30 dagen aan.
Dus dat betekent tot 14 juni zijn ze nog niet in overtreding ook al geven ze 2 tot 4 dagen aan. Dus je bent wel een beetje snel. De meeste bedrijven houden namelijk ook echt die 30 dagen aan.
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Hier kunt u uw klachten kwijt over ticketbureaus.
http://www.ticketklachten.nl
http://www.ticketklachten.nl
Re: Ticketloket kaarten Toppers
Beetje vage site, 1 invulpagina, royaal voorzien van google advertenties, en verder niks over wat er met die gegevens/klachten gedaan wordt..bepo50 schreef: Hier kunt u uw klachten kwijt over ticketbureaus.
https://forum.www.trosradar.nl