LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ticketnet.biz
ticketnet.biz
Ik heb op 7 mei tickets gekocht voor het concert in de Rai bij K3. Het concert was op 9 okt. Natuurlijk kreeg ik een weer voor de show(op 1 okt) een mail dat ze nog geen kaartje hadden. Het vreemde was dat ik ze rond 13 sept aan de telefoon had. Daarna geen telefoonnr meer te zien. En ik ben gaan google en vele mensen waren hier gedupeerd van. Nadat ik een mail kreeg dat ik mijn geld terug kreeg had ik weer een beetje vertrouwen. Daarna kreeg ik weer een mail dat het ongeveer 15 dagen nog kon duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen. Bijna 15 werkdagen om en jou hoor weer een mail. Dat ze het geld nog niet terug hebben en dat het in week 50 gaat gebeuren, nu heb ik er geen vertrouwen meer in en heb nu aangifte gedaan, want dit kan niet wat deze organisatie of persoon doen. Hij (hun, zij) lichten gewoon de boel op. Ik moest het ook even kwijt.
Re: ticketnet.biz
Ja dat jij uw geld kwijt bent moge duidelijk zijn. Probeer de schade te verhalen via jouw verzekering.
-
Re: ticketnet.biz
Ticketnet.biz streeft ernaar om alle bestellingen zorgvuldig en conform voorwaarden af te wikkelen.
Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling dan verzoeken wij u zelf contact op te nemen met Ticketnet.biz
Voor contactgegevens verwijzen wij u graag naar onze website: http://www.ticketnet.biz.
Ticketnet.biz streeft naar een correcte afhandeling en zal voor een passende oplossing zorgen.
Vragen en/of opmerkingen die in fora worden gepubliceerd en waarover geen contact is opgenomen met Ticketnet.biz, worden verder niet in behandeling genomen.
Ticketnet.biz
Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de afhandeling van uw bestelling dan verzoeken wij u zelf contact op te nemen met Ticketnet.biz
Voor contactgegevens verwijzen wij u graag naar onze website: http://www.ticketnet.biz.
Ticketnet.biz streeft naar een correcte afhandeling en zal voor een passende oplossing zorgen.
Vragen en/of opmerkingen die in fora worden gepubliceerd en waarover geen contact is opgenomen met Ticketnet.biz, worden verder niet in behandeling genomen.
Ticketnet.biz