LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] toppers in concert, c1000, inloggen

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
jessicatje75
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2007 14:53

toppers in concert, c1000, inloggen

Ongelezen bericht door jessicatje75 »

Zoals veel meer mensen heb ik ook problemen met de reservering voor de toppers. Ik wilde gaan reserveren, ik logte in, succesvol, en op dat zelfde moment viel mijn internet scherm weg. Opnieuw inloggen was niet mogelijk.. dus nog niets geboekt.
Verschillende acties ondernomen en ik begin het zo langzamerhand zat te worden. Ik wil heel graag naar de toppers, maar opnieuw sparen gaat nooit meer lukken!

Ik hoop spoedig iets te horen van c1000, want ik voel me genaaid.

tara.indy
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 feb 2007 19:27

Re: toppers in concert, c1000, inloggen

Ongelezen bericht door tara.indy »

hoi
ik heb het zelfde probleem ook mijn scherm viel weg
vanmorgen ticketpoint gebeld
ik moets de ticket opsturen en er is gelijkeen resevering gemaakt
misschien wat voor u
hier is het adres

ticketpoint
antwoordt nr 10534
postbus 5300 wb
zaltbommel
stuurt het wel aangetekent op

gr tara

MAXIEM

Re: toppers in concert, c1000, inloggen

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Tara,

Volgens mij moet het adres zijn:

Ticketpoint B.V.
Hogeweg 81
5301 LK Zaltbommel

0900-408804

Groeten, Maxiem.

Floortje9
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 feb 2007 14:48

Re: toppers in concert, c1000, inloggen

Ongelezen bericht door Floortje9 »

Interessant te weten is ook dat Ticketpoint dezelfde eigenaar heeft als de organisatie van de Toppers concerten, te weten Total Rocket Productions. Het is een andere BV, maar met dezelfde aandeelhouders, dus dezelfde belangen. :twisted:

delibel
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2007 15:10

Re: toppers in concert, c1000, inloggen

Ongelezen bericht door delibel »

Wel ik heb weer een nieuwe boeking gedaan 24-2 de resevering ging ook nu weer goed.Heb nog niets gehoord van een bevestiging.
Zie nu wel dat ze meteen de 24-2 het geld van mijn rekening gehaald hebben.Dan mag er ik toch zeker wel vanuit gaan dat ik nu wel kaartjes krijgt.
Wel zo snel mijn geld er af halen ,maar geen mailtje van bevestiging.?

Dit kan toch gewoon niet waar zijn,als ik toch zie hoeveel mensen er gedupeerd zijn.
En dat moet nou een leuk avondje uit zijn.Nou Gerard,Rene en Gorden hier kunnen jullie toch ook wel iets leuk voor verzinnen.Zeker als ik het nu zo begrijp dat de organisatie van ticketpoint en Toppers 1 pot nat zijn.
Ik ben zo benieuwd of ik nou kaartjes heb,en hoe ik anders mijn geld weer terug krijgt.Ik laat het jullie nog weten..
Word vervolgd.......
Marja Maasdam

Coos Meijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2007 10:01

Re: toppers in concert, c1000, inloggen

Ongelezen bericht door Coos Meijer »

Ik ook 6 kaaartjes besteld tbv concert de toppers. Gelijk netjes een reserveringsbevestiging gekregen, zou binnen 7 dgn bericht terug krijgen tot op heden (was 14 febr) niets gehoord zelf maar ff gebeld maar ze konden niets zeggen????? Dus heb ik nu kaartjes of niet denk zelf van niet. Breuk gesjouwd met boodschappen en kast vol met extra boodschappen wie belaserd wie.
Denk dat we er allemaal naast zitten Snap niet dat Gerard en consorten hier aan mee hebben gedaan.

delibel
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2007 15:10

Re: toppers in concert, c1000, inloggen

Ongelezen bericht door delibel »

Nog niets gehoord,wel betaald...................
word je toch doodziek van

Marja

luluapril
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2007 14:09

Re: toppers in concert, c1000, inloggen

Ongelezen bericht door luluapril »

Hallo,
ik heb 22-02 twee kaarten voor 7 juni bestelt, wel direct een mail ontvangen (reserveringsoverzicht) maar tot heden niets gehoort. Ik ben erg benieuwd , of er mensen zijn, die de zelfde dag ook kaarten hebben bestelt en al wel een antwoord (bevestiging) hebben ontvangen? Het geld is er nog niet afgeschreven.
Toen ik via internet heb bestelt waren er nog 14% 1ste rang kaarten beschikbaar.

delibel
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2007 15:10

Re: toppers in concert, c1000, inloggen

Ongelezen bericht door delibel »

Ik heb ook een tweede bestelling gedaan de 22e.die zelfde dag geld van mijn rekening gehaald door Ticketpoint,maar nog steeds niks over mijn kaartjes gehoord.

BIZAR HE!

Gesloten