LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] topticketline.nl

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
kees12a

topticketline.nl

Ongelezen bericht door kees12a »

Mijn vrouw had 2 kaartjes besteld bij www.topticketline.nl op zich niets mis mee. Werd gevraagd hoe te betalen, als antwoord per accept. Nu kreeg ik vandaag de bevestiging en wat blijkt TOESLAG acceptgiro Euro 2.50, dit is in oude guldens 5,50 piek hoeze Nederland raakt helemaal doorgedraaid van die Euro, verwerken acceptgirokaart was vroeger FL0.50
nu het 11 voudige. Is dit overal zo?

Kees13a

Re: topticketline.nl

Ongelezen bericht door Kees13a »

Ja

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Voor bedrijven zijn accept-giro's onhandig en duur (in combinatie met internetverkoop of callcenterverkoop). Daarom doen ze er een flinke toeslag bovenop. Gewoon ontmoedigingsbeleid.

lu-tung

Ongelezen bericht door lu-tung »

Ik ben al jaren vaste klant bij de Topticketline en mij wordt altijd 3 betaalmogelijkheden aangeboden. Per creditcard, eenm. machtiging en als laatste mogelijkheid de acc.giro.

Dus men heeft zelf de keus. Ikzelf doe het altijd met eenm. machtiging en dit gaat altijd prima. En ik denk inderdaad dat de toeslag een ontmoedigend karakter heeft maar uit ervaring weet ik ook dat het altijd doorberekend wordt aan de klant door bedrijven.

Kevvin

Ongelezen bericht door Kevvin »

Het is ook voor een bedrijf heel erg duur om acceptgiro's te gebruiken. Dat is echt wel meer dan 50 cent hoor. Dus heel erg logisch dat er wat bij komt. alleen is het dan wel netjes om dat aan de telefoon erbij te zeggen. dan sta je niet voor een verrassing.

Kees14a

Ongelezen bericht door Kees14a »

Jaja!

Gesloten