LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantieveiling lunchbon

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
bobbie-1

vakantieveiling lunchbon

Ongelezen bericht door bobbie-1 »

Ik had een bon gekocht op vakantieveiling voor een lunch,daarop staat duidelijk een soep naar keuze en en een broodje naar keuze.
Wij zouden dit gaan nuttigen bij auberge graaf hendrik in Braamt.
Bij aankomst werden we alles behalve vriendelijk ontvangen.
Omdat we aan een tafeltje gezet werden er niks meer aan ons werd gevraagd,liep ik even naar de bar en vroeg netjes of ik wat mocht vragen,nee was het antwoord,of ik niet kon zien dat mevrouw bezig was.
Later kwam ze aan ons tafeltje en vroeg wat ik wilde vragen,ik vroog waarui we konden kiezen.
Uit niks zei mevrouw,maar op de bon stond dus keuze!
Mevrouw werd steeds onvriendelijker en wij besloten onze lunch maar egens anders te gaan nuttigen.
Wij gingen ervan uit dat je kon kiezen,ook omdat mijn dochter niet alles lust.
Vakantieveiling hier op aangeschreven,maar ze houden je steeds aan het lijntje en elke keer weer zeggen ze nee we kunnen er niks aan doen.
Ik heb gevraagd om een nieuwe lunchbon,want vind dat ik recht heb op wat er op de bon staat!

Har06

Re: vakantieveiling lunchbon

Ongelezen bericht door Har06 »

bobbie-1 schreef:Ik had een bon gekocht op vakantieveiling voor een lunch,daarop staat duidelijk een soep naar keuze en en een broodje naar keuze.
Wij zouden dit gaan nuttigen bij auberge graaf hendrik in Braamt.
Bij aankomst werden we alles behalve vriendelijk ontvangen.

Omdat we aan een tafeltje gezet werden er niks meer aan ons werd gevraagd,liep ik even naar de bar en vroeg netjes of ik wat mocht vragen,nee was het antwoord,of ik niet kon zien dat mevrouw bezig was.
Later kwam ze aan ons tafeltje en vroeg wat ik wilde vragen,ik vroog waarui we konden kiezen.
Uit niks zei mevrouw,maar op de bon stond dus keuze!
Mevrouw werd steeds onvriendelijker en wij besloten onze lunch maar egens anders te gaan nuttigen.
Wij gingen ervan uit dat je kon kiezen,ook omdat mijn dochter niet alles lust.
Vakantieveiling hier op aangeschreven,maar ze houden je steeds aan het lijntje en elke keer weer zeggen ze nee we kunnen er niks aan doen.
Ik heb gevraagd om een nieuwe lunchbon,want vind dat ik recht heb op wat er op de bon staat!
Natuurlijk wordt naar een tafel geleid en natuurlijk staan ze niet met de kaart te wapperen voordat je zit , waarom niet even gewacht voordat Ts naar de bar stevent.
Elk restaurant vult de lunchbonnen anders in, even van te voren bellen en de middag was niet voor Ts verpest, leuk om de auberge te grabbel te zetten,zonder dat ze zich kunnen verweren :roll:

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Har06 schreef: Natuurlijk wordt naar een tafel geleid en natuurlijk staan ze niet met de kaart te wapperen voordat je zit , waarom niet even gewacht voordat Ts naar de bar stevent.
Elk restaurant vult de lunchbonnen anders in, even van te voren bellen en de middag was niet voor Ts verpest, leuk om de auberge te grabbel te zetten,zonder dat ze zich kunnen verweren :roll:
Nou, je zet anders de auberge wel even vetgedrukt. Meld ze anders dat er iemand ontevreden is, kan toch ook.

Har06

tenormin schreef:
Har06 schreef: Natuurlijk wordt naar een tafel geleid en natuurlijk staan ze niet met de kaart te wapperen voordat je zit , waarom niet even gewacht voordat Ts naar de bar stevent.
Nou, je zet anders de auberge wel even vetgedrukt. Meld ze anders dat er iemand ontevreden is, kan toch ook.
Misschien een goed idee, kan zijn dat Ts haar woorden moet corrigeren :wink:

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Als je ergens gaat eten wat ze sowieso weinig of geen keus hebben, zoals bijvoorbeeld maar één soort soep, dan vind ik het vreemd dat je boos wordt als die bon je niet alsnog keus geeft. Misschien in het vervolg eerst kijken wat een restaurant aan lunchgerechten biedt voordat je er heen gaat?

Har06

[quote="kweenie"]Als je ergens gaat eten wat ze sowieso weinig of geen keus hebben, zoals bijvoorbeeld maar één soort soep, dan vind ik het vreemd dat je boos wordt als die bon je niet alsnog keus geeft. Misschien in het vervolg eerst kijken wat een restaurant aan lunchgerechten biedt voordat je er heen gaat?[/quote]

vl mij schreef ik dat ook al eerder, ergo Ts was een beetje aangebrand en poetste de plaat, leuke dag met haar dochter gehad :)

bobbie-1

Ongelezen bericht door bobbie-1 »

Rare reacties.
Je bied op een bon,maar krijgt niet waarvoor je hebt geboden,dus zeg je netjes dat er op de bon duidelijk staat dat je wel kan kiezen,maar goed das nog niet het ergste,de ontvangst was buitengewoon onvriendelijk,er hing al een sfeer dat je niet bepaald een welkom gevoel gaf.
Als mvrouw nu eens wat vriendelijker was,hadden we natuurlijk gewoon blijven zitten,maar deze dame deed zo vreemd dar wij ons er niet meer op,ons gemak voelde.
En ja ik heb hier melding van gemaakt naar het restaurant,ik zal de detaisl besparen wat ik allemaal terug gemailt kreeg,als je geen zin hebt om klanten te krijgen met een vakantieveilngbon,dan moet je je niet aanbieden via vakanteiveilingen,en ook vind ik dat vakanteiveilingen beter moeten kijken wat ze aanbieden.Overigens de andere veilingen die ik heb gewonnen waren allemaal wel heel erg leuk!

Gesloten