LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vrijkaarten rene froger in ahoy

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
angela32
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2007 10:50

vrijkaarten rene froger in ahoy

Ongelezen bericht door angela32 »

ik heb mee gedaan aan de prijsvraag op de site van dommelsch.
om kaarten te kunnen winnen van rene froger 14 en 15 dec.
eerst hoor je heel lang niks en dan uiteindelijk krijg ik gisteren een mail met gefeliciteerd u heeft vrij kaarten gewonen bestel ze hier.
nou heel erg leuk natuurlijk, dus ik klik gelijk de link aan om de kaarten te bestellen.
ja foutje de site is gelijk overbelast na het verzenden van de mail.
na heel regelmatig het opnieuw proberen en steeds een foutmelding op de site te zien te krijgen, kreeg ik ineens op de site te zien dat alle kaarten vergeven waren.
nou lekker dan denk je wat gewonnen te hebben.
ticketpoint was ook niet bereikbaar want die waren al dicht voor ze die leuke mail stuurden(heel slim)
dus ik heb alsnog vanmorgen gebeld en de bovenstaande verhaal verteld.
krijg ik te horen van er zijn maar een aantal kaarten beschikbaar en die waren gelijk op.
dus ik zei dat ik het maar een vreemd iets vind dat er maar een x aantal kaarten beschrikbaar zijn en dat er veeeel meer mensen gewonnen hebben , maar dat blijkt daar normaal te zijn zei ze.
ik moest maar bij hun op de site mijn klacht maar neer leggen en misschien konden ze dan nog wat voor me doen.
nou ik ben benieuwd wat daar uitkomt, volgens hun regels hebben ze 5 dagen om te reageren dan is die concert al voorbij natuurlijk.

Jolingfan
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:22

Re: vrijkaarten rene froger in ahoy

Ongelezen bericht door Jolingfan »

Ik heb meerdere keren geprobeert om kaarten te winnen voor rene froger, dus mijn vreugde was groot toen ik een mailtje had
met de mededeling dat ik 2 kaarten gewonnen had. Helaas was deze vreugde van zeer korte duur.
Ticketpoint geeft een Error en even later de medeling dat de kaarten allemaal vergeven zijn.
Je wint iets of je wint niks, ticketpoint maakt met deze actie weer eens mensen blij met een dooie mus :evil:

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: vrijkaarten rene froger in ahoy

Ongelezen bericht door MLF »

dit lijkt me eerder een topic voor oplichterij, ik geloof hier weinig van.
(die gratis kaarten actie dus)

angela32
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2007 10:50

Re: vrijkaarten rene froger in ahoy

Ongelezen bericht door angela32 »

nou ik moet zeggen het valt me dit keer reuze mee, ik heb toch nog optijd een mailtje met een gunstige antw gekregen ik zal hem hier plakken.....

U heeft aangegeven dat u meegedaan heeft met de speciale Dommelsch prijsvraag voor 2 vrijkaartjes voor het concert van René Froger.

Door de overweldigende belangstelling, waren alle beschikbare tickets in een zeer vroeg stadium vergeven. Om u toch tegemoet te komen, hebben wij voor u voor het concert op vrijdag 14 december, 2 plaatsen gereserveerd. Echter zijn deze plaatsen achter elkaar gesitueerd. U zit dus niet naast elkaar maar achter elkaar.

U kunt deze kaarten op vrijdag 14 december vanaf 17.00 uur ophalen bij de, daarvoor speciaal ingerichte, kassa.

Wij wensen u een hele fijne avond toe!

Met vriendelijke groeten,

Ticketpoint

Klantenservice


dit had ik dus echt niet verwacht na alle klachten die je kan lezen over ticketpoint

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: vrijkaarten rene froger in ahoy

Ongelezen bericht door MLF »

hoop ik dat u niet op de slecht zicht plaatsen zit

haka10
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jul 2005 15:06

Re: vrijkaarten rene froger in ahoy

Ongelezen bericht door haka10 »

Leuk dat je na een boos mailtje alsnog twee kaartjes hebt gewonnen hebt, maar het blijft natuurlijk een vreemd antwoord.
Er worden prijzen beschikbaar gesteld en als de winnaars zich melden dan blijken er te weinig kaartjes beschikbaar zijn.

Gesloten