LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom is een e ticket beperkt geldig?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
JolandaBianc

Waarom is een e ticket beperkt geldig?

Ongelezen bericht door JolandaBianc »

Mijn dochter heeft vorig jaar een e ticket voor haar verjaardag gekregen om naar het dolfinarium te gaan. Omdat ik niet in de gaten had dat de ticket beperkt houdbaar was, hebben wij geen haast gehad met verzilveren. Nu willen we met haar gaan en blijkt dat de ticket tot vorig jaar geldig was, dit terwijl dezelfde ticket voor de zelfde prijs weer wordt aangeboden door de ANWB.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? Er is toch geld voor betaald?

Annikaatje

Re: Waarom is een e ticket beperkt geldig?

Ongelezen bericht door Annikaatje »

JolandaBianc schreef:Mijn dochter heeft vorig jaar een e ticket voor haar verjaardag gekregen om naar het dolfinarium te gaan. Omdat ik niet in de gaten had dat de ticket beperkt houdbaar was, hebben wij geen haast gehad met verzilveren. Nu willen we met haar gaan en blijkt dat de ticket tot vorig jaar geldig was, dit terwijl dezelfde ticket voor de zelfde prijs weer wordt aangeboden door de ANWB.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan? Er is toch geld voor betaald?
Waarschijnlijk omdat ze daar geld mee verdienen. Zo hoeven ze geen dienst te leveren (uw dochter een dag in het dolfinarium) maar vangen ze wel de toegangsprijs.

Daarnaast kan ik me voorstellen dat het boekhoudkundige problemen met zich meebrengt als die bonnen eindeloos blijven liggen. Het bedrijf heeft immers een bepaalde schuld (de levering van de dienst).

Ik vind het ook altijd heel zuur, ik kijk altijd wel gelijk naar de houdbaarheid maar soms vergeet je 't toch. Enige oplossing is geen bonnen kopen die maar heel kort geldig zijn...

PeterW1572

Re: Waarom is een e ticket beperkt geldig?

Ongelezen bericht door PeterW1572 »

Voortaan een paar weken voor de uiterste datum iets op de kalender zetten.

Gesloten