Beste,
Mijn reisgezelschap en ik zouden eigenlijk morgen moeten vliegen met Eurowings naar Palma de Mallorca. Deze reis hebben wij geboekt bij Vliegtickets.nl Omdat Eurowings de vlucht niet wil annuleren, hebben zij de vlucht na talloze wijzigingen inmiddels 2 dagen naar achteren verplaatst. Dit ondanks dat er een inreisverbod is, behalve voor Spanjaarden of buitenlandse residenten.
Omboeken kan wel, maar niet naar een datum waarop wij willen en kunnen reizen. Daarom willen wij restitutie aanvragen. Na meerdere mails te hebben gestuurd en verzoeken te hebben gedaan om iemand aan de telefoon te krijgen voor een gesprek, in plaats van e-mails waar dagen overheen gaan, kregen wij te horen dat jullie niks meer kunnen betekenen voor ons, behalve onze vlucht om te boeken naar een andere datum vóór 27 maart 2021, terwijl de toekomst zo onzeker is door het coronavirus.
Dit is absoluut niet de service die wij verwachten van een boekingsmaatschappij. Als wij namelijk via Eurowings zelf hadden geboekt, hadden wij onze vlucht kunnen annuleren en een voucher of restitutie kunnen aanvragen.
Ik plaats dit bericht als laatste poging om een oplossing te vinden met een maatschappij die bestaat om mensen te ondersteunen bij het boeken van hun vakanties.
Met vriendelijke groet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service Vliegtickets.nl
-
- Berichten: 1260
- Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11
Re: Service Vliegtickets.nl
Spijker op de kop, boeken direct bij maatschappij is duurder, maar je krijgt betere service.
Vliegtickets.nl is niet de allerbeste qua service, en nu met de vele annuleringen die ze te verwerken krijgen zal het nog minder zijn.
Vliegtickets.nl is niet de allerbeste qua service, en nu met de vele annuleringen die ze te verwerken krijgen zal het nog minder zijn.
Komkommertijd
vindt dit leuk