Mijn Klacht
zaterdag 20-6 zoek ik een ticket voor mij mijn man en kleinkind van 3 jr
enkele reis 5 juni naar Nice
prijs op site staat 155 euro nog drie stoelen beschikbaar
deze ga ik direct boeken. toen ik moest afrekenen bleek het ineens 829.31 betalen. terwijl wij op andere computer keken en nog steeds de prijs 155 euro stond drie stoelen vrij. we hebben daar ook printscreens van gemaakt. ik heb toen wel betaald de 829.31 omdat ik ook zag dat binnen uur de prijzen razend snel omhoog gingen. ook van uitgaande dat dit een fout op site was. maar krijg nu totaal geen gehoor op face en WhatsApp. Boekings nr is MPSUL
Tevens heb ik printscreens gemaakt van de 155 euro 3 stoelen vrij .Ik kan ze er niet bijvoegen helaas in dit systeem maar heb ze wel op what app gestuurd en facebook
Gewenste Oplossing
Ik heb geboekt voor de 155 euro 2 vol en een kind v 3 dat wil ik betalen en rest graag terugbetaald of evt voucher
IK ben flying blue lid
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vliegreis KLM tijdens boeken duurder
Vliegreis KLM tijdens boeken duurder
Laatst gewijzigd door Radar op 03 jul 2020 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderatie verduidelijkt
Reden: titel door moderatie verduidelijkt
-
Re: Vliegreis KLM tijdens boeken duurder
U heeft geboekt voor € 829.31 en u heeft dit betaald. De prijzen op dit soort sites zijn dynamische, wanneer u niet de pagina compleet opnieuw geladen heeft kunt u oude prijzen zien. Ik geef u dus weinig kan dat u een voucher of terugbetaling krijgt, immers bent u akkoord gegaan met de boeking tegen het bedrag wat u betaald heeft.