Niet gewoon een vraag. De vraag die je stelt is suggestief want 65+ wordt een bril normaal niet helemaal vergoed. Er wordt slechts geadviseerd dat te doen, maar je vraagt niet wat er van dat advies gevonden wordt. Je doet het voorkomen alsof het zo is.nevermind schreef: Ik stel gewoon een vraag, zelf niet aan jouw maar aan iemand anders, hoe deze persoon erover denkt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aansprakelijkheidsverzekering Centraal Beheer
Re: aansprakelijkheidsverzekering Centraal Beheer
Re: aansprakelijkheidsverzekering Centraal Beheer
Citaat:
Bij deze afschrijvingstabel moet nog worden opgemerkt dat er nooit meer mag worden afgeschreven dan 70%, u heeft dus altijd recht op een minimale vergoeding van 30% van de nieuwprijs van de nieuwe vergelijkbare bril. Daarnaast heeft het verbond het advies gegeven om bij brillen van bejaarden, die zonder de schade waarschijnlijk geen nieuwe bril hadden aangeschaft, geen afschrijving toe te passen.
Dit klinkt heel redelijk.
Deze groep is vaak zuinig met brillen, 'nemen' niet zo vaak een nieuwe, is er dan 's wat, mag de schadeveroorzaker voor de zuinigheid van de benadeelde opdraaien.
Bij deze afschrijvingstabel moet nog worden opgemerkt dat er nooit meer mag worden afgeschreven dan 70%, u heeft dus altijd recht op een minimale vergoeding van 30% van de nieuwprijs van de nieuwe vergelijkbare bril. Daarnaast heeft het verbond het advies gegeven om bij brillen van bejaarden, die zonder de schade waarschijnlijk geen nieuwe bril hadden aangeschaft, geen afschrijving toe te passen.
Dit klinkt heel redelijk.
Deze groep is vaak zuinig met brillen, 'nemen' niet zo vaak een nieuwe, is er dan 's wat, mag de schadeveroorzaker voor de zuinigheid van de benadeelde opdraaien.
Re: aansprakelijkheidsverzekering Centraal Beheer
[moderator:houd het netjes!]Winterman schreef:Niet gewoon een vraag. De vraag die je stelt is suggestief want 65+ wordt een bril normaal niet helemaal vergoed.nevermind schreef: Ik stel gewoon een vraag, zelf niet aan jouw maar aan iemand anders, hoe deze persoon erover denkt.
Er wordt slechts geadviseerd dat te doen, maar je vraagt niet wat er van dat advies gevonden wordt. Je doet het voorkomen alsof het zo is.
Mijn vraag was gesteld, voor ik met de link hier kwam.
Dus daar was nog helemaal geen informatie, dat het geadviseerd is.
Dus ook hier weer niet goed gelezen.
Als een bril nieuw is, dan wordt deze helemaal vergoed.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 mar 2012 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
- Locatie: Nederland
Re: aansprakelijkheidsverzekering Centraal Beheer
Beste consument2012,Centraal Beheer schreef:Beste consument2012,consument2012 schreef:Wij hebben al ruim 13 jaar een aansprakelijkheidsverzekering bij Central beheer en nog nooit een een schade ingediend tot voor kort. Wij zijn de huissleutel kwijtgeraakt van onze buren en willen de schade laten vergoeden vanuit deze verzekering. Aangezien deze sleutel past op alle sloten van de woning willen de buren de sloten vervangen aangezien ze zich niet meer veilig voelen. Echter Centraal beheer stelt dat alleen de sleutel vergoed kan worden aangezien het risico dat er vervolgschade ontstaat nihil is. Naar ons idee is dit wel groot en de buren gaan de sloten sowiso vervangen en de rekening komt bij ons, de sleutel is echter wel in de directe omgeving verloren geraakt. Wij hebben in de afgelopen 13 jaar nog nooit een schade laten vergoeden, zijn een trouwe klant en de rekening zal maar rond de 300 euro zijn. wij gingen ervan uit dat indien je een aansprakelijksheidsverzekering had en een veroorzaakte schade wilde laten vergoeden dit niet aan allerlei uitsluitingen gebonden zou zijn. op deze wijze zou je nooit voor een vergoeding in aanmerking kunnen komen. De teleurstelling is groot en niet wat je mag verwachten van een verzekering, we gaan deze dan ook maar opzeggen.
Ik heb je verhaal gelezen, dit is voor jou een vervelende situatie.
Deze klacht willen wij graag in behandeling nemen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om je klacht te mailen naar webcare[@]centraalbeheer, bij onderwerp: trosradar-buren.
In je mail graag ook je n.a.w. gegevens met klantnummer vermelden.
Als je mail bij ons is binnengekomen zal ik het meteen in behandeling nemen.
Met vriendelijke groet,
Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
Webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl
Wij hebben je mail in goede orde ontvangen, bedankt hiervoor.
Naar aanleiding van je mail hebben wij elkaar ook al telefonisch gesproken.
Naar aanleiding van je mail zal onze schaderegelaar het e.e.a. voor je gaan nakijken.
Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Mocht je vragen hebben dan kan je altijd "Even Apeldoorn Bellen".
Met vriendelijke groet,
Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl
Re: aansprakelijkheidsverzekering Centraal Beheer
Ben benieuwd naar de afloop hiervan. ( in behandeling nemen )
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 06 mar 2012 15:20
Re: aansprakelijkheidsverzekering Centraal Beheer
Gelukkig is uiteindelijk alles naar tevredenheid opgelost Met dank aan Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam.