Mijn moeder is erg vergeetachtig aan het worden...ingrijpen wordt noodzakelijk.
Om te beginnen heb ik haar administratie van 2010 op een rijtje gezet.
Op haar bankafschriften wordt voor twee verschillende polisnummers afgeschreven:
Achmea holding Part Cent Premie Senioren Levensverzek. € 3,40
Achmea holding Part Cent Premie Senioren Levensverzek. € 14,47
Op verschillende manieren heb ik via Google deze verzekering getracht op te sporen, maar er komt niets naar boven.
Wie is bekend met deze verzekering en waar moet ik zijn?
Mijn moeder weet niet meer waar ze de papieren heeft gelaten en ik wil toch weten waar ze premie voor betaald en of dit noodzakelijk is het te blijven doen!
Cass
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Achmea holding Senioren levensverzekering
Re: Achmea holding Senioren levensverzekering
Staan er op het afschrift geen polisnummers o.i.d. bij? Vaak staat daar wel een nummer bij zodat Achmea kan vertellen om welke polis dit gaat.
En anders gewoon eens bellen met Avéro, Centraal Beheer of FBTO. Van alle Achmea-merken zij dit eigenlijk de enige drie waar de polis zou kunnen lopen.
En anders gewoon eens bellen met Avéro, Centraal Beheer of FBTO. Van alle Achmea-merken zij dit eigenlijk de enige drie waar de polis zou kunnen lopen.
-
Re: Achmea holding Senioren levensverzekering
Goedemiddag Cass,
Achmea Holding is zeer breed. Interpolis, Avéro, FBTO en Centraal Beheer zijn een aantal verzekeraars die vallen onder Achmea. Inmiddels hebben wij contact gehad en hebben we uitgevogeld dat uw moeder bij Centraal Beheer Achmea een verzekering heeft.
Zijn uw vragen beantwoord? Mocht u nog enige vragen hebben, dan kunt u altijd ''Even Apeldoorn Bellen''.
Groet,
Majda van Webcare Centraal Beheer Achmea
Achmea Holding is zeer breed. Interpolis, Avéro, FBTO en Centraal Beheer zijn een aantal verzekeraars die vallen onder Achmea. Inmiddels hebben wij contact gehad en hebben we uitgevogeld dat uw moeder bij Centraal Beheer Achmea een verzekering heeft.
Zijn uw vragen beantwoord? Mocht u nog enige vragen hebben, dan kunt u altijd ''Even Apeldoorn Bellen''.
Groet,
Majda van Webcare Centraal Beheer Achmea