LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actua zijn gluiperds

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
borgqueenx
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 dec 2010 21:41

Actua zijn gluiperds

Ongelezen bericht door borgqueenx »

Ze hebben mijn iphone vervangen, hier krijg ik heel snel de eigen riscico kosten vanaf ect....
Maar als ik daarna de verzekering wil beëindigen, dan kan dat niet zo maar.

3 dagen geleden had ik ze een email verstuurd betreft het opzeggen van de verzekering.
Echter heb ik nu nog steeds geen reactie hierop dus heb besloten te bellen.

Zegt dat vrouw dat ze vandaag bezig zijn met de mails van 26 Augustus...........Of ter wel een hint naar dat het nog wel een maand kan duren.

Ze willen gewoon nog eventjes een maandje verzekeringsgeld proberen binnen te krijgen. Ik ken geen anders bedrijf of mail adres waar mensen er zo lang over doen. Dat kan natuurlijk alleen bij opzeggingen.

Is het mogelijk om het verzekeringsbedrag terug te boeken? Sta ik dan in mijn recht?
Ik heb ze namenlijk beleeft verteld mijn verzekering op te zeggen...

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Actua zijn gluiperds

Ongelezen bericht door henk51 »

Wat was de looptijd van uw verzekering 1 of 2 jaar die moet u eerst uitzitten alvorens te kunnen opzeggen of u moet een slotnota betalen bij tussentijdse opzegging.
Het premieniveau is gebaseerd op een minimale verzekeringstermijn van
12 maanden. Indien binnen 12 maanden na ingangsdatum de verzekering
komt te vervallen, is verzekeringnemer d.m.v. een slotnota, in een bedrag ineens,
premie verschuldigd voor de nog resterende maanden t/m 12 maanden.
Als uw minimale termijn nog niet verstreken is spreken de voorwaarden voor zichzelf.


gr Henk

borgqueenx
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 dec 2010 21:41

Re: Actua zijn gluiperds

Ongelezen bericht door borgqueenx »

het is opzegbaar vanaf 1 jaar.
Dat jaar is inmiddels verstreken.

borgqueenx
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 dec 2010 21:41

Re: Actua zijn gluiperds

Ongelezen bericht door borgqueenx »

ze hebben vrijdag weer geld van mijn rekening gehaald...

Gesloten