LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advies afgewezen schade woonhuusverz.

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Carriebarrie
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mar 2015 14:56

Advies afgewezen schade woonhuusverz.

Ongelezen bericht door Carriebarrie »

****
Laatst gewijzigd door Carriebarrie op 27 mar 2015 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.

wieder
Berichten: 283
Lid geworden op: 10 dec 2014 12:58

Re: Advies afgewezen schade woonhuusverz.

Ongelezen bericht door wieder »

Volgens mij moet je dit gewoon zelf betalen. Wel leuk dat je probeert om het op iemand anders te verhalen. Nieuwe bandjes onder je auto moet je ook zelf betalen. De tegelvloer is gewoon op.

witte angora
Berichten: 31077
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Advies afgewezen schade woonhuusverz.

Ongelezen bericht door witte angora »

Als er spanning in de vloer heeft gezeten, was die tegelvloer al lang uit elkaar gespat. Maar als tegels 5 jaar geleden al wat hol klonken, zaten ze toen al (deels) los. Eigenlijk had je toen al in moeten grijpen om de schade zoveel mogelijk te beperken.

Wat er mogelijk is gebeurd, is dat het huis, zeker in het begin, is gaan 'werken'. Er moet nog veel vocht verdampt worden, er zou zelfs een minimale verzakking plaats kunnen vinden. Dan kan het inderdaad zomaar gebeuren dat tegels los beginnen te raken.

Een vergoeding zal er mijn inziens niet in zitten, zeker niet gezien de leeftijd.

Carriebarrie
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mar 2015 14:56

Re: Advies afgewezen schade woonhuusverz.

Ongelezen bericht door Carriebarrie »

***
Laatst gewijzigd door Carriebarrie op 27 mar 2015 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Advies afgewezen schade woonhuusverz.

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Ik heb zelf ook hol klinkende/onvolledig gelijmde tegels in een tegelvloer, waar verder niets mee gebeurt.
Jij moet blijkbaar aan een nieuwe vloer; waarom niet zsm b.v. 3 onafhankelijke tegelzetters laten komen en hun mening gevraagd??

Gesloten