LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] agis oplichters

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
henkypanky
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2005 09:52

agis oplichters

Ongelezen bericht door henkypanky »

hallo allemaal

wie vind er nog meer dat agis oplichters zijn
ze zeggen dat de basispremie 89,90 is voor klanten
van de agis . boelshit is dit want als je je aanmeld als nieuwe klant betaal je het zelfde bedrag
maar agis zegt rustig nee als je geen klant bent betaal je 94,58

middelburg
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 dec 2005 09:12

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door middelburg »

Wat maak je je druk. Als je het er niet mee eens bent ga je toch naar een andere verzekeraar. Keus zat zou ik zeggen. :)

http://basisverzekering.trosradar.indep ... =radarsite

henkypanky
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 nov 2005 09:52

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door henkypanky »

ik ben al weg bij ze maar 1000den nederlanders worden opgelicht door dit zooitje

Mathilde D.
Berichten: 2158
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Agis voert een eigenaardig beleid met die zogenaamde 5% korting. Waarschijnlijk hadden ze hun folders al laten drukken, toen ze zagen dat hun prijs te hoog lag. Er ontstaat nu het rare effect, dat een collectiviteit die zogenaamd 10% korting krijgt, eigenlijk maar 5% korting krijgt op de prijs van de basispolis die al met 5% korting aan iedereen verkocht wordt. Je kan je wel afvragen, wat in de toekomst gaat gebeuren. Ik schat in, dat ze de prijs van de individuele polis relatief meer op gaan trekken, om in komende jaren weer op een verschil van 10% met de collectiviteit uit te komen.

Stanley
Berichten: 94
Lid geworden op: 31 dec 2005 20:07

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door Stanley »

Speurend op internet kom ik tot de conclusie dat Agis & Zilverenkruis 2 slechtste (=lees: duurste en minst klantvriendelijke) verzekeraars zijn.

Wil je goedkoper dan kan dat via de collectief P.M.A.: www.kiesbasisverzekering.nl

basisverzekering v.a. € 81,- in natura !!!

Ik heb inmiddels mijn polis: basis + tandarts 75% = € 81 + € 5,40 = € 86,40

Harderwijk
Berichten: 216
Lid geworden op: 07 jan 2006 13:14

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door Harderwijk »

Zit al vanaf het begin bij Agis, en zeer tevrede over de afgelopen jaren. Altijd netjes geholpen enz. Nu ook met de nieuwe verzekering een mooi aanbod gehad. Ongetwijfeld niet de goedkoopste, en ze waren ook wel rijkelijk laat met de verzekering, maar tot op heden geen rede om ontevrede te zijn!

Groet

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door SJZ »

Speurend op internet kom ik tot de conclusie dat Agis & Zilverenkruis 2 slechtste (=lees: duurste en minst klantvriendelijke) verzekeraars zijn.

Dat zijn ze al jaaaarenlang, dat is algemeen bekend, dus geen nieuws.

Ladasyroste
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:42

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door Ladasyroste »

Wil je goedkoper dan kan dat via de collectief
Wel een natura dekking en geen complete tanden (75% vd rekening). Beter voor 82,47 bij Delta Lloyd via informatieziektekosten.nl

Ladasyroste
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:42

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door Ladasyroste »

PMA rekent ook 83 en zegt later dit jaar eur 2 terug te geven ...???

Lawman
Berichten: 73
Lid geworden op: 14 nov 2005 16:36

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door Lawman »

Jullie doen toch niet veel anders? Jullie klanten moeten toch ook afwachten of jullie de provisie daadwerkelijk uitkeren? Of heb ik het mis?

Ladasyroste
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:42

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door Ladasyroste »

Jullie doen toch niet veel anders? Jullie klanten moeten toch ook afwachten of jullie de provisie daadwerkelijk uitkeren? Of heb ik het mis?
Wij doen het wel anders omdat wij gelijk zonder provisie de premie incasseren. Omdat de verzekeraar dit niet kan (mag niet meer dan 10% collectiviteitskorting geven!) hebben wij de incasso uitbesteed aan Fa-med! Kortom: niet wachten op je geld maar gelijk minder betalen :lol:

diesel
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005 12:15

Re: agis oplichters

Ongelezen bericht door diesel »

Mee eens! Agis bied helemaal geen korting aan bestaande leden. Ben nu aan het overstappen op pma zorgcollectief. Bij fnv krijg je namelijk maar drie jaar korting en daarna is het een vraagteken!

Gesloten