LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alles in 1 polis , bij wie aan te raden

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

alles in 1 polis , bij wie aan te raden

Ongelezen bericht door jora39 »

:?:
Laatst gewijzigd door jora39 op 18 nov 2008 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Coen vak Z
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2007 09:25

Re: alles in 1 polis , bij wie aan te raden

Ongelezen bericht door Coen vak Z »

Dan heb je wel een K.. tussenpersoon..
Ik werk zelf bij een assurantiekantoor en doe daar de verzekeringen..
Nationale Nederlanden is niet de meest goedkope maatschappij voor je schadeverzekeringen..

Als je alles bij Winterthur onder zou brengen krijg je bij 3-4 verzekeringen 5 % korting op je hele pakket en als je 5 pf meer verzekeringen daar afsluit krijg je 10% KORTING OP HET HELE PAKKET..

Ik kan je nu al met een zekerheid van 100% zeggen dat je nu niet het goedkoopst uitbent..
Wat als voordeel heeft als je alles bij één maatschappij hebt en je hebt een keer een moeilijk risico wat je wilt verzekeren, (bijvoorbeeld een harley Davidson, of een auto waar niet iedereen op zit te wachten) je bij een maatschappij waar je alles onder één dak hebt lopen je dit veel makkelijker kwijt kan..

Tevens weet ik uit ervaring dat wanneer je een schade hebt en er bestaat twijfel of die schade wel of niet gedekt is, dat ze eerder neigen naar uitbetaling wanneer je alles bij één maatschappij hebt lopen, dan wanneer je een "lullige" aansprakelijkheidsverzekering ergens hebt lopen...

Doe er je voordeel mee,....

Byob
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 okt 2006 10:54

Re: alles in 1 polis , bij wie aan te raden

Ongelezen bericht door Byob »

Dan heb je wel een K.. tussenpersoon..
En daar heb je dus te weinig info voor om dat te zeggen.

Misschien woont hij wel in een rietgedekte woning, waarbij ik je weer kan garanderen dat Nationale Nederlanden wel degelijk de goedkoopste kan zijn. (kijk maar naar het Zeker Wonen Pakket, en nu naar het Zekerheidspakket Particulier)

Mijn voorkeur gaat er ook niet naar uit om alles bij verschillende maatschappijen onder te brengen, maar vindt je opmerking wel erg kort door de bocht.

Coen vak Z
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 feb 2007 09:25

Re: alles in 1 polis , bij wie aan te raden

Ongelezen bericht door Coen vak Z »

Oké daar heb je wellicht een punt...
dat het te kort door de bocht is, maar zoals het nu voor jose is geregeld is ook niet de makkelijkste manier. (Ik weet natuurlijk ook niet of ze een malus registratie heeft)

Autotarief van Winterthur kan heeel erg leuk zijn als je een kernrelatie bent en je mag spelen met de kortingen, maar over t algemeen is Fortis de laatste tijd wel erg concurrerend bezig.

maar goed we zijn t in ieder geval wel eens over dat 3 teveel is :P

jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

Re: alles in 1 polis , bij wie aan te raden

Ongelezen bericht door jora39 »

:?:
Laatst gewijzigd door jora39 op 18 nov 2008 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

TwinCamDude
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 apr 2006 21:58

Re: alles in 1 polis , bij wie aan te raden

Ongelezen bericht door TwinCamDude »

Bij welke bank zit je? Zit je bij de Rabo, dan zou ik je Interpolis adviseren. Daarnaast biedt OHRA een goed pakket, alleen zit je dan wel zonder t.p.

Ook Centraal Beheer - direct writer - kan ik je aanbevelen.

Ach, voor ieder wat wils. Als je behoefte hebt aan hulp, geef maar een gil. It's my daily job :wink:

jora39
Berichten: 93
Lid geworden op: 31 jan 2007 21:03

Re: alles in 1 polis , bij wie aan te raden

Ongelezen bericht door jora39 »

:?:
Laatst gewijzigd door jora39 op 18 nov 2008 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.

rednax
Berichten: 158
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:01

Re: alles in 1 polis , bij wie aan te raden

Ongelezen bericht door rednax »

Tja, dat is minder slim van je.

De rabobank heeft nl. maar 1 product in huis: Interpolis.

Een objectief vergelijk op dekking versus premie tussen verschillende (pakketverzekeringen van) verzekeraars heeft niet plaatsgehad.

Het had best zo kunnen zijn dat een andere oplossing beter (hoeft niet goedkoper) was geweest voor jou specificieke situatie.

Gesloten