LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kosten tussenpersoon oversluiten AOV

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
marcelle4sma
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 apr 2012 00:36

Kosten tussenpersoon oversluiten AOV

Ongelezen bericht door marcelle4sma »

Momenteel hebben wij een arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten bij de Goudse. Nu is er een tussenpersoon langsgeweest, die zegt dat er in de maandelijkse premie (nog steeds) provisie zit verwerkt (voor de tussenpersoon die het 8 jaar geleden heeft afgesloten).
Hij kon de verzekering wel overnemen en de premie € 25 per maand lager maken. Echter dan moesten we nu even € 750 aftikken en hem € 10 per maand gaan betalen.
Ik vraag mij af of je bij een arbeidsongeschiktheidsverzekering wel maandelijks provisie betaald en indien dit het geval is: hoe lang blijf je deze provisie dan betalen.
Overigens vind ik € 750 voor het simpelweg oversluiten een hoop geld. Graag advies.
Laatst gewijzigd door marcelle4sma op 23 nov 2012 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Kosten tussenpersoon oversluiten AOV

Ongelezen bericht door crazyme »

marcelle4sma schreef: Overigens vind ik € 750 voor het simpelweg oversluiten een hoop geld. Graag advies.
Dat is ook veel te veel geld. Twee uurtjes werk = € 200,-

alfatrion
Berichten: 22042
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Kosten tussenpersoon oversluiten AOV

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik zou het niet doen, omdat je dan ruim vier jaar aan hem vastzit voordat je het geld terug zou gaan verdienen.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Kosten tussenpersoon oversluiten AOV

Ongelezen bericht door ruud_a »

ik denk dat die adviseur vindt dat u te weinig oren hebt
en nu probeert hij u er nog 1 aan te naaien

Gesloten