Momenteel hebben wij een arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten bij de Goudse. Nu is er een tussenpersoon langsgeweest, die zegt dat er in de maandelijkse premie (nog steeds) provisie zit verwerkt (voor de tussenpersoon die het 8 jaar geleden heeft afgesloten).
Hij kon de verzekering wel overnemen en de premie € 25 per maand lager maken. Echter dan moesten we nu even € 750 aftikken en hem € 10 per maand gaan betalen.
Ik vraag mij af of je bij een arbeidsongeschiktheidsverzekering wel maandelijks provisie betaald en indien dit het geval is: hoe lang blijf je deze provisie dan betalen.
Overigens vind ik € 750 voor het simpelweg oversluiten een hoop geld. Graag advies.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kosten tussenpersoon oversluiten AOV
-
Kosten tussenpersoon oversluiten AOV
Laatst gewijzigd door marcelle4sma op 23 nov 2012 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Kosten tussenpersoon oversluiten AOV
Dat is ook veel te veel geld. Twee uurtjes werk = € 200,-marcelle4sma schreef: Overigens vind ik € 750 voor het simpelweg oversluiten een hoop geld. Graag advies.
Ik zou het niet doen, omdat je dan ruim vier jaar aan hem vastzit voordat je het geld terug zou gaan verdienen.
ik denk dat die adviseur vindt dat u te weinig oren hebt
en nu probeert hij u er nog 1 aan te naaien
en nu probeert hij u er nog 1 aan te naaien