De moeite om de bank te vertellen dat zij een fout hebben gemaakt en zo het geld terug te krijgen wilden zij niet nemen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Unive Incasso-Excasso
Unive Incasso-Excasso
De moeite om de bank te vertellen dat zij een fout hebben gemaakt en zo het geld terug te krijgen wilden zij niet nemen.
Re: Unive Incasso-Excasso
Als ik van bank verander, zeg ik de oude pas op nadat er een jaar lang geen dingen zijn bij of afgeboekt!
Zo voorkom je dit soort problemen.
Bij het kantoor is het voor mij wel in een keer geregeld!
Dus welke medewerker, en die horen het te weten.
Zo voorkom je dit soort problemen.
Bij het kantoor is het voor mij wel in een keer geregeld!
Dus welke medewerker, en die horen het te weten.
Helaas is het probleem door mijn scheiding ontstaan. mijn (ex) vrouw en ik hadden samen een zaak welk door de scheiding opgeheven werd. Het gebruikte rekening nummer is nu in beheer van een curator en ik krijg niets meer van hem.
Ten onrechte betaalde kunt U dus daar terug krijgen.
Daarom altijd bedrijf en prive gescheiden, ook man en vrouw, voorkom je dit soort problemen!
Probeer of de curator het wil doorstorten, anders mag je dreigen met gerechtelijke stappen, want het is jou geld, en niet voor je ex.
Daarom altijd bedrijf en prive gescheiden, ook man en vrouw, voorkom je dit soort problemen!
Probeer of de curator het wil doorstorten, anders mag je dreigen met gerechtelijke stappen, want het is jou geld, en niet voor je ex.