LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Unive Incasso-Excasso

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.

Unive Incasso... en EXCASSO???

Gezondheidszorg
0
Geen stemmen
Zorgverzekeringen
1
100%

Totaal aantal stemmen: 1

Roland M

Unive Incasso-Excasso

Ongelezen bericht door Roland M »

:shock: Ik was pas geleden verbaasd over een voorval bij UNIVE. Ik heb mijn rekening nummer gewijzigd, en heel correct is in de maanden erna de premie per Incasso afgeschreven.... 2 maanden later heb ik een declaratie ingediend... Unive storte het geld OP DE VERKEERDE REKENING. Bij navraag werd ik verteld dat ik alleen de incasso erkening nummer had gewijzigd, want er blijkt ook zoiets als een EXCASSO te bestaan en die was niet gewijzigd. Nu zeggen zij dat het mijn eigen schuld is en dat ik naar die €546 kan fluiten. Ik als gewone consument weet niet dat er diverse IN-EX Casso mogelijkheden zijn. Als ik mijn rekening nummer (moet) wijzig dat mag ik als consument toch ervan uitgaan dat Unive alle in hun administratie zijnde rekeningen betreffende mij wijzigt??????
De moeite om de bank te vertellen dat zij een fout hebben gemaakt en zo het geld terug te krijgen wilden zij niet nemen.

D1RK

Re: Unive Incasso-Excasso

Ongelezen bericht door D1RK »

Als ik van bank verander, zeg ik de oude pas op nadat er een jaar lang geen dingen zijn bij of afgeboekt!

Zo voorkom je dit soort problemen.

Bij het kantoor is het voor mij wel in een keer geregeld!
Dus welke medewerker, en die horen het te weten.

Roland M

Ongelezen bericht door Roland M »

Helaas is het probleem door mijn scheiding ontstaan. mijn (ex) vrouw en ik hadden samen een zaak welk door de scheiding opgeheven werd. Het gebruikte rekening nummer is nu in beheer van een curator en ik krijg niets meer van hem.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Ten onrechte betaalde kunt U dus daar terug krijgen.
Daarom altijd bedrijf en prive gescheiden, ook man en vrouw, voorkom je dit soort problemen!

Probeer of de curator het wil doorstorten, anders mag je dreigen met gerechtelijke stappen, want het is jou geld, en niet voor je ex.

Gesloten