LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wagner & Partners

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Nadine

Wagner & Partners

Ongelezen bericht door Nadine »

Zaterdag (13 maart j.l.) stond er een artikel in de Financiele Telegraaf, waarin de misstanden bij Wagner & Partners vermeld werden.

Vandaag (16 maart) werd er in dagblad 'De Limburger' en ook in het 'Limburgs Dagblad' bijna een hele pagina aan Wagner & Partners besteed.

Ik wil middels dit bericht op Trosradar de huidige klanten adviseren om hun financieel plan bij een onafhankelijk deskundige te laten nakijken.

Hebt u ook Box +, Vastgoed Mixfonds of TP Resultante fonds.
Is uw kapitaalverzekering bij het Hooge Huys ook be-eindigd.

Laat u dan niet sussen door uw adviseur van W&P. Maar onderneem aktie, voordat het te laat is!!!

Mocht uiteindelijk blijken dat er geen gekke dingen gebeurd zijn, dan kunt u gerust zijn. U zou echter niet de eerste zijn die met onaangename feiten geconfronteerd wordt!

Geen uitstel van executie dogen, maar voorkom executie!

Gast4

Re: Wagner & Partners

Ongelezen bericht door Gast4 »

Banken/Wagner & Partners

Gepost door Bericht
Nadine
Gast

Geplaatst op 14 Mar 2004 10:25 door Nadine

--------------------------------------------------------------------------------

Worden klanten en banken misleid door Wagner & Partners?

Ook gedupeerd, of een vermoeden?

Redactie deze staat ook bij banken. Zo wordt het forum dus echt onleesbaar. Nadine niet doen svp .

Nadine

Ongelezen bericht door Nadine »

Mijn excuses, ik wist niet goed onder welk onderwerp ik financieel adviesbureaus moest indelen.

:oops:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je bent lief hoor :lol:

Gesloten