Zaterdag (13 maart j.l.) stond er een artikel in de Financiele Telegraaf, waarin de misstanden bij Wagner & Partners vermeld werden.
Vandaag (16 maart) werd er in dagblad 'De Limburger' en ook in het 'Limburgs Dagblad' bijna een hele pagina aan Wagner & Partners besteed.
Ik wil middels dit bericht op Trosradar de huidige klanten adviseren om hun financieel plan bij een onafhankelijk deskundige te laten nakijken.
Hebt u ook Box +, Vastgoed Mixfonds of TP Resultante fonds.
Is uw kapitaalverzekering bij het Hooge Huys ook be-eindigd.
Laat u dan niet sussen door uw adviseur van W&P. Maar onderneem aktie, voordat het te laat is!!!
Mocht uiteindelijk blijken dat er geen gekke dingen gebeurd zijn, dan kunt u gerust zijn. U zou echter niet de eerste zijn die met onaangename feiten geconfronteerd wordt!
Geen uitstel van executie dogen, maar voorkom executie!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wagner & Partners
Re: Wagner & Partners
Redactie deze staat ook bij banken. Zo wordt het forum dus echt onleesbaar. Nadine niet doen svp .Banken/Wagner & Partners
Gepost door Bericht
Nadine
Gast
Geplaatst op 14 Mar 2004 10:25 door Nadine
--------------------------------------------------------------------------------
Worden klanten en banken misleid door Wagner & Partners?
Ook gedupeerd, of een vermoeden?
Re: Wagner & Partners
Mijn excuses, ik wist niet goed onder welk onderwerp ik financieel adviesbureaus moest indelen.