| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wagner & Partners
-
Nadine
Wagner & Partners
Zaterdag (13 maart j.l.) stond er een artikel in de Financiele Telegraaf, waarin de misstanden bij Wagner & Partners vermeld werden.
Vandaag (16 maart) werd er in dagblad 'De Limburger' en ook in het 'Limburgs Dagblad' bijna een hele pagina aan Wagner & Partners besteed.
Ik wil middels dit bericht op Trosradar de huidige klanten adviseren om hun financieel plan bij een onafhankelijk deskundige te laten nakijken.
Hebt u ook Box +, Vastgoed Mixfonds of TP Resultante fonds.
Is uw kapitaalverzekering bij het Hooge Huys ook be-eindigd.
Laat u dan niet sussen door uw adviseur van W&P. Maar onderneem aktie, voordat het te laat is!!!
Mocht uiteindelijk blijken dat er geen gekke dingen gebeurd zijn, dan kunt u gerust zijn. U zou echter niet de eerste zijn die met onaangename feiten geconfronteerd wordt!
Geen uitstel van executie dogen, maar voorkom executie!
Vandaag (16 maart) werd er in dagblad 'De Limburger' en ook in het 'Limburgs Dagblad' bijna een hele pagina aan Wagner & Partners besteed.
Ik wil middels dit bericht op Trosradar de huidige klanten adviseren om hun financieel plan bij een onafhankelijk deskundige te laten nakijken.
Hebt u ook Box +, Vastgoed Mixfonds of TP Resultante fonds.
Is uw kapitaalverzekering bij het Hooge Huys ook be-eindigd.
Laat u dan niet sussen door uw adviseur van W&P. Maar onderneem aktie, voordat het te laat is!!!
Mocht uiteindelijk blijken dat er geen gekke dingen gebeurd zijn, dan kunt u gerust zijn. U zou echter niet de eerste zijn die met onaangename feiten geconfronteerd wordt!
Geen uitstel van executie dogen, maar voorkom executie!
Re: Wagner & Partners
Redactie deze staat ook bij banken. Zo wordt het forum dus echt onleesbaar. Nadine niet doen svp .Banken/Wagner & Partners
Gepost door Bericht
Nadine
Gast
Geplaatst op 14 Mar 2004 10:25 door Nadine
--------------------------------------------------------------------------------
Worden klanten en banken misleid door Wagner & Partners?
Ook gedupeerd, of een vermoeden?
-
Nadine
Re: Wagner & Partners
Mijn excuses, ik wist niet goed onder welk onderwerp ik financieel adviesbureaus moest indelen.