LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] asr verzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
epe
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jan 2009 17:44

asr verzekeringen

Ongelezen bericht door epe »

Ik had een vraag
Wij willen ons huis auto en rechtbijstand vezekeringen hier afsluiten.
heeft iemand evaring met dit bedrijf

Rense
Berichten: 285
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:23

Re: asr verzekeringen

Ongelezen bericht door Rense »

ASR Verzekeringen is geen tussenpersoon maar het oude FORTIS ASR, een verzekeringsmaatschappij.

Hun produkten zijn goed en de premie's marktconform.

Waarom niet ook gelijk je inboedel en aansprakelijkheidsverzekering hier onderbrengen. Krijg je meer korting.

Zij hebben een pakketverzekering met een korting die kan oplopen tot 12%. In jullie geval zal de korting 9% zijn. Wanneer je ook de doorlopende reisverzekering bij hen onderbrengt wordt de korting 12%.

Sluit wel een All Risk dekking voor je opstal & inboedel!

LET OP! Er zijn tussenpersonen die extra premiekortingen kunnen geven.

Succes

hanshjc
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 nov 2008 22:15

Re: asr verzekeringen

Ongelezen bericht door hanshjc »

Let op !!! kijk goed naar de termijn, je zit (voor-je-t-weet) snel vast aan een contractstermijn van 5 jaar, en tussentijds/ per jaar opzeggen is dan niet mogelijk.
Zij staan opzeggen niet toe en reageren in het geheel niet op je schrijven (zoals ik dat heb geprobeerd, diverse keren.) Natuurlijk heeft m'n tussenpersoon hier niets mee gedaan/kunnen doen, dus let er op.

vladja
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 okt 2004 10:39

Re: asr verzekeringen

Ongelezen bericht door vladja »

Rense,

Een All Risk verzekering voor een inboedel en opstalverzekering ????????

Hoe wil je een WA verzekering hiervoor afsluiten ?????????????

jansenh
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 mei 2009 11:23

Re: asr verzekeringen

Ongelezen bericht door jansenh »

@vladja, waarschijnlijk bedoelt Rense de all risk dekking op de onboedel en opstal. Je kan vaak kiezen uit uitgebreid, top, optimaal of all risk, afhankelijk van de maatschappij hoe ze het noemen.

Rense
Berichten: 285
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:23

Re: asr verzekeringen

Ongelezen bericht door Rense »

@vladja

ASR kent inderdaad een all risk dekking. Net al veel andere maatschappijen overigens.

In grote lijnen komt het er op neer dat alles gedekt is behalve opzet en slijtage. Ook schade die je zelf veroorzaakt (b.v je televisie uit je handen laten vallen) is dan gewoon verzekerd.

Succes...

vladja
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 okt 2004 10:39

Re: asr verzekeringen

Ongelezen bericht door vladja »

Ik heb de polisvoorwaarden gelezen van de asr inboedelverzekering All Risk en daar is geen schade op gedekt als je de TV uit je handen laat vallen. Er staan zeer veel uitzonderingen in, waarvoor geen dekking wordt verleend. Ik vind ook de gelimiteerde verzekerde bedragen voor kostbaarheden, bromfietsen etc. aan de lage kant.

Deejay
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 sep 2005 23:46

Re: asr verzekeringen

Ongelezen bericht door Deejay »

Beste Vladja,
Een jaar of twee terug heb ik samen met mijn vriendein de tv (beeldbuis) geprobeerd te verplaatsen, Deze viel om en was defect. Ik heb van asr toch bijna 75% van de aanschafprijs gekregen voor een twee jaar oude tv.
We hebben het gewoon geprobeerd en met resultaat.

Groet Deejay

Gesloten