LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autohulp Test Radar

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Osiris

Autohulp Test Radar

Ongelezen bericht door Osiris »

Ik heb net die autohulp test gedaan om te kijken of ik mijn auto goedkoper kan verzekeren.

Nu blijkt uit deze test dat er geen een autoverzekering van de 80 waar Independer zaken mee doet goedkoper is als mijn huidige verzekering Netpolis. Hier betaal ik voor mijn Volledige dekking € 85.66/maand en bij de autohulp test van radar kwam ik uit met een maand bedrag van € 108.00!

En dan in hun uitzending vertellen dat iedereen tot zeker € 125.00 of meer op zijn huidige verzekering kan sparen. Niet dus.

Ik vind als Radar zo'n uitspraken doet deze ook waar moet kunnen maken als consumentenprogramma.

Zijn er soms nog meer mensen die de autohulptest hebben gedaan en erachter kwamen dat hun huidige verzekering goedkoper is dan die van de autohulp test/Independer?

blabla

Re: Autohulp Test Radar

Ongelezen bericht door blabla »

een tip:

De discussies over autohulp neigen naar reclame door andere maatschappijen, onder foute namen.
Ze hebben allemaal wel gelijk
Trosradar. Brand jezelf niet aan de verzekeringen en stop ermee.
Het ondergraaft je geloofwaardigheid.

Of noem meer verzekeringsopties op de site

Corné

Re: Autohulp Test Radar

Ongelezen bericht door Corné »

Ik zit ook al bij de goedkoopste. En het was nogwel de eerste maatschappij die mijn auto op de door mij gestelde condities en voorwaarden wilde accepteren. (Delta Lloyd)

Je verzekeringspremie kan inderdaad verschillen met je huidige premie.
Op zich vreemd omdat we nu in een periode komen waar weer diverse maatschappijen de premies verlagen.

De uitspraak die Radar heeft gemaakt is inderdaad onjuist. (er zullen altijd mensen zijn die reeds hebben gekeken welke verzekering het goedkoopst is) Laten we hopen dat ze in het vervolg eerst goed de tekst bestuderen voordat zij enige uitspraken gaan doen die ze niet waar kunnen en mogen maken.

Gesloten