LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] autoverzekering bij Ditzo

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
ditzo

autoverzekering bij Ditzo

Ongelezen bericht door ditzo »

Vorig jaar werd mijn auto beschadigd en heb dit bij Ditzo meerdere keren gemeld. Ik ben bij hun All Risk verzekerd. Wat ik ook doe mailen of telefoneren zij reageren gewoon niet! :evil: Hun telefoon is altijd bezet en als er eens wordt opgenomen, is het een juffrouw die mij doodleuk verteld dat het te druk is en dat zij aan Ditzo door zal geven dat ik gebeld heb.
Inmiddels heb ik de schade op eigen kosten laten verhelpen.
En ja zo kan ik ook goedkoop zijn en hun reclame spotjes bedriegen naar mijn mening hierdoor de boel.
Inmiddels heb ik de verzekering stopgezet wat dan weer wel bevestigd werd.

testcase

Re: autoverzekering bij Ditzo

Ongelezen bericht door testcase »

Snap daar niets van. Deze week Ditzo gebeld voor een schade. Prima geholpen. Auto wordt nu gerepareerd. vervangende auto geregeld prima de luxe. Heb ze een paar gebeld voor administratieve zaken, nooit wachttijden. Wordt altijd keurig te woord gestaan.

Dus herken je klacht totaal niet. Ze zijn prima bereikbaar, nemen DIRECT actie.

En dar doorgeven snap ik helemaal niet, je belt ze toch gewoon zelf?

ditzo

De onderstaande tekst is o.a. door mij naar hun gestuurd. Andere mails waarop ik ook geen antwoordt kreeg zal ik jullie besparen. Toen ik na lang wachten tel. aansluiting had bleek dat de telefooncentrale het gesprek omleid naar een callcentrum. Hier is men niet op de hoogte van het reilen en zeilen van Ditzo. Ze nemen de boodschap aan en geven het door, zo werd vermeld.
Wat wel vermeldt dient te worden,dat ze mij wel een nieuwe schadeformulier hebben toegestuurd.

Als je het nu nog weet mag je het zeggen.

----- Original Message -----
From: Cor van der Wal
To: Ditzo
Sent: Wednesday, February 24, 2010 11:55 AM
Subject: Fw: autoschade dd 17.06.2009 ons dossiernummer: 0952718800 mas [Incident: 091012-000227]

Alvorens ik mijn negatieve ervaring met DITZO op het internet zet stel ik u nog eenmaal in de gelegenheid om te reageren op mijn vragen.
Ondanks diverse mails op b.v. 12-10-2009 13-02-2010 en tel.melding op 17-02-2010 geven jullie geen reaktie
C. van der Wal

----- Original Message -----
From: Cor van der Wal
To: Ditzo
Sent: Saturday, February 13, 2010 1:37 PM
Subject: Fw: autoschade dd 17.06.2009 ons dossiernummer: 0952718800 mas [Incident: 091012-000227]

Graag verneem ik waarom jullie niet op mijn mails reageren!!
Ik verzoek jullie mij ook een nieuwe europees schade formulier toe te zenden.
C. van der Wal

ditzo

Jazeker er is naar aanleiding van dit bericht door Ditzo gereageerd. Duizendmaal excuses en een mooie bos bloemen met terugbetaling van eigen risico (150,00) vielen mij ten deel. Netjes toch!

Vind het toch vreemd dat dit medium er aan te pas moest komen alvorens aktie werd ondernomen. Eind goed al goed zullen we maar zeggen.
Dank :D

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

Geod van je dat je dit positieve nieuws ook even komt melden.

Pluim!

c1_chauffeur

Ongelezen bericht door c1_chauffeur »

Mijn ervaringen met Ditzo:

Als je de helpdesk belt op druk moment, dan kan het erg lang duren.
Op een gegeven moment kom je bij iemand die de telefoon opneemt, maar alleen om te melden dat je teruggebeld gaat worden. Dat gebeurt vervolgens niet of veel te laat.

Maar als je gewoon op een ander tijdstip /dag belt, dan is de kans groot dat je wel direct geholpen wordt.

Mijn ervaring met Ditzo is dan zeer positief. Men luistert wat je te zeggen hebt, geeft antwoorden waar je wat aan hebt. Ook de afhandeling van mail wordt goed uitgevoerd en gaat een stapje verder dan je zou verwachten.

In mijn geval was er iets fout gegaan in de bepaling van schadevrije jaren. In de registratie in roydata database stond het aantal schadevrije jaren van een lopende verzekering (bij een andere maatschappij) niet vermeld. Alleen beeindigde verzekeringen worden in die database opgenomen. Hierdoor betaalde ik teveel voor een tweede auto verzekering bij Ditzo.
Ik heb dit via mail gemeld bij Ditzo. Ditzo heeft de moeite genomen met die andere maatschppij kontakt op te nemen, de fout werd gecorrigeerd, teveel betaalde premie wordt terugbetaald.

Zo hoort het! Prima service bij Ditzo.

Gesloten