Ik vind dat de no claim verzekeringen moeten veranderen!
Krijg je een eenzijdig ongeluk buiten je schuld en is er diefstal dan val je in de meeste gevallen terug .
Dus ga je meer premie betalen .
In de meeste gevallen is dat zoveel geld dat je het beter zelf kan betalen'
Zeker in gevallen waar je geen no claim bescherming kunt afsluiten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] autoverzekering
Re: autoverzekering
Er zijn al verzekeraars in de markt die op de voorgrand zonder b/m ladder werken. Of waar de mogelijkheid is 1 schuldschade per jaar te claimen zonder terugval op je b/m ladder (de no-claim beschermer waar je het al over had).
Let er wel op dat beide systemen op de achtergrond wel je schadevrije jaren aanpassen, dus overstappen na een of meer schuldschades is dan meestal niet te doen, omdat er bij een andere maatschappij een andere korting geldt op basis van het aantal over te dragen schadevrije jaren.
Diefstal/braak val je juist in de meeste gevallen niet terug, of jij moet een andere bron hebben?
Een eenzijdig ongeval buiten je schuld?? Kun je daar een voorbeeld van geven?
Het is inderdaad steeds vaker zo dat een schuldschade claimen vaak niet uit kan door het verschil aan premie (natuurlijk afhankelijk van je b/m positie).
Aan de andere kant is het nu wel zo, wie schuld heeft, zal betalen. En als het geen gevolgen heeft, waarom zou ik dan mijn bumper met steenslag niet "per ongeluk" tegen een paaltje parkeren, om er zo een nieuwe op te krijgen...
Let er wel op dat beide systemen op de achtergrond wel je schadevrije jaren aanpassen, dus overstappen na een of meer schuldschades is dan meestal niet te doen, omdat er bij een andere maatschappij een andere korting geldt op basis van het aantal over te dragen schadevrije jaren.
Diefstal/braak val je juist in de meeste gevallen niet terug, of jij moet een andere bron hebben?
Een eenzijdig ongeval buiten je schuld?? Kun je daar een voorbeeld van geven?
Het is inderdaad steeds vaker zo dat een schuldschade claimen vaak niet uit kan door het verschil aan premie (natuurlijk afhankelijk van je b/m positie).
Aan de andere kant is het nu wel zo, wie schuld heeft, zal betalen. En als het geen gevolgen heeft, waarom zou ik dan mijn bumper met steenslag niet "per ongeluk" tegen een paaltje parkeren, om er zo een nieuwe op te krijgen...
Re: autoverzekering
het eenzijdig ongeval is een klapband waar ik gelukkig geen andere schade berokkend heb.
.
.