Wie heeft er net als Ik deze ervaring met rechtsbijstand verzekering ARAG
volgens de voorwaarde van ARAG wordt een deskundige vergoed door deze maatschapij
welnu Ik had een proobleem en toen het tot een rechtzaak kwam en het op een schikking zou moeten komen vertelde de aan mij toegewezen juriste dat Ik deze deskundige zelf moest betalen
wat achteraf niet waar was toen Ik ze daar later mee confroteerde werd het liegen daarover aleen maar erger
dit wist zij daarop allemaal te verzinnen
Leugen 1: Deskundigen moet je altijd zelf betalen en ze kiezen dan meestal de duurste uit
Leugen 2: Alleen als de rechter er om vraagt moet je de deskundige zelf betalen
Leugen 3: Alleen onze teamleider wist dat de deskundige vergoedt wordt wij als juristen niet.
Leugen 4: Ik ben niet op de hoogte van de algemene voorwaarde, maar Zij wist wel dat de deskundige niet vergoed werd?.
Ik heb dit al als trosradar panellid gemeld bij de redaktie van radar en ben nu benieuwed of er nog meer slachtoffers van deze structurele leugens zijn
groeten Will
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] belogen door ARAG
Re: belogen door ARAG
Bij winst rechtszaak kreeg U alles vergoed, maar bij een schikking niet.
Dus dit geld bij elke verzekeraar en U voorkomt kosten als U zou verliezen.
De verliezer betaalde en dan moet U naast Uw eigen kosten ook de andere partij vergoeden.
Daarom is doorzetten voor winst soms beter, hadden ze maar eerder moeten overleggen en toegeven zeg ik dan.
Of alleen overleg accepteren als U deze kosten door hun vergoed zou krijgen.
Zo win ik ook in deze situatie meestal.
Dus dit geld bij elke verzekeraar en U voorkomt kosten als U zou verliezen.
De verliezer betaalde en dan moet U naast Uw eigen kosten ook de andere partij vergoeden.
Daarom is doorzetten voor winst soms beter, hadden ze maar eerder moeten overleggen en toegeven zeg ik dan.
Of alleen overleg accepteren als U deze kosten door hun vergoed zou krijgen.
Zo win ik ook in deze situatie meestal.
Re: belogen door ARAG
Dat is het nu juist D1RK
die kans heb ik nooit gekregen ik durfde door de dreigende taal van je MOET dat zelf betalen niet meer terug de rechtzaal in
en achteraf blijkt dat het gelogen is
heb ze daar op aangesproken via een formele klacht maar moet nog steeds antwoord krijgen van ze ben nu naar KIFID gestapt dat is de externe geschillencommisie daarvan
ze hebben wel 3 keer gebeld om mij op andere gedachten te brengen dus doe die klacht maar niet enz
ook hebben ze toegezegd dat ze die telefoontjes schriftelijk zouden beverstigen mooi niet dus
daaruit blijkt maar weer dat ze bij ARAG niet van de eerste leugen gebarrsten zijn
goed van jou dat jij wel hebt door gezet
die kans heb ik nooit gekregen ik durfde door de dreigende taal van je MOET dat zelf betalen niet meer terug de rechtzaal in
en achteraf blijkt dat het gelogen is
heb ze daar op aangesproken via een formele klacht maar moet nog steeds antwoord krijgen van ze ben nu naar KIFID gestapt dat is de externe geschillencommisie daarvan
ze hebben wel 3 keer gebeld om mij op andere gedachten te brengen dus doe die klacht maar niet enz
ook hebben ze toegezegd dat ze die telefoontjes schriftelijk zouden beverstigen mooi niet dus
daaruit blijkt maar weer dat ze bij ARAG niet van de eerste leugen gebarrsten zijn
goed van jou dat jij wel hebt door gezet