LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brand New Day

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
klaas1978

Brand New Day

Ongelezen bericht door klaas1978 »

Een nieuwe ster aan het firmament: Brand New Day.

Op het eerste gezicht ziet het er positief uit, zeker het feit dat de oprichters van Binckbank er achter zitten pleit voor ze. Dacht ik. Totdat ik het volgende zinnetje las:
De belangrijkste reden om Brand New Day op te richten is niet primair het eigen financiële gewin.
.

Toen dacht ik "neem iemand anders maling" maar ik kan het addertje ook niet echt vinden op de website. Wat vinden we hier van?

Tassadar

Re: Brand New Day

Ongelezen bericht door Tassadar »

Op dit moment krijg ik een internal server error...

Ik vind het wel een vage reclame op TV. Uit de reclame kan ik nl. niet opmaken wat voor producten ze verkopen.

GezondVerstand10

Ongelezen bericht door GezondVerstand10 »

Wij hebben Brand New Day niet primair opgericht om zelf geld te verdienen. Oké, ook wij willen uiteindelijk wel geld verdienen met ons werk. Maar wel op een eerlijke manier. Faire handel waar we ons niet voor hoeven te schamen. Net als de bakker op de hoek.

Lijkt mij een prima uitganspunt. In feite hebben ze bij de beleggingstarieven voor een revolutie gezorgd. Als dat bij de verzekeringen ook kunnen doen prima. Persoonlijk heb ik een hekel aan mensen die geld verdienen omdat iets ondoorzichtig is of met opzet ondoorzichtig wordt gehouden. Mensen hebben vaak geen zin om dingen uit te zoeken en zijn dan gewillige prooien van hypotheek adviseurs, verzekeringsadviseurs, financieel adviseurs ed.

Als je bijvoorbeeld een orv via independer afsluit moet je aan de "tussenpersoon" EUR 795 betalen. Voor wat in godsnaam. Je vergelijkt zelf, vult zelf alle gegevens in en drukt zelf op de verzend knop. Hopelijk kunnen deze jongens er voor zorgen dat de leiden die op bovenstaande wijze aan hun geld komen het wat moeilijker krijgen :wink:

Ook hier op het forum zitten genoeg "adviseurs" die mensen graag aanpraten hoe moeilijk het sluiten van verzekeringen, hypotheken ed wel niet si :wink:

loesje 2

Ongelezen bericht door loesje 2 »

en als je toch een advies wil, omdat je niet zo handig bent als gezondverstand.

Dan kun je voor een brand new day produkt ook naar de hypotheekshop.
Ik las net dat zij een overeenkomst hebben gesloten over de advisering van de brand new day produkten. :D

Gesloten