LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Buro financeel advies ede??

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Neusje80

Buro financeel advies ede??

Ongelezen bericht door Neusje80 »

Deze bied veel Goedkopere auto verzekeringen aan dan wat ik gewend ben, heeft iemand ervaring met deze luitjes?

EchteMeisje

Re: Buro financeel advies ede??

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Nog nooit van ze gehoord.

Probeer het eens op het prikbord van verzekeringen.pagina.nl

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Voor iemand die beweert zo slim te zijn en in verzekeringen doet, weet je idd niet echt veel (Echte Meisje) was me al vaker opgevallen. Als je niets weet , kun je ook maar beter niets schrijven.

Neusje 80

Het adres is: http://www.bfaede.nl/

Zjeflegrande

Ongelezen bericht door Zjeflegrande »

Touché

EchteMeisje

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Gast,

In Nederland zijn ca. 17.000 tussenpersonen actief.
Daarom kan m.i. zelfs van een bovengemiddeld intelligent mens als ondergetekende niet verwacht worden ze allemaal bij naam te kennen.

Dit in ogenschouw genomen is mijn verwijzing naar een forum - waarop collega's wellicht wél ervaring hebben met deze tussenpersoon - een stuk waardevoller dan het simpel verwijzen naar de website van BFA in Ede. Die hoogstwaarschijnlijk allang is geraadpleegd door Neusje 80.

Ik weet in ieder geval hoe ik me moet registreren en neem de verantwoordelijk voor mijn berichten. Wat van jou weer niet kan worden gezegd.

Gast

Tuurlijk nepmeisje.
Wacht trouwens ook nog op een reactie van je in die topic over gestolen autoradio......
Kijken hoe je je daar weer uit probeerd te lullen.
Geef je ongelijk toch een keer toe, is echt niet erg hoor.
Je bewijst dan misschien een keer een "echt" meisje te zijn in plaats van een nepper :twisted:

Gast

Ik ken jou langer dan vandaag maar omdat je zo vals bent en pretendeert wat te zijn, is het weleens goed voor je als je op je nummer wordt gezet.

In ieder geval heb je weinig mensenkennis en over je vakkennis heb ik mijn twijfels :roll:

Gast

Over de kennis van wie? :roll:

Gast

Tante Truus :roll:

Gast

oh 8)

Gast

echt waar 8)

Gast

Ik weet in ieder geval hoe ik me moet registreren en neem de verantwoordelijk voor mijn berichten. Wat van jou weer niet kan worden gezegd.
Ga ook eens een fatsoenlijke cursus schrijven volgen. Je neemt de verantwoording over iets of de verantwoordelijkheid mag je zelf kiezen.

Gast

hahahaha, bovengemiddeld intelligent mens hè........
Kan je nagaan hoe nep ze is..... :lol:

Gesloten