Heel in het kort onze "route" CBA / huisadres:
Direct gebeld. sorry foutje, komt goed.".
Direct gebeld: zoeken we uit.....
Heen- en weer ge-emailed, brief naar Directie, Klachtencommissie en iedereen beloofd dat het goed komt....? De automatische machtiging heb ik destijds schriftelijk laten intrekken. Denken dat dit werkt?? Nee, zo simpel is dat niet want ook hiervan heeft CBA geen kaas gegeten, niet eens antwoord geven en wel maandelijks op- en aftrekken maar weer. De bank zal ook wel denken, spelletje Bingo tussen onze klant en CBA!
Geloof me....het is tot op heden NOG niet geregeld! Wat nog meer te doen?
Heb in de tussentijd wel een bloemenbon ontvangen met excuses, maar ook daarna bleef en blijft het maar doorgaan.
In mijn laatste brief heb ik CBA aansprakelijk gesteld voor mijn gemaakte kosten, telefoontje, brieven, postzegels, en niet te vergeten de tijd die je aan dit soort ongein besteden moet. Volgende week ga ik voor een ZEER koude douche
