LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
kenie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2010 18:07

centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door kenie »

hallo allemaal,
er is onlangs in mijn auto ingebroken en mijn dvd,navigatie en ipod zijn gestolen.
ik ben all-risk verzekerd, na het bellen met centraal beheer achmea werd mij verteld dat al mijn schade werd vergoed, ik heb alles gedaan wat centraal beheer mij vroeg te doen.
vandaag kreeg ik een brief met het verhaal centraal beheer te bellen, na het bellen met centraal beheer vroegen ze of ik nog bonnen had maar helaas die heb ik niet meer, terwijl ik alles kan aantonen van wat er in de auto zat.
ze kwamen met een voorstel van 75€ terwijl de schade die ik nog heb 2300€ is en dit terwijl ik al 10 jaar bij centraal beheer ben verzekerd, ik heb echt alles bij centraal beheer verzekerd.
nou zo zie ja maar weer hoe slecht centraal beheer is als je ze nodig hebt en iets kleemt, mij zien ze binnenkort vertrekken daar en heel mijn omgeving zal ik ook vertelen hoe centraal beheer te werk gaat als je iets kleemt.
ik raad iedereen aan nooit iets te verzekeren bij centraal beheer, want betalen dat moet je maar als centraal beheer moet betalen NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hoor..
Laatst gewijzigd door kenie op 02 jun 2010 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Anne Nas
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 apr 2010 15:27

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door Anne Nas »

na het bellen met centraal beheer vroegen ze of ik nog bonnen had maar helaas die heb ik niet meer.
Hoe kunnen zij dan jouw claim behandelen als je geen bonnen hebt :?:

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door gerland »

Ja zo kan iedereen wel "klemen". Waarom geen 3300 euro? Of 4300 euro?

Ik vind het niet vreemd dat de verzekeraar verwacht dat u uw "kleem" kracht bij zet door de waarde van de gestolen goederen aannemelijk te maken. Met aankoopbonnen bijvoorbeeld.
Bij andere maatschappijen zal dat niet anders zijn.

kenie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2010 18:07

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door kenie »

de erkende instaleur die alles heeft geinstaleerd heeft daar bewijzen van, en er zijn zo meerdere dingen waarmee ik kan aantonen wat er percies in de auto zat maar alleen centraal behaar wil daar geen gehoor aan geven.

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door Dirkie »

er is onlangs in mijn auto ingebroken en mijn dvd,navigatie en ipod zijn gestolen.
Volgens mij weet iedereen dat je geen waardevolle zaken in de auto achter moet laten. Deze zaken zijn op zich misschien niet zoveel (meer) waard, maar de (inbraak)schade kost wel heel veel.
na het bellen met centraal beheer vroegen ze of ik nog bonnen had maar helaas die heb ik niet meer, terwijl ik alles kan aantonen van wat er in de auto zat.
Lijkt me niet meer dan logisch dat ze vragen om bonnen. Dan kunnen ze zien wat het gekost heeft en wanneer het aangeschaft is. Vooral dat laatste kan ook belangrijk zijn.
ze kwamen met een voorstel van 75€ terwijl de schade die ik nog heb 2300€ is
Vergoeden ze de schade wel of is die 75 euro voor de gestolen goederen en de schade?
nou zo zie ja maar weer hoe slecht centraal beheer is als je ze nodig hebt en iets kleemt, mij zien ze binnenkort vertrekken daar en heel mijn omgeving zal ik ook vertelen hoe centraal beheer te werk gaat als je iets kleemt.
Ik ben ook jaren verzekerd geweest bij CB en heb ze 2 maal nodig gehad voor een claim. En raad eens: geen probleem, alles werd gewoon geregeld zonder problemen.

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door testcase »

CB is prima verzekeraar. Bij inbraak probleemloos alles vergoed gekregen.

(Kon natuurlijk wel de meeste bonnetjes overleggen)
Laatst gewijzigd door testcase op 03 jun 2010 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.

kenie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2010 18:07

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door kenie »

waarom ben ik dan allrisk verzekerd als mijn spullen niet worden vergoed. en de dvd,navigatie zat er ingebouwd in dus die kan je niet zomaar mee naar huis nemen, en toen ik de auto ging verzekeren heb ik nog aangegeven van wat er allemaal in zat en toen kwam centraal beheer met het verhaal dat alles gewoon verzekerd is alleen moest ik dan extra betalen voor de extra dingen die ik in mijn auto had zitten. ik heb overal foto`s van en bewijzen van een expert wat er allemaal in heeft gezeten. nou dan verwacht je toch wel dat het genoeg is, en dat terwijl ik al 10 jaar verzekerd ben bij centraal beheer. en elke maand de volle prijs betaal voor mijn auto van 3 jaar oud...

PASOP_CENTRAALBEHEER
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 jun 2010 17:28

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door PASOP_CENTRAALBEHEER »

Er vielen mij drie dingen op

1. Verzekeren is een kwestie van vertrouwen, zodra er ook maar iets is
op basis waarvan CBA een claim mag afwijzen volgens hun voorwaarden
dan zullen ze dit niet nalaten en krijg je gewoon helemaal niets.

2. Het viel me op dat " Testcase" ook hier weer opduikt. Als gedupeerde verzekerden problemen hebben met CBA dan zitten ze er niet op te wachten om
van " Testcase" te horen hoe geweldig het allemaal is. Dit is geen "wat is CBA toch geweldig forum", daar is de warme douche voor. Alhoewel ik me nauwelijks voor kan stellen dat ze - behalve dan het Marketing Department - in aanmerking kunnen komen voor een warme douche terwijl ze een aantal clienten danig in de kou laten staan door niet uit te betalen of door 7 maanden tijd te rekken, etc etc.

3. Helaas weet ik uit ervaring dat ook al heb je WEL alle bonnetjes, dat dat geen enkele garantie is, dat CBA WEL uitbetaalt, immers ze gaan netzolang zoeken tot ze iets vinden, waar ze je op denken te kunnen terugpakken, bijvoorbeeld door net zo lang door te gaan met het afdwingen van een "verklaring" en als je niet meer exact kunt aangeven wanneer dat was en geen exacte datum meer kunt geven dat bijvoorbeeld de technische recherche is langsgeweest en als je naar eer en geweten zegt dat het gevoelsmatig een week heeft geduurd en het bleek later 1 a 2 dagen te zijn dan hangen ze je daar aan op, terwijl het volledig hun schuld is, dat ze 6 a 7 maanden tijd rekken en je die vraag pas na 180 dagen stellen !!

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Ik heb er inmiddels ook genoeg over gelezen hoe ze met letselschade-
slachtoffers omspringen en dat zegt mij genoeg. :(

Williams010
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 aug 2010 08:01

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door Williams010 »

Is al vermeld
Laatst gewijzigd door Williams010 op 05 aug 2010 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 31975
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door witte angora »

Mijn garage merkte op na een onderhoudsbeurd dat mijn wielen schuin afgesleten waren. En dat dit niet zo maar iets was. Het onderstel is krom.
Dat kan door zoveel dingen veroorzaakt zijn, hoeft niet alleen door een kapot wegdek. Overigens zeg je er niet bij waarom dat wegdek de schade veroorzaakt heeft. Ben je niet ergens tegen aan gereden?

Overigens heb je deze post in twee topics geplaatst, is niet de bedoeling volgens de gedragsregels.

PASOP_CENTRAALBEHEER
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 jun 2010 17:28

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door PASOP_CENTRAALBEHEER »

Hallo Angora ik neem aan dat uw opmerking voor iemand anders bedoeld is

In mijn geval heeft Centraal Beheer DRIE claims alle drie afgewezen

1. Inbraakschade en diefstal in huis

2. Schade aan auto die gestolen is

3. Schade aan een auto die in Amsterdam geparkeerd stond en paar
maanden daarvoor gespoten was.

Omdat het verschillende schades betreft is dit niet strijdig met de regels van het forum.

Wat betreft de schade aan mijn auto heeft Centraal Beheer BEWUST
geen melding gemaakt in hun " onderzoeksrapport" dat een onafhankelijke
schade expert heeft vastgesteld dat de dieven schade aan onder meer de velgen hebben gemaakt (volgens de expert was dit zichtbaar als " zeer recente " beschadiging.

Ook werd er expres door dhr. Wiek$tra en dhr Kloo$ geen contact opgenomen
met diegene van de recherche die het onderzoek doet. Zij is er namelijk van op de hoogte dat er mensen (dus meer dan 1) in mijn auto zijn gesignaleerd terwijl
ik mij in het buitenland bevond. Ook hiervan wordt (uiteraard) door CBA geen aandacht aan besteed

Wel vind men het nodig om te zeggen dat een scheur zit in de bekleding
en zo gaat het de hele tijd door.

Het geintje dat CBA mij de drie schade niet uitkeert terwijl ik daar wel gewoon recht op heb zal ze erg veel geld gaan kosten.

Reken maar dat zoiets niet onopgemerkt blijft! Ik zet mijn tanden namelijk net zolang in deze zaak totdat het goed in de publiciteit is en het uitgebreid op tv komt. Puur vanwege het feit dat het niet fair is om wel premie te vangen en vervolgens niet uit te keren.

ralph123
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2010 19:58

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door ralph123 »

Ik ga ook nooit meer naar centraal beheer ook al zou het mogen.
Ze hebben me eruit gegooid om de volgende reden
-2006 polis stop gezet omdat ze geen geld konden afschrijven(logisch als hun administratie achter loopt had een nieuwe rekeningnummer en ook optijd doorgegeven)
-jan.2009 betaling misgelopen i.v.m vakantie gelijk gebeld toen ik terug was en moest het voor een bepaalde datum binnen zijn ik gelijk de acceptgiero op de bus ..geld was op tijd binnen aan kunnen tonen met mijn afschrift maaaaar hun hadden het te laat verwerkt in het systeem lag al bij een incasso?
vervolgens een brief dat ik eruit ben gegooid?
mag dit eigenlijk?
Kan ik stappen ondernemen tegen hun het gevolg is namelijk dat ik nergens maar dan ook nergens meer kan verzekeren.
Voel me als een gewone hard werkende man toch best wel een beetje gediscrimineerd door ze .

wini25
Berichten: 170
Lid geworden op: 09 okt 2010 13:32

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door wini25 »

Gewoon overstappen naar een andere verzekeraar en tegen hun zeggen dat je nooit betaalproblemen hebt gehad met een andere verzekeraar (is een vraag die je moet beantwoorden). Dit kun je gewoon 'eigenlijk voorliegen' want ze controleren dit toch nooit. Centraal Beheer Achmea schijnt hier zeer agressief mee te werk gaan en andere verzekeraars kunnen toch niets controleren zolang de zaak eigenlijk nog vers is. Zodra je dus bent aangemeld kan de nieuwe verzekeraar jou ook niets maken, maar natuurlijk wel netjes betalen.

flafwaf
Berichten: 17
Lid geworden op: 13 feb 2011 15:12

Re: centraal beheer achmea NOOIT aan beginnen

Ongelezen bericht door flafwaf »

Beste mensen,

ik sta op het punt over te stappen van autoverzekering, wat zijn de ervaringen met centraal beheer ? thanks. Afbeelding

Gesloten