LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centraal Beheer Achmea Woonverzekering nooit daar afsluiten

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
mmt

Centraal Beheer Achmea Woonverzekering nooit daar afsluiten

Ongelezen bericht door mmt »

Heel fijn verzekerings bedrijf ik heb me buik vol van deze mensen. Al 8 jaar ruim mijn woonverzekering hier lopen zonder problemen, maar als er dan een probleem onstaat weten ze er ook een mooi zooitje van te maken. Eerder was mijn woonverzekering beindigd omdat ik een geschil had omtrent een rechtsbijstandsverzekering die ik had afgesloten, maar ook direct weer beindigd had ivm de hoge polis kosten. Omdat ik deze kosten niet betaald had is mijn overige verzekering beindigd. Na contact te hebben gehad met centraal beheer hebben wij de verzekering geactiveerd onder de naam van mijn partner met als voorwaarde dat ze in een keer voor een heel jaar de kosten met een 2 weken zouden incasseren. Hier stemde ik in eerste instantie in mee. Vervolgens ben ik om me heen gaan informeren, en ben bij DeltaLoyd uitgekomen waar ik ook een levensverzekering heb lopen. Hier bleek al direct dat ik zo in een zo een gedeelte verzekerd was voor iets wat al via de VVe verzekerd is. Hier attendeerd ze me direct op. Ook waren de verzekerings kosten minder. Mijn keuze viel dan ook op hun. Aangezien ik nog geen bevestiging van Centraalbeheer gehad had van het heractiveren van de overeenkomst heb ik een brief met opzegging verzonden. Vervolgens tot mijn verbazing was kort nadat ik centraalbeheer gesproken had het bedrag van bijna €300 geincasseerd van mijn rekening. Dus niet na twee weken maar direct zonder enige bevestiging of contract. Deze kosten heb ik tegen laten boeken en veder was het hierna een tijdje stil. Delta Loyd had mij geaccepteerd voor de verzekering ( want je wordt eerst gecontroleerd als je overstapt, en een dubbelen verzekeraar voor dezelfde periode is niet mogelijk) Uiteindelijk heeft centraalbeh een incassobureau aangestuurd voor de openstaande kosten. OOk hier heb ik aangegeven dat ik reeds ergens anders verzekerd ben een opzegging verzonden had en niet voor een heel jaar ga betalen terwijl ik ook al bij DeltaLoyd zit dit kan ook niet. Nou ook daar is er niets mee gedaan, uiteindelijk vandaag contact gehad met incassobureau omdat centraalbeh me voor de rechter zou willen slepen ivm de openstaande kosten moet niet gekker worden. Er wordt gezegd wij hebben geen opzegging gehad. Nou ik heb ook geen bevestiging gehad. En het lijkt me logisch dat ik niet bij twee bedrijven ga betalen voor een en dezelfde verzekering. Daarbij komt nog kijken ook dat ze bij DeltaLoyd me gelijk correct hebben ingelicht over het feit dat bepaalde verzekeringen via de Vve lopen, CentraalBeheer attendeert je hier helemaal niet op en laat je lekker 8 jaar lang teveel betalen en slepen je nu uiteindelijk voor de rechter voor een verzekering die beindigd zou moeten zijn. Wat een heerlijk bedrijf en een fijne klantenservice. TOP !!!!

Centraal Beheer

Re: Centraal Beheer Achmea Woonverzekering nooit daar afsluiten

Ongelezen bericht door Centraal Beheer »

Beste mmt,

Dit is inderdaad een vervelende situatie.

Ik wil je hier graag bij helpen en bekijken hoe het nu met je woongarant polis is gesteld.

Behalve de beëindiging kan ik kijken hoe het verloopt met het openstaande bedrag.

Wil je zo vriendelijk zijn om in een mail je naam, postcode en huisnummer en/of klantnummer te sturen naar webcare[@]centraalbeheer.nl.

Groet,

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055-5798000
http://www.centraalbeheer.nl

Centraal Beheer

Ongelezen bericht door Centraal Beheer »

Beste mmt,

Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en ik heb het een en ander voor je kunnen bekijken.

Er is een passende oplossing gevonden over de periode dat je niet verzekerd bent bij Centraal Beheer.

Mocht je alsnog vragen of opmerkingen hebben, dan helpen wij je graag.

Groet,

Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam.
www.centraalbeheer.nl

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Er is een passende oplossing gevonden over de periode dat je niet verzekerd bent bij Centraal Beheer.
Laat mmt dit antwoord hier maar geven.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Dat mag deze niet i.v.m. wet op de privancy. Maar goed ook toch?

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Dat mag deze niet i.v.m. wet op de privancy. Maar goed ook toch?
?? TS kan toch hier gewoon melden of ze uiteindelijk goed is geholpen door CB.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Yep, een tussenpersoon mag dergelijke handelingen nimmer verrichten. Deze zal willicht geschorst en vervolgens ontslagen worden.
Ik heb overigens even gekeken, het beste is gewoon de geldverstrekker te waarschuwen. Dat is voldoende.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Chanmaster schreef:Dat mag deze niet i.v.m. wet op de privancy. Maar goed ook toch?

Jaja........dus wel ( prive ) info op forum gooien maar eind antwoord mag niet.
Kan gewoon hier neer gezet worden hoor zolang er geen prive info vermeld wordt.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Chanmaster schreef:Yep, een tussenpersoon mag dergelijke handelingen nimmer verrichten. Deze zal willicht geschorst en vervolgens ontslagen worden.
Ik heb overigens even gekeken, het beste is gewoon de geldverstrekker te waarschuwen. Dat is voldoende.
Tussenpersoon hebben we het niet over, webcare reageert hier of wil je die ook gaan schorsen.

Welke geldverstrekker heb je trouwens over ??? Gaat over een woonverzekering niet over een lening.

Gesloten