Hallo allemaal, ik heb een issue met CB. Ik heb een autoverzekering aangevraagd via een offerte. Offerte gekregen en na de aankoop direct CB gebeld met het verzoek om de offerte in te laten gaan. Na enkele dagen te hebben gewacht op de polis maar even aan de bel getrokken waar deze bleef. Een aardige mevrouw heeft het voor mij uitgezocht en wist te vertellen dat er nog een bedrag van een oude verzekering openstond. (dit was van een auto die was geschorst en waarvan ik dacht dat dit afgemeld was bij CB)Dit blokkeerde de aanvraag en of ik dit even wilde overmaken en een schermuitdraai naar debiteurenbeheer wilde sturen dan werd de verzekering direct geaktiveerd. Zogezegd zo gedaan. Na 10 dagen nogmaals maar eens gebeld waar de polis bleef. Alweer een aardige dame wist mij te vertellen dat er helemaal geen verzekering ingegaan was??!! Waarom niet, vroeg ik, nou omdat de afdeling administratie mij toch liever niet wou als klant (er waren een aantal storneringen geweest en daar kunnen ze niet zo goed tegen, zei ze). Ik heb nog uitlegd dat ik mijn rekening exact volstort nagelang er een bedrag afgeschreven gaat worden (ik teveel ellende meegemaakt met automatische afschrijvingen), maar er was een onverbiddelijke uitslag-geen polis meer voor mij-. Nou zit ik uiteraard niet op CB te wachten als ze me niet willen, maar het erge ik heb dus een maand onverzekerd rondgereden door dit geintje, ik krijg hier zeer waarschijnlijk een boete van het RDW voor (zeker als ze dit lezen en wat was er wel niet gebeurt als ik bij een ongeluk was betrokken?
Het iemand dezelfde ervaringen of kan iemand me helpen met wat ik nu moet doen? Alvast mijn hartelijke dank! Groet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Centraal beheer laat niets van zich horen, reed onverzekerd!
Re: Centraal beheer laat niets van zich horen, reed onverzekerd!
RDW gaat boetes geven als je ongekeurd rond rijd. Volgens mij niet als je onverzekerd rond rijd.
Maar dat terzijde. Ik kan me erg goed voorstellen dat - indien er meerdere storneringen plaats gevonden hebben - een verzekeraar je weigert.
Die oorzaak zul je dan toch echt bij jezelf moeten zoeken. Kennelijk ben je zelf de veroorzaker van jouw huidige probleem.
Maar dat terzijde. Ik kan me erg goed voorstellen dat - indien er meerdere storneringen plaats gevonden hebben - een verzekeraar je weigert.
Die oorzaak zul je dan toch echt bij jezelf moeten zoeken. Kennelijk ben je zelf de veroorzaker van jouw huidige probleem.
Re: Centraal beheer laat niets van zich horen, reed onverzekerd!
tja ja, altijd maar met het vingertje wijzen, dit weet hij zelf ook wel.Die oorzaak zul je dan toch echt bij jezelf moeten zoeken. Kennelijk ben je zelf de veroorzaker van jouw huidige probleem.
Je bent idd niet correct behandeld @Rudodudo. Ondanks je slechte betalingsverleden, vind ik wel dat zij jou hierover hadden mogen inlichten. Fout bij deze ligt bij CB, als het idd zo gegaan is.
En @daan__1978, boete voor onverzekerd rondrijden kun je zeker krijgen. Die boete is 380 eu (dacht ik)
Re: Centraal beheer laat niets van zich horen, reed onverzekerd!
RDW geeft zeker boetes (€ 380 + € 6 admin) voor onverzekerd rijden!!Daan_1978 schreef:RDW gaat boetes geven als je ongekeurd rond rijd. Volgens mij niet als je onverzekerd rond rijd.
Maar dat terzijde. Ik kan me erg goed voorstellen dat - indien er meerdere storneringen plaats gevonden hebben - een verzekeraar je weigert.
Die oorzaak zul je dan toch echt bij jezelf moeten zoeken. Kennelijk ben je zelf de veroorzaker van jouw huidige probleem.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig afsluiten van een verzekering. Gedragingen (dus ook storneringen) uit het verleden, net als bepaalde typen auto's, kunnen een reden zijn om een verzekering inderdaad te weigeren.
Je hebt de auto nu elders verzekerd neem ik aan?
Wel de acceptatievraag,"is er een verzekering aan u geweigerd door een verzekeraar?" eerlijk beantwoord (standaard acceptatievraag bij elke verzekeraar) indien niet aangegeven kan dat nog problemen geven bij schade later. (verzwijging, vinden verzekeraars ook niet leuk)
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: Centraal beheer laat niets van zich horen, reed onverzekerd!
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 29 dec 2011 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
- Locatie: Nederland
Re: Centraal beheer laat niets van zich horen, reed onverzekerd!
Beste rudodudo,rudodudo schreef:Hallo allemaal, ik heb een issue met CB. Ik heb een autoverzekering aangevraagd via een offerte. Offerte gekregen en na de aankoop direct CB gebeld met het verzoek om de offerte in te laten gaan. Na enkele dagen te hebben gewacht op de polis maar even aan de bel getrokken waar deze bleef. Een aardige mevrouw heeft het voor mij uitgezocht en wist te vertellen dat er nog een bedrag van een oude verzekering openstond. (dit was van een auto die was geschorst en waarvan ik dacht dat dit afgemeld was bij CB)Dit blokkeerde de aanvraag en of ik dit even wilde overmaken en een schermuitdraai naar debiteurenbeheer wilde sturen dan werd de verzekering direct geaktiveerd. Zogezegd zo gedaan. Na 10 dagen nogmaals maar eens gebeld waar de polis bleef. Alweer een aardige dame wist mij te vertellen dat er helemaal geen verzekering ingegaan was??!! Waarom niet, vroeg ik, nou omdat de afdeling administratie mij toch liever niet wou als klant (er waren een aantal storneringen geweest en daar kunnen ze niet zo goed tegen, zei ze). Ik heb nog uitlegd dat ik mijn rekening exact volstort nagelang er een bedrag afgeschreven gaat worden (ik teveel ellende meegemaakt met automatische afschrijvingen), maar er was een onverbiddelijke uitslag-geen polis meer voor mij-. Nou zit ik uiteraard niet op CB te wachten als ze me niet willen, maar het erge ik heb dus een maand onverzekerd rondgereden door dit geintje, ik krijg hier zeer waarschijnlijk een boete van het RDW voor (zeker als ze dit lezen en wat was er wel niet gebeurt als ik bij een ongeluk was betrokken?
Het iemand dezelfde ervaringen of kan iemand me helpen met wat ik nu moet doen? Alvast mijn hartelijke dank! Groet.
Ik heb je klacht gelezen.
Dit is voor jou inderdaad een vervelende situatie.
Het Webcare team van Centraal Beheer wil je graag verder helpen en het een en ander voor je na zoeken.
Wil je zo vriendelijk zijn om je klacht/vraag te e-mailen naar: webcare[@]centraalbeheer.nl met in ieder geval je postcode/ huisnummer/ telefoonnummer en achternaam.
Bij onderwerp graag vermelden: n.a.v. TROSRADAR.
Met vriendelijke groet,
Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055-579 8000
Webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl