LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cinjee advies

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
whoopi 77
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2011 15:50

cinjee advies

Ongelezen bericht door whoopi 77 »

goede dag, ik heb ongeveer 30 jaar dezelfde tussenpersoon gehad voor mijn pakketverzekering,in venlo tegelen.
deze persoon heeft vorig jaar zijn toko opgedoekt en verkocht aan cinjee advies in sliedrecht, ze laten geregeld wat flinke steken vallen, :evil: nu ben ik zo'n persoon die iemand in de ogen wil kijken als er iets te gebeuren staat, dus ik dacht ik zoek een nieuwe tussenpersoon in venlo.
nou ,bij de overdracht hebben ze doodleuk nieuwe polissen afgesloten ,waar ik dus 5 jaar aan vast zit ,zonder mij van dit feit in kennis te stellen.
wie weet hoe ik hier onderuit kan?

Emcede
Berichten: 303
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: cinjee advies

Ongelezen bericht door Emcede »

Voor particuliere polissen is zonder uw toestemming een duur van 5 jaar niet meer toegestaan. Hiervoor zou u een dubbele handtekening moeten zetten.

Uw nieuwe tussenpersoon kan uw polissen bekijken en zorgen dat ze opgezegd worden.

Martijn T
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2008 21:24

Re: cinjee advies

Ongelezen bericht door Martijn T »

Waarschijnlijk (weet ´t bijna 100% zeker) heeft Cinjee de polissen in haar volmacht overgevoerd voor 1 maart 2010. Vanaf 1 maart 2010 zijn alle nieuwe verzekeringen standaard maximaal 1 jaar (tenzij bij sommige dubbele handtekening) Als de polissen bij dezelfde verzekeraar zijn gebleven, waren en zijn dat waarschijnlijk nog steeds vijf jaarscontracten. Ze kunnen niet van 1 jaar naar 5 jaar zijn gegaan.
Een nieuwe tussenpersoon kan helaas, als het is zoals ik, denk de polissen niet overnemen omdat ze in volmacht zijn opgemaakt. Een nieuwe tussenpersoon zou Cinjee dan 4 jaar provisie moeten betalen. Denk niet dat een tussenpersoon dat gaat doen voor een nieuw 1-jarig contract.
1 troost, het gaat heel slecht met Cinjee, misschien binnenkort dus een andere tussenpersoon?

Oude polisbladen opzoeken met welke verzekeraar en welke termijn, nwe polisbladen pakken en verzekeraar opzoeken. Indien oude en nwe verzekeraar gelijk dan wordt het lastig. Indien afwijkend dan heeft u een punt.

Gesloten