| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de Goudse uitvaartverzekering/levensverzekering
de Goudse uitvaartverzekering/levensverzekering
All,
Ik heb even wat informatie nodig.
Het gaat om het volgende.
Ik ben 2010 verhuist in mei en heb mijn verhuizing doorgegeven.
Ik kreeg voor mijn uitvaartverzekering van de Goudse maandelijks een factuur welke ik betaalde.
Ik heb in dezelfde maand (mei 2010) mijn rekeningnummer aangepast.
nooit bevestiging gehad (mijn fout)
En nooit mijn oude rekeningnummer in de gaten gehouden
(had ik wel moeten doen, eigen fout)
Zat in een erg drukke verhuizing bijna een jaar lang (problemen, problemen)
dus heb er ook niet meer bij stilgestaan.
Ook deed ik de aanname dat er elke maand werd afgeschreven van de nieuwe rekening.
Nooit gecontroleerd (mijn fout)
Dit jaar krijg ik in februari een gewone factuur welke ik dus betaal.
Kijk ik een paar maanden later een aflevering van RADAR en bedenk mij plots...
Ik krijg nooit meer een factuur van de Goudse.
Maar heb ook niet meer echt op mijn afschriften gelet.
Met dit gevoel loop ik een week rond, zoekend naar enige communicatie hierover welke ik niet vindt.
Ik begin mij erg zorgen te maken.
Dus ik ga net kijken in mijn afschriften, blijkt het bedrag van feb. door de Goudse teruggestort te zijn in maart met de opmerking s.v.p. p.o. stoppen
Ik ga er hierdoor vanuit dat mijn polis gestop is?
Nu ben ik benieuwd of de Goudse in deze ook niet in gebreke gebleven is?
Hoewel ik deels schuld draag in dit alles dragen zij ook enige schuld.
Ik heb (op de factuur van feb. 2011 na dan die ik betaalde) van de Goudse, verder namelijk NOOIT een factuur of herinnering gehad over dat ik ook maar 1 maand miste, terwijl zij mijn adres hadden.
In feb. 2011 vragen zij mij notabene nog een factuur te betalen en er wordt ook niets gezegd dat er nog facturen open zouden staan of dat ik achterloop OF dat er iets stopgezet zou worden.
Waarom dan die factuur wel sturen in feb. 2011 terwijl zij mogelijk al van plan waren mijn polis stop te zetten?
Ook krijg ik geen brief dat mij een laatste mogelijkheid geboden wordt waarin ik een X bedrag binnen een X periode moet betalen om mijn polis in leven te houden.
Ook krijg ik geen brief thuis dat mijn polis is gestopt, waarom dit is gestopt en welke mogelijkheden de Goudse mij geboden zou hebben om mijn polis te kunnen behouden.
Hoewel ik begrijp dat ik hierin zelf verantwoordelijkheid draag, ben ik wel van mening dat de Goudse hier ook deel van maakt doordat ook deze in gebreke is gebleven.
Ik ben dus benieuwd of iemand tips heeft, of waar ik aan moet denken wanneer ik ze hierover ga bellen.
Wat kan ik in deze nog doen om mijn polis nieuw leven in te blazen + mijn geld niet kwijt te zijn?
Ik heb even wat informatie nodig.
Het gaat om het volgende.
Ik ben 2010 verhuist in mei en heb mijn verhuizing doorgegeven.
Ik kreeg voor mijn uitvaartverzekering van de Goudse maandelijks een factuur welke ik betaalde.
Ik heb in dezelfde maand (mei 2010) mijn rekeningnummer aangepast.
nooit bevestiging gehad (mijn fout)
En nooit mijn oude rekeningnummer in de gaten gehouden
(had ik wel moeten doen, eigen fout)
Zat in een erg drukke verhuizing bijna een jaar lang (problemen, problemen)
dus heb er ook niet meer bij stilgestaan.
Ook deed ik de aanname dat er elke maand werd afgeschreven van de nieuwe rekening.
Nooit gecontroleerd (mijn fout)
Dit jaar krijg ik in februari een gewone factuur welke ik dus betaal.
Kijk ik een paar maanden later een aflevering van RADAR en bedenk mij plots...
Ik krijg nooit meer een factuur van de Goudse.
Maar heb ook niet meer echt op mijn afschriften gelet.
Met dit gevoel loop ik een week rond, zoekend naar enige communicatie hierover welke ik niet vindt.
Ik begin mij erg zorgen te maken.
Dus ik ga net kijken in mijn afschriften, blijkt het bedrag van feb. door de Goudse teruggestort te zijn in maart met de opmerking s.v.p. p.o. stoppen
Ik ga er hierdoor vanuit dat mijn polis gestop is?
Nu ben ik benieuwd of de Goudse in deze ook niet in gebreke gebleven is?
Hoewel ik deels schuld draag in dit alles dragen zij ook enige schuld.
Ik heb (op de factuur van feb. 2011 na dan die ik betaalde) van de Goudse, verder namelijk NOOIT een factuur of herinnering gehad over dat ik ook maar 1 maand miste, terwijl zij mijn adres hadden.
In feb. 2011 vragen zij mij notabene nog een factuur te betalen en er wordt ook niets gezegd dat er nog facturen open zouden staan of dat ik achterloop OF dat er iets stopgezet zou worden.
Waarom dan die factuur wel sturen in feb. 2011 terwijl zij mogelijk al van plan waren mijn polis stop te zetten?
Ook krijg ik geen brief dat mij een laatste mogelijkheid geboden wordt waarin ik een X bedrag binnen een X periode moet betalen om mijn polis in leven te houden.
Ook krijg ik geen brief thuis dat mijn polis is gestopt, waarom dit is gestopt en welke mogelijkheden de Goudse mij geboden zou hebben om mijn polis te kunnen behouden.
Hoewel ik begrijp dat ik hierin zelf verantwoordelijkheid draag, ben ik wel van mening dat de Goudse hier ook deel van maakt doordat ook deze in gebreke is gebleven.
Ik ben dus benieuwd of iemand tips heeft, of waar ik aan moet denken wanneer ik ze hierover ga bellen.
Wat kan ik in deze nog doen om mijn polis nieuw leven in te blazen + mijn geld niet kwijt te zijn?
-
rozemarijntje
Re: de Goudse uitvaartverzekering/levensverzekering
nou ja dat je zelf al fout zat,zeg je zelf al dus dat hoeven wij niet nog een keer te doen.
ik zou gaan bellen en de situatie uitleggen en niet meteen beginnen met jullie zijn ook fout,leg eerst uit wat er gebeurd is..het afgelopen jaar en dan zeg je ja en dan gebeurd er dit maar eigenlijk snap ik jullie ook niet waarom hebben jullie geen herrinering gestuurd?
ik vind het overigens wel vreemd,als er bij wel eens,het kan er een keer door heen glippen geen incasso kan...dan krijg ik een acceptgiro,meestal ben ik die zelf al voor,maar goed....
dus hebben ze wel je nw adres?zijn de oude gegevens niet naar het oude adres gegaan????je zegt zelf geen bevestiging gehad?
ik zou gaan bellen en de situatie uitleggen en niet meteen beginnen met jullie zijn ook fout,leg eerst uit wat er gebeurd is..het afgelopen jaar en dan zeg je ja en dan gebeurd er dit maar eigenlijk snap ik jullie ook niet waarom hebben jullie geen herrinering gestuurd?
ik vind het overigens wel vreemd,als er bij wel eens,het kan er een keer door heen glippen geen incasso kan...dan krijg ik een acceptgiro,meestal ben ik die zelf al voor,maar goed....
dus hebben ze wel je nw adres?zijn de oude gegevens niet naar het oude adres gegaan????je zegt zelf geen bevestiging gehad?